• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

Tackar:)
Förstår verkligen er alla som höjer den till skyarna:)
IMG_8464.JPG

Har en inplastad 214270, uttagen av mig i april. Om intressant så skicka ett meddelande. I annat fall dyker den upp på sälj inom snar framtid :)

Äntligen en dejt med båda mina Explorers. En 91:a och en 08:a. Kan du se vilken som är vilken?

C953FFB6-5224-450B-A626-BEA53A8F4666.jpeg

89A648FD-2541-47EE-8C82-BAA6B89B1224.jpeg
Högra är 91. Den sportar ju lugghål och allt :)

Men frågan är väl varför du har 2 och jag har ingen! (vet frugan lagt beslag på ena, jag bara saknar en i min samling).

Btw! Du har ingen köksvåg hemma så man kan få se viktskillnaden på 14270 och 114270? Vilken är bekvämast att bära?

Senast ändrad:
Btw! Du har ingen köksvåg hemma så man kan få se viktskillnaden på 14270 och 114270? Vilken är bekvämast att bära?
Jodå, våg har jag men nu är den ena klockan, 08:an, kvar på sonens handled i Västerås så jag kan inte kolla. :(
Kan inte ens avgöra vilken som är skönast men 08:an har sel och en friskare länk.

Tillbaka
Topp