• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

Är det fortvarande långa köer att köpa en explorer från ad? Eller har dom börjat bli någorlunda vettiga?
Var på Rob Engström idag, 2 år med erlagd handpenning.

Stått på lista hos Nymans sen i våras och ”dom kommer kunna erbjuda mig en i november”. November pga att jag fyller jämt och velat köpa en i present till mig själv. Så vi får se vad det blir av det.

Var på Rob Engström idag, 2 år med erlagd handpenning.

Stått på lista hos Nymans sen i våras och ”dom kommer kunna erbjuda mig en i november”. November pga att jag fyller jämt och velat köpa en i present till mig själv. Så vi får se vad det blir av det.
Stod ca. 9mån hos Krons. Ren killgissning från min sida, men jag tror att den största proppen har släppt. Dvs. de som stod i kö på 39mm modellen men som sedan lyftes över till 36mm. Som jag förstått det så är det många som avböjer då den anses som för nätt iom sina 14mm vid claspen. 🤷🏻‍♂️
Tidigare var listan stängd på Krons/Nymans vet inte hur det är nu. Men kika förbi och fråga 🙂

Lite störigt med 19 mm på 124270. Halva samlingen naton är ju 20 mm. Man vänjer sig men skrynklet syns mer i vissa ljus än andra! :p

18 mm funkar bättre eg, casual så det förslår. Synd bara att man inte har tillnärmelsevis lika många.
DE19EE37-E2D7-4C62-85B8-5D663D097479.jpeg

Blev nyfiken, vad hände med Postnord leveransen ?
Lång historia kort. VV paket skickades för cirka 1månad sedan (under semester tiden) paket kom fram men inte riktigt hela vägen så PostNord fick leta och till slut så löste det sig 🤗

PS: Skicka inte paket mellan v26 till v32 😁

Lång historia kort. VV paket skickades för cirka 1månad sedan (under semester tiden) paket kom fram men inte riktigt hela vägen så PostNord fick leta och till slut så löste det sig 🤗

Bra att det löste sig. 6v på vift är länge……..
……och tur att paketet fanns kvar hos dem istället för ngn klåfingrig sommarjobbare
😳

• Like
Reactions: DIR

Oj kan tänka mig att det var lite väl spännande och frustrerande 😬
Skönt att det löste sig.

• Like
Reactions: DIR
Tillbaka
Topp