Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
snygga båda två men Rolexen är lite vassareLite perspektiv:
Klarar inte av timvisaren på rangern tyvärr.snygga båda två men Rolexen är lite vassare
Måste tyvärr instämma, blir kanske inte bättre med tanke på öknamnet den dragit på sig (once you've seen it, it can't be unseen).Klarar inte av timvisaren på rangern tyvärr.
Phew, good save!Men Explorern, den slår allt
Har missat öknamnet faktiskt, buttplug?Måste tyvärr instämma, blir kanske inte bättre med tanke på öknamnet den dragit på sig (once you've seen it, it can't be unseen).
Om du inte hört det men associerar den med det så…..Har missat öknamnet faktiskt, buttplug?
Phew, good save!
Ser ut som den jag har!Om du inte hört det men associerar den med det så…..
Så den ser alltså ut som den du har? Oavsett, hellre den formen än en snowflake formad….Ser ut som den jag har!
Skoja….
Min är bredare…
Skoja igen…
Känns som att @SalvadorDali är inne på samma tankarTycker timvisaren gör sig bättre i den mindre storleken imo (ser mindre smärtsamt ut?).
Du gör helt rätt för att bygga affektionsvärde skulle jag säga. Använd klockan så mycket som möjligt. Samla på upplevelser helt enkelt. En gravyr rekommenderas också
Har lite tankar omkring gravyrer.Du gör helt rätt för att bygga affektionsvärde skulle jag säga. Använd klockan så mycket som möjligt. Samla på upplevelser helt enkelt. En gravyr rekommenderas också
Tack ska du ha! Jag funderar faktiskt på att även gravera sidan av boetten, men jag vet inte med vad ännu. Något i textform förmodligen. Ett baklock kan man ju alltid byta om man skulle få kalla fötter. Sidan av boetten känns lite mer rock ’n’ roll så att säga.Har lite tankar omkring gravyrer.
Din bakboett kan ju vara en av de absolut bästa.
Tycker absolut att du ska göra det. Tror att det enda sättet att verkligen ha kvar en klocka är att dra in lite gravyrer och sedan köra stenhårt på den för att bygga upp mer minnen. En anledning till att jag nu är ambivalent till att utöka med mer klockor. Sugen på en 16570 då det länge varit en drömklocka. Även om den på intet sätt är lik Explorern så är jag lite orolig att den ska få lite för mkt tid på handleden.Tack ska du ha! Jag funderar faktiskt på att även gravera sidan av boetten, men jag vet inte med vad ännu. Något i textform förmodligen. Ett baklock kan man ju alltid byta om man skulle få kalla fötter. Sidan av boetten känns lite mer rock ’n’ roll så att säga.