Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funkar när man slappar framför tv’n ocksåBilvård eller kökstjänst, den funkar lika bra.
Hear, hear!Funkar när man slappar framför tv’n också
Grattis till tillskottet . Har du fixat gravyr (bästa sättet att säkerställa att man inte får för sig ngt)?Livets andra promenad! På mig är sonens årsklocka som han en dag ska ärva.
Nä det har jag inte. Litar på känslan. Och så får sonen gör vad han vill med klockan därefterGrattis till tillskottet . Har du fixat gravyr (bästa sättet att säkerställa att man inte får för sig ngt)?
Varför är denna enl dig bäst?Det enda rådet jag skulle vilja gett mig själv är att inte köpa en 124270 först eftersom önskan av att äga något annat försvinner.
Föregångaren tycker jag är för stor, föreföregångarens armband tycker jag saknar samma höga precision. Senaste utgåvans tavla tycker jag ser komplett och harmonisk ut. Armbandets avsmalning är ett designval jag tycker om och som blir väldigt tydlig med en mindre boett, speciellt med 19,5 cm handleder som jag. Den långa gångreserven...Ja, sen allt med garanti och servicebehov vid nyköp. Väntetiden är närmast obefintlig för denna modell.Varför är denna enl dig bäst?
Har läst att många föredrar föregångaren. Vad är plus/minus?
Vacker lume. Är den lika bra som tex Seiko Turtle och Marinemaster 300?
Tack, uppskattar feedbacken!Föregångaren tycker jag är för stor, föreföregångarens armband tycker jag saknar samma höga precision. Senaste utgåvans tavla tycker jag ser komplett och harmonisk ut. Armbandets avsmalning är ett designval jag tycker om och som blir väldigt tydlig med en mindre boett, speciellt med 19,5 cm handleder som jag. Den långa gångreserven...Ja, sen allt med garanti och servicebehov vid nyköp. Väntetiden är närmast obefintlig för denna modell.
Mitt första uttalande avspeglar kanske också att det är ett ur jag alltid velat ha, kanske mer än andra modeller och märken. Om jag skaffat en annan modell hade jag nog alltid undrat över Explorer 1. Nu funderar jag på om jag öht ska bemöda mig att skaffa en annan modell - resan fick ett ganska abrupt slut utan att jag ens ägt de andra…nästan som att jag måste äga några andra modeller också för att uppfylla någon slags påhittad Rolexplikt.
Nej, Seiko lyser starkare och behöver mindre ljus för att laddas upp men efter ett tag kanske du tycker att lysmassan som Seiko använder är närmast vulgär. Skämt åsido, den blåa nyansen är mycket trevlig och svår att jämföra.Vacker lume. Är den lika bra som tex Seiko Turtle och Marinemaster 300?
Många fina bilder på den med icke-länk.Tog steget idag att testa något annat än länk. Ser helt ok ut ändå. Men är ändå något med Explorer på länk.
Nej, få som kan jämföra sig med Seikos lume…Vacker lume. Är den lika bra som tex Seiko Turtle och Marinemaster 300?
Har testat olika straps, men i mitt tycke gör den sig bäst på länk.Och tillbaka på länk.
Har testat olika straps, men i mitt tycke gör den sig bäst på länk.