Försöker variera med andra klockor men det landar alltid i denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp bästa grab n' go som finns. Den fungerar oavsett vad man har planerat eller inte planerat för.Försöker variera med andra klockor men det landar alltid i denna
Försöker variera med andra klockor men det landar alltid i denna
...nattning? Låter dramatiskt.för att variera mig och dels för att inte utsätta Explorern i situationer som: nattning, grillning, förrådsstädning, sandlåda etc.
Japp, nattningen kan vara dramatisk...nattning? Låter dramatiskt.
Kört min nästan hela tiden, lägger däremot undan den när det kommer in nytt för att testa och försäkra mig om hur den nya känns. Risken annars är att den åker på utan att tänka på det.
Ser stiligt men varmt ut i det här vädretSka iväg och fika. Det är ändå fredag ️
Snyggt! Kan bara instämma! Det kan vara en av de absolut bästa klockorna för jobbresor.Trevlig Expysöndsg på er! Explorern klarade resan till Galapagos hur bra som helst. Om det hade varit en semesterresa skulle jag ha tagit Suben med mig men för 4 dagar med möten, middagar, snorkling etc var denna perfekt. GADA! Väntar nu trött men nöjd på resans sista flyg hem från Amsterdam.
Härligt bilhandlarhängUtforskar Budapest
Haha! Jag vet Jag är överlycklig med Rolex easykink lösning. Håller på och gör länken längre och kortare flera gånger om varje dag. Tacksamt att kunna göra det när händerna svullnar i värmen.Härligt bilhandlarhäng
Själv kämpar jag med tandpetare på min gamla länkHaha! Jag vet Jag är överlycklig med Rolex easykink lösning. Håller på och gör länken längre och kortare flera gånger om varje dag. Tacksamt att kunna göra det när händerna svullnar i värmen.
Jaha ok, du har vintage varianten! Snyggt Hade jag haft den så skulle jag bära den på nato under sommarhalvåret När det kommer till 124270 så tycker jag att det är bara länk som gäller.Själv kämpar jag med tandpetare på min gamla länk