• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Kom förbi denna efter lite slösurf på bukten, under budgivning och ligger runt 3,5k hehe. Ser lite kaxig ut men är inte helt övertygad om vad jag tycker :D
s-l1600.jpg

s-l1600.jpg
Jag tror att det kan bli coolt men det ser hemskt ut på bilderna för att det är så dåligt ljus. Svårt att säga men det kan ju vara värt chansningen om man får den till ett bra pris. :)

Jäklar vad bra den är! Skicket är precis som det ska på en sån klocka tycker jag. :D Tack för att du delar med dig! :)
Tackar! Ska polera upp glas och bezel i veckan till ett prydligare skick sen kanske kolla något nytt band. Tyvärr verkar kompassringen geggat ihop, den sitter som berget men funkar iaf. :)

Tackar! Ska polera upp glas och bezel i veckan till ett prydligare skick sen kanske kolla något nytt band. Tyvärr verkar kompassringen geggat ihop, den sitter som berget men funkar iaf. :)
Jag tycker ju inte att du ska polera bezeln, det blir nog inte så bra. Glaset kan du ju ge dig på om du orkar. :) Något schysst gummi från Bonetto tycker jag att du ska slänga på den!

Jag tycker ju inte att du ska polera bezeln, det blir nog inte så bra. Glaset kan du ju ge dig på om du orkar. :) Något schysst gummi från Bonetto tycker jag att du ska slänga på den!
Nä polera var nog fel ord. Har en tub Polywatch på posten för glaset men bezeln menade jag att försöka få bort repor tillbaka till ett mer borstat stuk

Tillbaka
Topp