Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Listar 58.000 SEKHva er pris på en ny 214270 i Sverige (før pruting) hos AD? Vil bare sammenligne det med norske priser da jeg er på jakt etter en akkurat nå.
Takk. Det er samme pris som her. 58.000,- NOKListar 58.000 SEK
Bästa moderna Rollen!
Riktigt fin!!
Känns gött förstår jag Svårt att se om det är 36 eller 39 på bild va?
Syns lätt på placeringen av ExplorerKänns gött förstår jag Svårt att se om det är 36 eller 39 på bild va?
Ah tack!Syns lätt på placeringen av Explorer
Ser fram emot att testa nya Exp 39 och jämföra mot Tudor BB36 för att se vad som känns mest rätt på min egna tunna handled.
Riktigt fin!!
Känns gött förstår jag Svårt att se om det är 36 eller 39 på bild va?
Bästa moderna Rollen!
Riktig fint bilde! Jeg må bestille meg en sånn når jeg kommer hjem fra ferie på søndag.
Har aldrig testat men hört att det tom är svårt med vanliga skinnband.God kväll! Någon som testat lädernato på 114270? Jag tänker mig att det blir svårt eftersom bandstiften sitter så långt in på hornen?
Snygg klocka, snygg färg på kostymen och trevlig textur på skjortan. Me like!Funkar även bra till kostym! 114270 är min favorit då jag tycker 36mm sitter bättre än 39 på mig
Funkar även bra till kostym! 114270 är min favorit då jag tycker 36mm sitter bättre än 39 på mig
Snygg klocka, snygg färg på kostymen och trevlig textur på skjortan. Me like!
Så bra!!
Även om jag själv föredrar 39an så håller jag med om att 36an absolut är ett bättre val till skjorta och kostym såvida man inte har riktigt grova handleder.Funkar även bra till kostym! 114270 är min favorit då jag tycker 36mm sitter bättre än 39 på mig
Så jävla grannt att man blir tårögd!Funkar även bra till kostym! 114270 är min favorit då jag tycker 36mm sitter bättre än 39 på mig
Jag har två skinnband och det ena som är lite smalare passar. Det grövre får jag inte dit. Känns som att ett nato kräver lite utrymme..Har aldrig testat men hört att det tom är svårt med vanliga skinnband.
ca 6000kr + eventuellta reservdelar enligt nymans hemsidaSkrev en fråga om vad service kostar på en Explorer 14270 i tråden om snabba frågor om vintage men kanske är smartare att fråga här. Så frågan lyder - Vad kostar en service på 14270?
Mvh
Detta oroar mig lite när det är ett grundpris. Har man tur hamnar man runt 6-7000 som kanske är det vanligaste. Men har man otur och har delar som är slitna kanske man hamnar på 10 000+. Skulle vara intressant att höra hur det varit för er andra, vad det vanligaste är. Byter man ofta ut mycket delar eller är det vanligt att det mest är en grundservice som behövs? Kanske är allt för svårt att svara på utan att göra någon slags poll. Men ändå tacksam för att höra hur era erfarenheter varit.ca 6000kr + eventuellta reservdelar enligt nymans hemsida
http://www.nymansur.com/service-prislista#rolex
Du kan ju alltid lämna in den och be dom kolla. Du måste ju inte acceptera kostnadsförslagetDetta oroar mig lite när det är ett grundpris. Har man tur hamnar man runt 6-7000 som kanske är det vanligaste. Men har man otur och har delar som är slitna kanske man hamnar på 10 000+. Skulle vara intressant att höra hur det varit för er andra, vad det vanligaste är. Byter man ofta ut mycket delar eller är det vanligt att det mest är en grundservice som behövs? Kanske är allt för svårt att svara på utan att göra någon slags poll. Men ändå tacksam för att höra hur era erfarenheter varit.
Du rockar ju Daytona så det är ingen ursäkt!Många trevliga och inspirerade bilder som bjuds i tråden! Är en klocka som jag länge velat testa men inte kommit till skott, mest för att den saknar datum...