Pietro Baretta?
Browning 525 - en fantastisk bössa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pietro Baretta?
Browning 525 - en fantastisk bössa.
Dubbelpostar lite från Explorers Club-tråden.
Bara det bästa Jag får ta en bild när bössan är med nästa gång.Vad är oddsen. Två bilder. Samma klocka. Samma plats (skogen nåja). Men även samma handskar!?
Edit: Inte samma modell kanske men rätt nära...
Nä, det skulle jag inte säga.Är du storkund? Jag har väntat sedan april 2021 och handlat Tissot, Tudor, omega och Rolex hos aktuell AD sedan dess.
Klart att du ska ha lite guldJag är grymt nöjd med min 214270. Så det skulle verkligen vara för att boxa av en guld/stål-kombo (och få en expy i 36mm förstås ).
Hahaha, bästa benämningen!Prima glampingklocka
Tyvärr kan jag inte ta på mig äran för att ha myntat uttrycket men tyckte det var så bra att jag la mig till med att använda detHahaha, bästa benämningen!
Låter som mig ungefär.Nä, det skulle jag inte säga.
Ligger på runt 1-2 klockor (50k+ styck) per år hos dem, plus lite service av äldre klockor.
Inväntar nu en 126234 med palm-tavlan
Säkert! Jag rapporterar tillbaka när jag fått min DJ för referens så ser vi hur lång tid det tar!Låter som mig ungefär.
Det är väl kanske lite tur inblandat också när det gäller det här med väntetiden.
Det är ju bara att vänta och se glad ut men jag börjar bli lite otålig, är så taggad på en Expy nu
Äh grabbar köp varsin sen kan jag köpa någon av dom billigt eller hur @SalvadorDali och @Deskdiversthlm som komplement till min DJSamma för mig. Är lite sugen på en, men just nu ligger den väldigt långt ned på listan.
Äh grabbar köp varsin sen kan jag köpa någon av dom billigt eller hur @SalvadorDali och @Deskdiversthlm som komplement till min DJ
Släpp sargen och sälj din DJ. Alla vill ju ha en Explorer innerst inneÄh grabbar köp varsin sen kan jag köpa någon av dom billigt eller hur @SalvadorDali och @Deskdiversthlm som komplement till min DJ
Jo, de trivs rätt bra ihop.Varför inte en av varje
Snyggt!Inte varje dag 124270 är med på jobb, den gör inte bort sig i den miljön heller trots att det inte är en flygklocka..
Verkligen, den skäms inte för sig i några sammanhang.. efter några veckors 36mm acklimatisering känns 40mm väl klumpigt..Snyggt!
Börjar komma fram till mer och mer att det är den ultimata GADA klockan. Har nu kört utan den i två månader och begäret att plocka fram den växer dag för dag.
Visst den är inte perfekt i alla lägen men ändå ”good enough”.
Tror att det börjar vara dags för mig att testa stål nu - så heads-up om någon skulle vara sugen på att byta sig i motsatt riktning