Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grå tröja och Explorer är så jäkla snyggt ihopBiografier är kul….
Grattis! Tycker den fungerar lika bra på länk oavsett kostym eller t-shirt och jeans.Tog mig 25 års intresse för klockor att slutligen se ljuset. En anno 2024, 40mm, skall få tjänstegöra som kostymklocka. Söker passande läderarmband. Några uppslag?
Tack! Ja den är ursnygg med Oyster men har redan tre andra med Oyster så nu är det dags för lite läderGrattis! Tycker den fungerar lika bra på länk oavsett kostym eller t-shirt och jeans.
Liknande rotation hos mig. Dessa som används mestMina vapendragare! Omegan blir ju lite elefanten i rummet i denna tråden.. men hur gör ni andra, varierar ni er eller är ni inbitna och trogna mot era Explorer?
Snyggt! Är grymt sugen på att komplettera med just en Exp II polar…Det blir mest ett och två för mig dessa dagar. Lite tankar på nytt men skulle egentligen klara mig med Expyn.
Grym duo!Här är min favorit-duo!
Har även en Tornek-Rayville som åker på relativt ofta iaf.
Riktigt bra duo! Ja en speedy hade ju passat bra. Jag själv känner att jag saknar en chronograf för att få den perfekta trion. Så Explorer som allround, SMP som dykare och tex en speedy eller IWC hade varit kul som en sista pusselbit.
Här är dom jag snurrat på senaste månaderna, men subben är lovad att den ska få återvända till snubben jag köpte den av för 1,5 år sen så då är planen att en Speedy och kanske en Tudor-dykare ska få komma in i rotationen.
SnyggtDet blir mest ett och två för mig dessa dagar. Lite tankar på nytt men skulle egentligen klara mig med Expyn.
Do it. Många klock och duo köp jag ångrat genom åren. Detta är inte en av demSnyggt! Är grymt sugen på att komplettera med just en Exp II polar…