Grattis! Riktigt fin!Blev ägare till denna 124270 för ett par dagar sedan . Riktigt nöjd så här långt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Riktigt fin!Blev ägare till denna 124270 för ett par dagar sedan . Riktigt nöjd så här långt.
Stort grattis!Blev ägare till denna 124270 för ett par dagar sedan . Riktigt nöjd så här långt.
Grattis! Riktigt fin!
Tack ska ni ha!Stort grattis!
Bra med extra belysning nu när elen är dyr .
Det beror nog helt på vem som frågar - och vem MAN frågarHej! Jag har en 1016 idag från 1972 med 7386 länk och 358 ends, också från 1972. Vad är skillnaden på 358 ends och 380? Kom 7836 länkar med 380 ends senare än 1972?
Trevlig kombo. Måste kanske skaffa ett likadant band.Mys-dinkan 114270 på mocka
Får man fråga hur länge du stått på vänt? Jag sedan i december, funderar på om innan sommaren ens finns på världskartan för mig utan köphistorik.De ringde från AD för några dagar sedan och sa att de fått in en Explorer 1. Jag tackade nej vilket kändes väldigt konstigt att göra när en AD ringer om en stålrolex. Hoppas att den landade hos någon annan i tråden.
Snyggt!Det beror nog helt på vem som frågar - och vem MAN frågar
För egen del väntade jag 9mån. Skrev upp mig hösten 2021 och kunde plocka ut den försommaren 2022. Vad jag hörde då var att även om listan är lång så är det många som väljer att inte plocka ut den pga den avsmalnade länken. Nu iom att folks ekonomi ändrats kanske det går fortare?Får man fråga hur länge du stått på vänt? Jag sedan i december, funderar på om innan sommaren ens finns på världskartan för mig utan köphistorik.
När jag var inne på Krons för nån vecka sen och provade TT för skojs skull så frågade jag om listan på stålversionen. 2 år sa han då.Får man fråga hur länge du stått på vänt? Jag sedan i december, funderar på om innan sommaren ens finns på världskartan för mig utan köphistorik.
Jag minns faktiskt inte men det var ett tag och då har jag ändå historik. Däremot är det nog mycket kortare lista nu.Får man fråga hur länge du stått på vänt? Jag sedan i december, funderar på om innan sommaren ens finns på världskartan för mig utan köphistorik.
Grattis! Bra valBlev ägare till denna 124270 för ett par dagar sedan . Riktigt nöjd så här långt.
Som en nybadad bebisMorning routine ️
Tack för svar! Det låter ändå lite positivt. AD eller gråis blir ett litet dilemma när man gärna vill ha klockan till ett visst datum men också verkligen vill köpa från AD. Men är väl bara att ha is i magen, än är det tid kvar.För egen del väntade jag 9mån. Skrev upp mig hösten 2021 och kunde plocka ut den försommaren 2022. Vad jag hörde då var att även om listan är lång så är det många som väljer att inte plocka ut den pga den avsmalnade länken. Nu iom att folks ekonomi ändrats kanske det går fortare?
Men sedan handlar det ju även om vilken AD det är och vilken tilldelning etc. yada,yada.... men den är helt klart värd att vänta på. Körde praktiskt taget OWG med den fram till november, har nu kört OWG med en P39 och kommer köra en månad med Explorern för att se om jag kommer sakna P39 .
Nu är jag den sista att förespråka gråisar, men priserna där ligger väl runt 90k för en hyfsat ny 124270 om du inte har ngn bra AD i närheten (vilket är en markant skillnad mot de norr över 100kSEK som de tog för ett par månader sedan).
Jag fick samma svar för nån månad sen där.När jag var inne på Krons för nån vecka sen och provade TT för skojs skull så frågade jag om listan på stålversionen. 2 år sa han då.
Tack! Håller tummarna.Jag minns faktiskt inte men det var ett tag och då har jag ändå historik. Däremot är det nog mycket kortare lista nu.
Låter lovande!I början av januari fick jag estimerad leveranstid ”innan sommaren” på en 124270 så kanske inte är allt för blodiga väntetider längre.
Tills när skulle du vilja ha den? Mitt enda tips är att lite snyggt checka in med AD då och då. I de fallen jag varit uppskriven på en klocka så har jag kikat förbi butiken ngn gång i kvartalet.Tack för svar! Det låter ändå lite positivt. AD eller gråis blir ett litet dilemma när man gärna vill ha klockan till ett visst datum men också verkligen vill köpa från AD. Men är väl bara att ha is i magen, än är det tid kvar.
Jag fick samma svar för nån månad sen där.
Tack! Håller tummarna.
Låter lovande!
För ref, jag hämtade min föregående vecka, väntade 11 månader. Har dock inte använt den ännu. Väntar på att få lite positiva nyheter först gällande rekryteringsprocesser för att sedan ”treata” mig själv med klockan. Men inte lätt att låta den ligga hemma i lådan och inte röraTack för svar! Det låter ändå lite positivt. AD eller gråis blir ett litet dilemma när man gärna vill ha klockan till ett visst datum men också verkligen vill köpa från AD. Men är väl bara att ha is i magen, än är det tid kvar.
Jag fick samma svar för nån månad sen där.
Tack! Håller tummarna.
Låter lovande!
Grattis! Imponerande hade inte kunnat hålla mig. Men den är väl värd att ”vänta” på.,För ref, jag hämtade min föregående vecka, väntade 11 månader. Har dock inte använt den ännu. Väntar på att få lite positiva nyheter först gällande rekryteringsprocesser för att sedan ”treata” mig själv med klockan. Men inte lätt att låta den ligga hemma i lådan och inte röra
TackarGrattis! Imponerande hade inte kunnat hålla mig. Men den är väl värd att ”vänta” på.,
Håller tummarna för att det går bra
Helst till våren eftersom jag har en stor grej på gång då. Men trots ruggigt sug, lutar jag mer och mer åt att det i annat fall får bli när det blir, att jag väntar på AD oavsett. I synnerhet som väntetiderna inte verkar vara flera år i dagsläget. Ska göra som du säger och kika förbi lite snyggt om nån månad.Tills när skulle du vilja ha den? Mitt enda tips är att lite snyggt checka in med AD då och då. I de fallen jag varit uppskriven på en klocka så har jag kikat förbi butiken ngn gång i kvartalet.