Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Näe risken att du får tillbaks den är minimalMitt har tagit min SKX.
Bäst att inte lägga ifrån sig Explorern…
Explorern är så bra att den blir tråkig. Ni skulle köpt tvåton….Känns som att jag inte sett så många 214270 ute på K&S, dvs. fram tills för någon vecka sedan då annonserna avlöst varandra. Varför?
Har själv lagt ut min för byte ska tilläggas. Men den kan likväl stanna om inte rätt byte dyker upp.
Den ser ju verkligen ut att vara polerad stål från vissa vinklar och i vissa ljus. Riktigt trevligTvåton eller polerad stålis?…..
Grym bild! Och vad är det för overshirt? Ser riktigt bra ut!
Kan bara instämma!En artikel med hög igenkänningsfaktor.
Watch Of The Week: The Rolex Explorer That Disappears On My Wrist And Opens My Mind
I can't stop wearing my Explorer 124270, and I don't know why.www.hodinkee.com
Underbar artikel, och jag identifierar mig enormt med slutklämmen: With all this watch gives me, why would I need anything else?En artikel med hög igenkänningsfaktor.
Watch Of The Week: The Rolex Explorer That Disappears On My Wrist And Opens My Mind
Kärleken börjar verkligen infinna sig hos mig också Känns som om jag nu lyckats få till passformen. Dessvärre innebär det att Easy link konstant är i sitt utfällda läge men det är en kompromiss jag är villig att ta.En artikel med hög igenkänningsfaktor.
Crocodile Dundee skulle bli grön av avund (på klockan ). Skämt åsido bara flamingo nato som saknas.Dags att utforska. Skjortan är årets favoritköp.
Fuck yeah!Crocodile Dundee skulle bli grön av avund (på klockan ). Skämt åsido bara flamingo nato som saknas.
Känns onekligen som en liten uppoffringKärleken börjar verkligen infinna sig hos mig också Känns som om jag nu lyckats få till passformen. Dessvärre innebär det att Easy link konstant är i sitt utfällda läge men det är en kompromiss jag är villig att ta.
Missade utmaningen i tråden och nu är det slutbadat för idag. Får se om det blir en bild imorgonKänns onekligen som en liten uppoffring
Skönt att den börjar sätta sig. Då saknar vi bara dyk bild i ursnyggt tråden