Den mest plågsamma dagen är garanterat söndagar numera när min Expy är på service! Fan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den mest plågsamma dagen är garanterat söndagar numera när min Expy är på service! Fan
Från och med 2010 heter referensen 214270.Hej,
Jag spanar på att köpa en Rolex 114270 Explorer.
Jag vet att explorern har uppdaterats både, 2001, 2010 och 2016 ifrån den moderna versionen som kom ut 1989.
Vill bara dubbelkolla referenser med någon, stämmer detta?
1989 - 14270 36mm - första med safirgas och moderna siffror
2001 - 114270 36mm - Calibre 3130 urverk
2010 - 14270 39mm - Calibre 3132 urverk
2016 -14270 39mm - Förändringar på urtavla(luminerad 3,6,9) samt längre visare.
Uuurk.... Hoppas verkligen det bara är en Photoshoppad version.Saxat från nätet...
![]()
Vitt guld eller platina så...Saxat från nätet...
![]()
Denna modell är inte tänkt att vara av ädel på något sätt, går ju i princip emot hela iden med explorerVitt guld eller platina så...
Samma argument kan ju användas om submariner.. Jag tycker det är coolt med lite stealth, så en i platina eller vitt guld hade jag tyckt var lite häftigtDenna modell är inte tänkt att vara av ädel på något sätt, går ju i princip emot hela iden med explorer
Hemsk verkligen .Saxat från nätet...
![]()
Skulle klippa den omgående! Vem vill inte ha en gyllene ExplorerSaxat från nätet...
![]()
Ch24... I shit you not...Uuurk.... Hoppas verkligen det bara är en Photoshoppad version.
39mm ajabaja!Ch24... I shit you not...
Det knasiga är att jag sökte på Speedy Tin Tin
![]()
En allsidig klocka som funkar till det mesta. Inte mycket som kan gå felProvide precis på Klarlunds i Köpenhamn, är minsann lite sugen.
En allsidig klocka som funkar till det mesta. Inte mycket som kan gå fel![]()
Bara att gratulera till ett riktigt bra köp. Själv är jag mer förtjust i länken än band. Tycker t.o.m att just denna klocka enbart ska bäras länk, men det ä jag detFick hem min "nya" 114270 igår. 2004 fullset och jag bytte omedelbart till brunt läderarmband eftersom jag gillar det bättre än bracelet.
![]()