Du rockar ju Daytona så det är ingen ursäkt!
Haha...så är det, men den känns som att den rockar utan datum trots att jag är datum nörd! Även Milgaussen funkar utan datum, men det är nog pga den röriga tavlan och den orangefärgade sekundvisaren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du rockar ju Daytona så det är ingen ursäkt!
Instämmer med Daytona, den är har så mycket på gång på tavlan så att datum skulle inte fungera där.Haha...så är det, men den känns som att den rockar utan datum trots att jag är datum nörd! Även Milgaussen funkar utan datum, men det är nog pga den röriga tavlan och den orangefärgade sekundvisaren!
Precis, men den trivs bäst i solen!Skönt med en klocka som inte bryr sig om vädret...
Spam av detta slaget är alltid välkommetOch god kväll! (sorry för allt spam)
Du kan köpa min från 94Den här tråden har gjort mig så sjukt sugen på en Explorer
Vill ha 36mm med lugholes, vilket år måste man backa tillbaka till då?
Du kan köpa min från 94
Visste inte riktigt vad jag skulle fokusera på, men det blev klockan