• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Här är duschklockan,
EACB2FEA-8089-4ACC-B314-9F867128DB6F.jpeg


Edit: självklart gör man som man vill med sina klockor 😊
Iof brukar ju kränga på mig denna när jag diskar. 😉
5752C676-49E9-4D3A-8EAB-4EB526F728A3.jpeg
 

lurv1

Breitling
2-Faktor
Fantastisk tråd med många grymma klockor och begäret efter en tidig 14270 blir inte direkt mindre. 😬
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Kan bara konstatera att Explorern visar sig även bättre än förväntat. Har rest med alla slags olika klockor men ingen har smält in så bra som Explorern. Smälter in lika fint på flighten som vid polen och fina resturangen med vita dukar.

Istället för att likt en dykare utstråla (in your face) vad den kan så visar Explorern att den är diskret men kapabel. Less is verkligen more här.
C33A5355-FDD7-4306-8E47-D407869F0A02.jpeg
 
Känns som att jag inte sett så många 214270 ute på K&S, dvs. fram tills för någon vecka sedan då annonserna avlöst varandra. Varför?🧐

Har själv lagt ut min för byte ska tilläggas. Men den kan likväl stanna om inte rätt byte dyker upp.

0870B53D-D253-4E21-922F-DCA58D4E285C.jpeg
 

Lello

Omega
Känns som att jag inte sett så många 214270 ute på K&S, dvs. fram tills för någon vecka sedan då annonserna avlöst varandra. Varför?🧐

Har själv lagt ut min för byte ska tilläggas. Men den kan likväl stanna om inte rätt byte dyker upp.

0870B53D-D253-4E21-922F-DCA58D4E285C.jpeg
Explorern är så bra att den blir tråkig. Ni skulle köpt tvåton…. ;)

Nejmen upplever fler annonser överlag? Även blocket osv…
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Kärleken börjar verkligen infinna sig hos mig också :) Känns som om jag nu lyckats få till passformen. Dessvärre innebär det att Easy link konstant är i sitt utfällda läge men det är en kompromiss jag är villig att ta.
01CBFE04-8E40-4439-A6A9-DFECF3D53154.jpeg
Känns onekligen som en liten uppoffring 🙂
Skönt att den börjar sätta sig. Då saknar vi bara dyk bild i ursnyggt tråden 😉
 
Topp