Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du skulle köpt den. Passar dig perfekt.Jäkla snygg!
Provade själv 40 mm förra veckan.
Gillade den skarpt.
Tack!Du skulle köpt den. Passar dig perfekt.
Jag hör dig, bekvämaste klockan jag burit.Vänta tills den växer fast.
Välkommen! Ser ut som ett riktigt fint exemplar, bytte du på forumet?Jag bytte bort min Aqua Terra idag och kan medge att jag hade separationsångest, jag tyckte verkligen om den klockan.
Men de här känns bra, riktigt bra
japp, Bytte här på forumet.Välkommen! Ser ut som ett riktigt fint exemplar, bytte du på forumet?
Grattis till en fin klocka i fint skick!japp, Bytte här på forumet.
Mötte upp Pesve idag. Riktigt kunnig och trevlig kille
Den är alldeles förträfflig! Körde enbart Explorern i sju månader som längst.Samma klocka dag efter dag
Gjorde skiftet ungefär samtidigt som sommarklockan lades undan. Känns inte riktigt rätt med stråhatt i september om det verkligen inte är en sensommardag.
Höst ute. Ullhatt på.
Jag som gillar att växla till band har inte vågat ta klivet med Exp I än. Har du några fler exempel att bjuda på?124270, strapmonstret som inte är ett strapmonster längre 19mm luggarna och vassa caset är tufft att hitta band. Har beställt en del från CNS och de funkar bra sålänge man inte tar de ”tjockaste” läderna. Har även kört tropic gummi med böjda springbars. Här har ni vad jag tycker är en riktigt bra match!
Här har du en salig blandning!Jag som gillar att växla till band har inte vågat ta klivet med Exp I än. Har du några fler exempel att bjuda på?
Hattar och läderband, nej jag betackar mig?Får lägga upp ngt på länk för att kompensera för galenskaperna
Är överlag inte så förtjust i läderband förutom dressare. Men det är ju en smakfråga. Övertygad om att Flemming körde stråhatt med sin 1016 under varma dagarHattar och läderband, nej jag betackar mig?
Snyggt!!!! Finns det ett handledsskott att bjuda på?!?!124270, strapmonstret som inte är ett strapmonster längre 19mm luggarna och vassa caset är tufft att hitta band. Har beställt en del från CNS och de funkar bra sålänge man inte tar de ”tjockaste” läderna. Har även kört tropic gummi med böjda springbars. Här har ni vad jag tycker är en riktigt bra match!