Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förändras, men ändå inte supermycket. Den ligger ju fortfarande rätt lågt i hierarkin och är det sportstålet som trots allt varit mest åtkomligt sedan hysterin började för några år sedan.X-serie, tritium och synliga bandstiftshål. Haft den sedan 2012. De var inte så populära då. I dagens penningvärde motsvarande 23´. Tiderna förändras.
Hög igenkännimgsfaktor på denStod i köket och scrollade i tråden. Var genast tvungen att springa och byta klocka från speedy till expy!
Bra spottat! Men, ser snarare ut som en OP. Fel visare och krona istället för triangel kl 12.Man vet att man har för mycket tid över när man pausar filmen för att man tycker sig känna igen en urtavla....
Från Zero Dark Thirty. CIA Chief of Station bär en äldre Explorer.
Man vet att man har för mycket tid över när man pausar filmen för att man tycker sig känna igen en urtavla....
Från Zero Dark Thirty. CIA Chief of Station bär en äldre Explorer.
Air-king.Bra spottat! Men, ser snarare ut som en OP. Fel visare och krona istället för triangel kl 12.
Snyggt! Gick snabbt i filmen så jag förväxlade kronan och triangeln.Air-king.
Förändras, men ändå inte supermycket. Den ligger ju fortfarande rätt lågt i hierarkin och är det sportstålet som trots allt varit mest åtkomligt sedan hysterin började för några år sedan.
Dessutom, när man kikar noggrannare och om det inte är nån synvinkel-förvridning så känns kronan så udda dimensionerad att man tenderar att gissa på att det är en rekvisita-Rolex lookalike. När jag såg filmen så antog jag Explorer.Bra spottat! Men, ser snarare ut som en OP. Fel visare och krona istället för triangel kl 12.
Tänkte också på kronan, om inte annat så ser det ut som att den är utdragen.Dessutom, när man kikar noggrannare och om det inte är nån synvinkel-förvridning så känns kronan så udda dimensionerad att man tenderar att gissa på att det är en rekvisita-Rolex lookalike. När jag såg filmen så antog jag Explorer.