Grymt skoterföre
Det var faktiskt fyrhjuling - Men finns det ens något som Expy inte klarar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt skoterföre
Troligen inteDet var faktiskt fyrhjuling - Men finns det ens något som Expy inte klarar?
Den kommer ändå inte upp i samma nivå som på länk, många kreativa matchningar som passerar i tråden men länken är ändå överlägsen allt imoVore tacksam för bandtips till detta strapmonster med referens 124270.
Vill helst ha band med viklås.
Härligt bara att gratulera till fin klocka. Beklagar att detta är slutet på intresset för andra klockor.Hej på er utforskare!
Äntligen kom dagen för mitt första inlägg här i tråden. Efter en lång väntan (ca 1 och 1/2 år) har jag varit och plockat ut denna pärla.
Är helnöjd med mitt köp och har förhoppningar om att detta blir en klocka för resten av livet.
Önskar er en härlig eftermiddag.
Får vara nöjd med att jag lyckades nå peaken direktHärligt bara att gratulera till fin klocka. Beklagar att detta är slutet på intresset för andra klockor.
Jag brukar föredra länka alla dagar i veckan men är ändå liiite nyfiken på att testa den på något trevligt band.Den kommer ändå inte upp i samma nivå som på länk, många kreativa matchningar som passerar i tråden men länken är ändå överlägsen allt imo
Stort grattis till en otroligt läcker klocka!Hej på er utforskare!
Äntligen kom dagen för mitt första inlägg här i tråden. Efter en lång väntan (ca 1 och 1/2 år) har jag varit och plockat ut denna pärla.
Är helnöjd med mitt köp och har förhoppningar om att detta blir en klocka för resten av livet.
TackarStort grattis till en otroligt läcker klocka!
Grattis till en fin klocka!Hej på er utforskare!
Tackar!Grattis till en fin klocka!
Såklart, är likadan själv… som panerai nerd så är man ju van med minst tre byten om dagenJag brukar föredra länka alla dagar i veckan men är ändå liiite nyfiken på att testa den på något trevligt band.
Äh han var bara avundsjukEn gubbe tittade väldigt konstigt på mig nyss när jag stod på knä i en skogsdunge och tog denna bilden.
Tror inte han var medlem på KS
Grattis och välkommen in värmenHej på er utforskare!
Åh, nice. Gratulerar!Äntligen får jag vara med i denna härliga tråd på riktigt! Valet föll på en 114270.
(Tack till @Pete11, @Cosmo och @Deskdiversthlm för era inputs)
Tusen tackÅh, nice. Gratulerar!