Tack! Det är en annan medlem här på forumet som tillfälligt har vårdnaden över den och jag saknar den redan. Har ändå bara varit borta sen i måndags, haha.Den där var mkt, mkt snygg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Det är en annan medlem här på forumet som tillfälligt har vårdnaden över den och jag saknar den redan. Har ändå bara varit borta sen i måndags, haha.Den där var mkt, mkt snygg
Nu får jag lugna mig, men gått “från” AP, sålt alla Rolex, så jävla Rolex trött nu, fast jag älskar märket, har nu ” storhandlat” Oris Aquis, Zelos Mako, Seiko Tuna, Den Squalen, ska ha en Sinn 104 oxå, sen vilar jag, ett tag...Haha, det var ingen dålig trio du har stoppat i samlingen.
Riktigt trevliga klockor du har valt! Är också på jakt efter en Sinn 104, riktigt bra klocka för pengen. Inte mycket som slår Squale i min bok dock, mer kul för pengarna får man leta efter!Nu får jag lugna mig, men gått “från” AP, sålt alla Rolex, så jävla Rolex trött nu, fast jag älskar märket, har nu ” storhandlat” Oris Aquis, Zelos Mako, Seiko Tuna, Den Squalen, ska ha en Sinn 104 oxå, sen vilar jag, ett tag...
var det för sent o hänga på i straps beställning ?Lite luddigt med så många olika namn men som jag förstått det gällande Squales 20mm gummin:
OEM Tropic - svart, orange, blå - samma modell.
Tropic Type I
Tropic Type II / Millefori
Squale Accordion - svart, orange, gul, blått & tre olika camouflage, samt lika olika texturer.
/e
på deras insta har det hintats om ett 'SuperTropic' som man måste mejla om.
Nej. Jag lägger till dig i gruppchatten.Hängde ej riktigt
var det för sent o hänga på i straps beställning ?
Vackert! Jag är imponerad av att du fick på dig det där bandet, kan inte vara många hål kvar?Denna är inte dålig!
Haha nä det är typ två kvarVackert! Jag är imponerad av att du fick på dig det där bandet, kan inte vara många hål kvar?
Där ser man, har fått för mig att du har ganska stora handleder och mina är som spagetti, haha.Haha nä det är typ två kvar
Fick hem ett orange MN från Erika's till 1521:an idag, vad tycks?
Den kombon är faktiskt så överjävligt bra så att jag allvarligt funderar på att införskaffa ett orange MN-band från Erika's bara för att ha i fall att jag någon gång i framtiden kanske eventuellt kommer att köpa den Squalen (som lyfter till oanade höjder tack vare det bandet!)Haha, tack! Är ju inte sommar än men man kan aldrig få för mycket orange.
Det finns alltid en grönare grodaBilderna är skamlöst stulna från https://www.instagram.com/da_lin.stagram/
Är det bara jag som tycker att den här modden är fantastisk?
Haha, det var inget dåligt betyg. Som sagt, man kan aldrig få för mycket orange i livet. Man kan ju faktiskt ha det med grön, svart eller blå klocka så det passar till det mesta till sommaren! Kööör!Den kombon är faktiskt så överjävligt bra så att jag allvarligt funderar på att införskaffa ett orange MN-band från Erika's bara för att ha i fall att jag någon gång i framtiden kanske eventuellt kommer att köpa den Squalen, som lyfter till oanade höjder tack vare det bandet!
Vill ju ha en 20 Atmos, en GMT har jag redan...Det finns alltid en grönare groda
Jag har väl kombinerat de där två i en. Men då kan man ju inte byta emellan De är fina bägge två, slå till bara.Vill ju ha en 20 Atmos, en GMT har jag redan...
Man kan aldrig ha för många Squale!Jag har väl kombinerat de där två i en. Men då kan man ju inte byta emellan De är fina bägge två, slå till bara.
