Härligt! Gratulerar! Det är en riktig ”glädjedödare” man tappar begäret till allt annat.Idag fick jag äntligen samtalet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt! Gratulerar! Det är en riktig ”glädjedödare” man tappar begäret till allt annat.Idag fick jag äntligen samtalet!
Idag fick jag äntligen samtalet!
Tack!Härligt! Gratulerar! Det är en riktig ”glädjedödare” man tappar begäret till allt annat.
TackGrattis!!!
Äh, extremare att utforska klor, kids och kallsupar inomhus…
Haha, körde en sådan vända tidigare i veckan.Äh, extremare att utforska klor, kids och kallsupar inomhus…
Nu snackar vi! Känns mer genuint med Explorern på!Rib-båt till Vinga fyr! Sub hade varit ett självklart val om inte denna fanns i klocklådan
Den där kommer bli riktigt fin på.Nu är det bara ett par dagar tills jag får tillbaka min Explorer. Fasiken så trevligt det ska bli! Och i dagarna ska även de nya banden från KS Explorers Club dimpa ner i brevlådan.
Jag bjuder på några arkivbilder på Explorern med en prototyp av de nya banden.
Nu är det bara ett par dagar tills jag får tillbaka min Explorer. Fasiken så trevligt det ska bli! Och i dagarna ska även de nya banden från KS Explorers Club dimpa ner i brevlådan.
Jag bjuder på några arkivbilder på Explorern med en prototyp av de nya banden.
Kör på! Jag tror det ska finnas några kvar i webbshopen. Du har ju dessutom ett tämligen unikt klubb-band sedan tidigare. Det blir snart en samlingHar aldrig testat denna typen av band innan men jag blev bra sugen på att köpa ett nu! Kan dessutom bli en bra morot till att söka in till KS Explorers Club så att man kan bära det med hedern i behåll
Skitsnyggt!
Kör på! Jag tror det ska finnas några kvar i webbshopen. Du har ju dessutom ett tämligen unikt klubb-band sedan tidigare. Det blir snart en samling
Länken har ref 78690Behöver en till länkbit till min 114270. Är det bara oysterlänkbitar från 114270 som funkar, eller skulle en länkbit från tex en Submariner från samma tidsepok passa? Har länken något ref-nr som underlättar sökandet?