Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag säger ändå mesh!Fråga, läder band funkar sådär i Filippinerna, föredrar Steel , tips till dessa 2 ? Obs ej mesh, tips mottages tacksamt
Jag håller med här, finns nån lösning till ändlänkarna till 1521 så det går att få till en snygg länk? Så berömda boetter borde det väl finnas passande länkar till? Marknaden blir ju ganska hyfsad om nu inte Squale själva gör några?Fråga, läder band funkar sådär i Filippinerna, föredrar Steel , tips till dessa 2 ? Obs ej mesh, tips mottages tacksamt
Har aldrig sett att det finns ändlänkar till 1521 eller 60 Atmos. Med tanke på tiden då 50 Atmos designades så tycker jag att den passar fint på raka ändlänkar. Dessutom så känns det okej till den boetten eftersom den är rak mellan bandhornen.Jag håller med här, finns nån lösning till ändlänkarna till 1521 så det går att få till en snygg länk? Så berömda boetter borde det väl finnas passande länkar till? Marknaden blir ju ganska hyfsad om nu inte Squale själva gör några?
Fick möjligheten att överta denna lilla pärla och det var omöjligt att stå emot. Tack för möjligheten @Birchgrove . Så wotd.
Jag säger ändå mesh!
Förr så körde Squale en hel del oyster med raka ändlänkar så det kanske hade varit något? Annars hade jag nog satsat på BoR faktiskt, det är riktigt snyggt.
Vilket mesh är det du har testat? De skiljer sig väldigt mycket åt i komfort och passform.Jag tycker att 1521 är skitsnygg på mesh, men har aldrig upplevt något så obekvämt. Många lovordar mesh men är jag ensam att dissa det.
OriginalVilket mesh är det du har testat? De skiljer sig väldigt mycket åt i komfort och passform.
Det jag har på min 60 atmos är sjukt skönt och följsamt. Är från Geckota förresten.Original
Har inga problem med Mesh, snyggt, skönt, men 3 dinkor på Mesh ? Skönaste Squalen tycker jag är 1545, men det är såklart helheten som gör det o mindre än mina andra, jag är oxå så jävla lat, då jag ej vill ha bara clasp, utan deployement om läder samt ej xtra lås vid länk, men fn har ju 4 klockor om dgn på mig, styrketräning med klockbyten...Det jag har på min 60 atmos är sjukt skönt och följsamt. Är från Geckota förresten.
Tack! Skall lägga det på minnet. Har ingen Squale just nu dock en 1545 på ingång, men sugen på en 1521 igen. Gillar den skarpt.Det jag har på min 60 atmos är sjukt skönt och följsamt. Är från Geckota förresten.
Hehe, det kanske blir lite för mycket. Jag tycker att du ska skaffa en BoR om det är länk du är ute efter, tror att det kommer att ge skön retrokänsla och det är riktigt bekvämt.Har inga problem med Mesh, snyggt, skönt, men 3 dinkor på Mesh ? Skönaste Squalen tycker jag är 1545, men det är såklart helheten som gör det o mindre än mina andra, jag är oxå så jävla lat, då jag ej vill ha bara clasp, utan deployement om läder samt ej xtra lås vid länk, men fn har ju 4 klockor om dgn på mig, styrketräning med klockbyten...
Mkt snygga, håller med, kollade lite hos Watchgecko precisHehe, det kanske blir lite för mycket. Jag tycker att du ska skaffa en BoR om det är länk du är ute efter, tror att det kommer att ge skön retrokänsla och det är riktigt bekvämt.
Har ett därifrån till min Seiko Tuna, riktigt bra!Mkt snygga, håller med, kollade lite hos Watchgecko precis
Där sade du ngt, har 5 seikos, deras länkar, hmmmm, men blir lätt att man köper nya dinkor istället för lite underhåll av befintliga, men skulle nog må bra av lite köpstopp o köra strapsbyten istället ?Har ett därifrån till min Seiko Tuna, riktigt bra!
Ja, ett strapbyte kan göra sjukt mycket för klockan!Där sade du ngt, har 5 seikos, deras länkar, hmmmm, men blir lätt att man köper nya dinkor istället för lite underhåll av befintliga, men skulle nog må bra av lite köpstopp o köra strapsbyten istället ?
Ojojoj, härligt! Grattis!Fick hem denna rackare idag, min första Squale! Otroligt överraskad över kvaliteten, förväntande inte mig att klockan skulle kännas så bra på armen som den gör
Tackar, jag är supernöjdOjojoj, härligt! Grattis!
Jag tänker blästrade versionen av en svart 1521, med borstad länk (typ oyster), raka ändlänkar. Vad sägs? Tror det kan bli rätt coolt... Är det watchgecko som gäller då? (Ja, jag är grymt sugen på Squale igen )Har aldrig sett att det finns ändlänkar till 1521 eller 60 Atmos. Med tanke på tiden då 50 Atmos designades så tycker jag att den passar fint på raka ändlänkar. Dessutom så känns det okej till den boetten eftersom den är rak mellan bandhornen.
Stulna bilder:
Fick hem denna rackare idag, min första Squale! Otroligt överraskad över kvaliteten, förväntande inte mig att klockan skulle kännas så bra på armen som den gör
Klart att du är, förstår inte hur du klarar dig utan.Jag tänker blästrade versionen av en svart 1521, med borstad länk (typ oyster), raka ändlänkar. Vad sägs? Tror det kan bli rätt coolt... Är det watchgecko som gäller då? (Ja, jag är grymt sugen på Squale igen )
Håll lite koll om den blir för lättfotad baraDen är inte bara perfekt, den är sjukt lättfotad också.
Jag tänker blästrade versionen av en svart 1521, med borstad länk (typ oyster), raka ändlänkar. Vad sägs? Tror det kan bli rätt coolt... Är det watchgecko som gäller då? (Ja, jag är grymt sugen på Squale igen )
Klart att du är, förstår inte hur du klarar dig utan.
Det hade nog kunnat bli riktigt bra med borstad oyster till blästrad 1521! Ska du ha en som liknar Squale original så bör du hitta en som är 20/16 också. Watchgecko har aldrig gjort mig besviken men jag har inte testat något oyster därifrån så jag vet inte hur de är.
Ja men precis! Ska kika lite. Försöka få ihop budgeten också och kanske sälja något. Som sagt, behöver en Squale igenKlart att du är, förstår inte hur du klarar dig utan.
Det hade nog kunnat bli riktigt bra med borstad oyster till blästrad 1521! Ska du ha en som liknar Squale original så bör du hitta en som är 20/16 också. Watchgecko har aldrig gjort mig besviken men jag har inte testat något oyster därifrån så jag vet inte hur de är.
Exakt, vill också minnas det... Visste att jag fått idén någonstans ifrån! Och ja, en hel del sidor att gå igenom så lite meckigt att behöva leta uppOm jag inte missminner mig så har just den kombinationen tagits upp här i tråden som en.lyckad kombo. Detta var för en herrans massa sidor sedan.