Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltid trott det hålet varit till för tummen. Inser nu att jag varit naiv
Haha mmm, och Houdini har varit så förutseende så dom förberett jackan med hål i båda muddarna även om det sannolikt är vänster som används i 99% av fallenAlltid trott det hålet varit till för tummen. Inser nu att jag varit naiv
Någon som hittat något nice gummi eller mocka strap för 40 mm? Dom jag sett har inte varit supernice. Klockan har sett lite skum ut.
En rolig klocka att titta på kan förgylla den tråkigaste bevakningExplorern när man jobbar i stan.
Jag har utan framgång försökt hitta priset för en Explorer 36 på AD:s hemsida, vill någon cara snäll och hjälpa mig?
Är förresten en Explorer mindre polerad än en Submariner?
Är väl ungefär lika polerad som en submariner. Sidorna är polerade på boetten samt länken. Och "cirkeln" runt glaset är ju polerad också, vilket man kanske man likna vid den blanka finishen på Submariners vridning i keramik och dess polerade stålsidor.Jag har utan framgång försökt hitta priset för en Explorer 36 på AD:s hemsida, vill någon cara snäll och hjälpa mig?
Är förresten en Explorer mindre polerad än en Submariner
Ja vad jag vet så är det bara 214270 som har texten nere på tavlan.Är det endast 214270 som har explorer texten på nedre delen av tavlan?
2025 blir året då jag köper en Explorer. Snyggt!
Passar verkligen till allt från badbyxor, flanellskjorta och beanie till fluga och kalasbrallor. Gott slut och gott nytt vänner
Du kommer inte ångra dig.2025 blir året då jag köper en Explorer. Snyggt!