• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

Det var faktiskt fyrhjuling - Men finns det ens något som Expy inte klarar?😌
84B560D9-9E92-4FC2-B91A-FCD82D975396.jpeg

Hej på er utforskare!

Äntligen kom dagen för mitt första inlägg här i tråden. Efter en lång väntan (ca 1 och 1/2 år) har jag varit och plockat ut denna pärla.

Är helnöjd med mitt köp och har förhoppningar om att detta blir en klocka för resten av livet.

Önskar er en härlig eftermiddag.

Bilagor

• D68749F5-B9A9-4015-AE1A-A041799696E2.jpeg
    D68749F5-B9A9-4015-AE1A-A041799696E2.jpeg
    438.1 KB · Visningar: 16
Hej på er utforskare!

Äntligen kom dagen för mitt första inlägg här i tråden. Efter en lång väntan (ca 1 och 1/2 år) har jag varit och plockat ut denna pärla.

Är helnöjd med mitt köp och har förhoppningar om att detta blir en klocka för resten av livet.

Härligt bara att gratulera till fin klocka. Beklagar att detta är slutet på intresset för andra klockor. ;)

Hej på er utforskare!

Stort grattis till en otroligt läcker klocka!

Hej på er utforskare!

Grattis till en fin klocka!

Well..
Direkt efter owgmarch kändes den här pytteliten, men jag har ändrat mig. Det brukar ju ta nån vecka eller två innan man vant sig vid en annan storlek.
36mm på 18cm.
Handleden är ca 60mm bred så klockan täcker ca 70% av handledens bredd vilket är ganska idealiskt egentligen.

9C2CE3FA-5F0E-4C0C-B565-2C9A28D6A9D3.jpeg

Tillbaka
Topp