Blir nog ett orange från Erika's. Tänker ändå beställa nåt lämpligt därifrån till min Aqualand, så det är lika bra att inkludera detta i beställningen. Och det är precis som du säger, man kan aldrig få för mycket orange! Det orangea kan säkert som du säger göra sig bra på flera klockor i samlingen innan det för åtnjuta sina rätta plats, dvs på en ljusblå Squale...Haha, det var inget dåligt betyg. Som sagt, man kan aldrig få för mycket orange i livet. Man kan ju faktiskt ha det med grön, svart eller blå klocka så det passar till det mesta till sommaren! Kööör!
Jag har fortfarande inte monterat mitt för jag hittar inga bandstift med rätt tjocklek. De jag har i lådan går inte in i hålen i bandhornen.
Det satt ett likadant på min 1521 när jag köpte den. Såg inte klokt ut med suddgummiblått till en klarblå sunburst-tavla. Tycker dock att det passar bra på din, speciellt när det börjar bli lite slitet.Apropå färgglatt gummi, här är orginalstronken till Tigern
Tycker att zulu kan vara ett trevligt alternativ på en dykare
Riktigt härlig patina på den där! Har du haft den länge? Du borde hitta ett annat spänne till lädret bra, ser lite klumpigt ut med panna-spänne till den klockan men det är bara mina fem cent. Tyckte inte att det var såå crazy med det blåa ändå. Det var någon här i tråden som hade sin PVDade 1521 på ett grönt canvas, det var ruskigt snyggt!Om man känner sig crazy kan man prova denna kombo, men gillar själv läder till PVD
Det satt ett likadant på min 1521 när jag köpte den. Såg inte klokt ut med suddgummiblått till en klarblå sunburst-tavla. Tycker dock att det passar bra på din, speciellt när det börjar bli lite slitet.
Riktigt härlig patina på den där! Har du haft den länge? Du borde hitta ett annat spänne till lädret bra, ser lite klumpigt ut med panna-spänne till den klockan men det är bara mina fem cent. Tyckte inte att det var såå crazy med det blåa ändå. Det var någon här i tråden som hade sin PVDade 1521 på ett grönt canvas, det var ruskigt snyggt!
10 år och din minutvisare är fortfarande orange, min vart ju blekt efter 2..... Färgkvaliten var bättre förr!Suddgummiblå var ett bra namn , och tackar
1521 har jag haft ca 10år. PVD beläggningen är förvånansvärt fräsch, mest bezelinlägget som haft det svårt i livet.
Jo, ett nättare spänne vore inte fel, håller med om att grönt passar utmärkt till PVD även om inte canvas är min kopp av te
Mobilen och sen ladda upp via den inbyggda bildfunktionen fungerar riktigt bra. Kan hända att bilderna tappar en aning i kvalité men knappt märkbart om man inte detaljtstuderarHur får ni så bra och skarpa bilder? Använder ni mobilen?
Mobilen och sen ladda upp via den inbyggda bildfunktionen fungerar riktigt bra. Kan hända att bilderna tappar en aning i kvalité men knappt märkbart om man inte detaljtstuderar
Är nyfiken på att se mer av din PVDade 1521, ser riktigt mysig ut! PVDn ger klockan ett lagom kaxigt & tool-aktigt utseende Skulle verkligen inte tacka nej till en pvd med orange tavla!
Riktigt bra den där, snyggt! Gillar att vridningen är härjad också, passar utseendet på den klockan perfekt. Inte lite avundsjuk...Tack för svaret, ska se om jag lyckas bättre...
Här kommer några fler bilder på 1521
Tja, möjligen lite skarpare än innan, får jobba på det där
Riktigt bra! Skulle den någon dag säljas så lova att hojta till i tråden först!Tack för svaret, ska se om jag lyckas bättre...
Här kommer några fler bilder på 1521
Tja, möjligen lite skarpare än innan, får jobba på det där
Eller skit i tråden och bara PMa mig direkt.Riktigt bra! Skulle den någon dag säljas så lova att hojta till i tråden först!
Delad vårdnad är inget alternativ då?Eller skit i tråden och bara PMa mig direkt.