Kul! Han KjøbenhavnBrutal skjorta! Vad är det för någon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Han KjøbenhavnBrutal skjorta! Vad är det för någon?
Grattis! Den är riktigt bra!Hej alla Explorer 1-älskare! Nybliven ägare till denna vackra 124270 här
Stort tack! Det är den verkligen. Grymt foto!Grattis! Den är riktigt bra!
Grym bild! Kanske dum fråga men hur lyckas man foto utan att kameran syns i glaset?Korspostar lite; testade nya kameran som hastigast i morse.
Tack! Rätt ljussättning och i bland skuggar jag med något mörkt, eller typ handen (inte i det här fallet dock).Grym bild! Kanske dum fråga men hur lyckas man foto utan att kameran syns i glaset?
Krävs det en "riktig" kamera eller går det att åstadkomma med mobilen? När jag har försökt skugga med något så känns det som att även det reflekteras. Kanske lite OT inser jag nuTack! Rätt ljussättning och i bland skuggar jag med något mörkt, eller typ handen (inte i det här fallet dock).
Kolla dessa:Krävs det en "riktig" kamera eller går det att åstadkomma med mobilen? När jag har försökt skugga med något så känns det som att även det reflekteras. Kanske lite OT inser jag nu
TACK! =)Kolla dessa:
How To Make A Better Wrist Shot
Part 2 of James Stacey's iPhone watch photo tutorial.www.hodinkee.comHow To Take Better Photos Of Your Watches – Without Buying A New Camera
Grab your iPhone – here are the basics.www.hodinkee.com
Ska definitivt kolla. Explorern är svårfotad måste jag sägaKolla dessa:
How To Make A Better Wrist Shot
Part 2 of James Stacey's iPhone watch photo tutorial.www.hodinkee.comHow To Take Better Photos Of Your Watches – Without Buying A New Camera
Grab your iPhone – here are the basics.www.hodinkee.com
Tror det beror på vilken referens man har. 124270 har ju en anti reflecting vilket (imo) gör det rätt lätt.Ska definitivt kolla. Explorern är svårfotad måste jag säga
Tror det beror på vilken referens man har. 124270 har ju en anti reflecting vilket (imo) gör det rätt lätt.
Tycker den är fotogeniskSka definitivt kolla. Explorern är svårfotad måste jag säga
Godingar. Någon som har hittat ett gött alligotor band som fungerar bra till 124270? Förstår att det är curved lugs som gäller?
Absolut vackraste som Rolex någonsin tagit fram!1016 - 1974 modell
Så vacker med jubilee!1016 - 1974 modell
Åh så vackert!1016 - 1974 modell
Den är fantastisk!1016 - 1974 modell
Varit i tankarna att köpa en explorer 1a till farsan nu när han går i pension. Fick svaret att väntelistan var stängd (?!) när man ringde Rob Engström. Snark.
Blir o fråga Krons näst men misstänker ev samma svar. Hade gärna velat att han skulle vara första ägaren - även om jag inte tror farsan bryr sig så mycket.
Må gott alla!