Tackar, här kommer jag att trivasVackert!
Stort grattis och välkommen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar, här kommer jag att trivasVackert!
Stort grattis och välkommen!
Mmmmmm fin patina!Trevlig söndag på er! #SÖNDAGSEXPYN
Tack! 14270 från -94, är mycket nöjdMmmmmm fin patina!
Jag hade också en 14270 från -94 tidigare. Nu har jag en 14270 från -96Tack! 14270 från -94, är mycket nöjd
Creméfärgade index, check!Samma klocka+toa-bild här som i paketöppningstråden.
Hålen är där, T<25 likaså. Nu gäller det bara att se ifall den håller tiden ok.
Tack för mig!
Creméfärgade index, check!
Vacker med lite gulnade index o allt!Samma klocka+toa-bild här som i paketöppningstråden.
Hålen är där, T<25 likaså. Nu gäller det bara att se ifall den håller tiden ok.
Tack för mig!
Högra är 91. Den sportar ju lugghål och alltÄntligen en dejt med båda mina Explorers. En 91:a och en 08:a. Kan du se vilken som är vilken?
Lugholesen avslöjade ganska hårt.Äntligen en dejt med båda mina Explorers. En 91:a och en 08:a. Kan du se vilken som är vilken?
En sekund sen!Högra är 91. Den sportar ju lugghål och allt
Men frågan är väl varför du har 2 och jag har ingen! (vet att den ena är frugans din, jag bara saknar en i min samling)
Bägge är mina (iaf så länge du inte frågar frugan och sonen)Högra är 91. Den sportar ju lugghål och allt
Men frågan är väl varför du har 2 och jag har ingen! (vet att den ena är frugans din, jag bara saknar en i min samling)
Jodå, våg har jag men nu är den ena klockan, 08:an, kvar på sonens handled i Västerås så jag kan inte kolla.Btw! Du har ingen köksvåg hemma så man kan få se viktskillnaden på 14270 och 114270? Vilken är bekvämast att bära?
Alltså dom där konstiga tankarna är vad som håller klockbranchen flytande.Bägge är mina (iaf så länge du inte frågar frugan och sonen)
Konstiga tankar börjar gro om att börja leta en till. Denna gång vill jag ha nos eller iaf näst intill.