• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Jag gillar faktiskt deras "vintage"-aktiga GMT modeller de släppt de senaste, Tropic tror jag de kallar den. Mycket fin!
Den är fin. Jag har en sån och är väldigt nöjd med den. :)
LRM_EXPORT_752391314220379_20190928_203752273.jpeg

Haha, jag är faktiskt förvånad över att den helpolerade boetten fortfarande är utan hairlines. Spännet på meshet bär däremot tydliga spår av användande :p
Jag är väldigt imponerad måste jag säga för både boetten och insertet är ju oerhört lätta att repa. :cool: Mitt insert var utan repor i typ en vecka innan det fick stryk, haha. :D

Oj, skulle varit tydlig med att det inte är min, har snott bilderna från en annons på eBay. :) Har forskat lite och tavlan är NOS med ny lume. Färgkombon är grym! Tänk denna på ett gult gummi eller ett polerat mesh... Är jäkligt sugen på att klicka hem den.
Eller ett orange gummi! Vilken färgexplosion!

Tillbaka
Topp