Freddie L
Silver
De där två bilderna blir nog dyra för mig. Tack!?Drygt 16cm handleder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De där två bilderna blir nog dyra för mig. Tack!?Drygt 16cm handleder.
Haha, samma här!De där två bilderna blir nog dyra för mig. Tack!?
Du kommer att klara dig bra.Sjukt sugen på en Explorer. En fundering bara, saknar man datumet om man är van att ha det? Har idag bara klockor med datum.
Ja/Nej.Sjukt sugen på en Explorer. En fundering bara, saknar man datumet om man är van att ha det? Har idag bara klockor med datum.
Ja, det skulle jag säga att du gör.Sjukt sugen på en Explorer. En fundering bara, saknar man datumet om man är van att ha det? Har idag bara klockor med datum.
Det är en mer än migSkönt att slippa datum så slipper man irritera sig på att klockan har fel datum inställt, som det ofta blir när man har några klockor. Av mina ca 10 klockor är det för tillfället bara en som har rätt datum inställt.
Tack för er input. Får köpa och prova helt enkelt. Datum finns ju på telefonen...
Har också hållit på med nato och olika band på min Exp 1 men landar alltid tillbaka på orginallänken. Den blir lite för fjuttig på nato tycker jag. Men ett brunt vintageläder eller mocka passar fint!
Köpt. Här på forumet tror jag, men minns inte av vem. Finns att köpa hos Singular och andra.Har du slängt ihop lädret själv eller finns det att köpa?
Jag hade samma oro när jag var van vid min DJ och köpte en 14270. Dock kan jag säga att det är ett (mkt litet) fåtal gånger jag behövt datum och vid dessa tillfällen är det bara att hala fram mobilen.Tack för er input. Får köpa och prova helt enkelt. Datum finns ju på telefonen...
Ja, 214270.Har nya exp 39mm samma referensnummer som föregångaren?
Okej, det var ju lite dumt. Eller det kanske är lätt att se skillnad?Ja, 214270.
Längre minutvisare och lume på 3-6-9Okej, det var ju lite dumt. Eller det kanske är lätt att se skillnad?
På bilder kan man behöva titta lite noga, framförallt i vissa vinklar, men om du håller klockan i din hand ser du skillnaden med lätthet.Okej, det var ju lite dumt. Eller det kanske är lätt att se skillnad?