Den är fin. Jag har en sån och är väldigt nöjd med den.Jag gillar faktiskt deras "vintage"-aktiga GMT modeller de släppt de senaste, Tropic tror jag de kallar den. Mycket fin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är fin. Jag har en sån och är väldigt nöjd med den.Jag gillar faktiskt deras "vintage"-aktiga GMT modeller de släppt de senaste, Tropic tror jag de kallar den. Mycket fin!
Då gillar du Rolex rätt mycket?
Den är fin. Jag har en sån och är väldigt nöjd med den.
Bravo!Idag är det Squale som gäller. Dagen till ära på nato. Vad säger panelen? Jag tycker det flyger!
Trevlig söndag!
Mycket bra tycker jag! Ska lätt köpa när de släpper den icke-limiterade varianten med plexi.Idag är det Squale som gäller. Dagen till ära på nato. Vad säger panelen? Jag tycker det flyger!
Trevlig söndag!
Icke-limiterad? Plexi? Önskedröm eller har jag missat något?Mycket bra tycker jag! Ska lätt köpa när de släpper den icke-limiterade varianten med plexi.
Icke-limiterad? Plexi? Önskedröm eller har jag missat något?
https://klocksnack.se/threads/squale-1521-helgprisbump.120499/Är det så illa att ingen har en svart, polerad och inte alltför dyr 1521a till salu? Behöver en till nuuu.
Hur lyckas du hålla din så fin när du använder den så mycket? Min ser ut som kriget!Den här har jag inte lämnat armen på en hel vecka. Fantastisk klocka! Svidade om från mesh till läder och nu får den väl sitta på en vecka till
Haha, jag är faktiskt förvånad över att den helpolerade boetten fortfarande är utan hairlines. Spännet på meshet bär däremot tydliga spår av användandeHur lyckas du hålla din så fin när du använder den så mycket? Min ser ut som kriget!
Jag är väldigt imponerad måste jag säga för både boetten och insertet är ju oerhört lätta att repa. Mitt insert var utan repor i typ en vecka innan det fick stryk, haha.Haha, jag är faktiskt förvånad över att den helpolerade boetten fortfarande är utan hairlines. Spännet på meshet bär däremot tydliga spår av användande
Snygg Squale!SBDX001
En Squaiko?Snygg Squale!
Går att sälja som ULTRA RARE på eBay!En Squaiko?
Släng in ett "ISSUED" och "Fullset w/o box & cert" också.Går att sälja som ULTRA RARE på eBay!
Nice! Helrätt färgkombo och lagom vintage! Nyfångad?Den här var inte alls dum... Fult band men det är lätt åtgärdat. Lumen på tavlan lyser rätt mycket så sannolikt nyare tavla men hur som helst jäkligt snygg modd!
Oj, skulle varit tydlig med att det inte är min, har snott bilderna från en annons på eBay. Har forskat lite och tavlan är NOS med ny lume. Färgkombon är grym! Tänk denna på ett gult gummi eller ett polerat mesh... Är jäkligt sugen på att klicka hem den.Nice! Helrätt färgkombo och lagom vintage! Nyfångad?
Det är poppis att posta annat än Squale i Squale-tråden idag!Har använt min nya kronograf idag
Tagit tid på hur lång tid det tar att få en kopp kaffe... Vi funderar på ny och då är tiden viktigt. Men denna verkar hålla måttet.
Eller ett orange gummi! Vilken färgexplosion!Oj, skulle varit tydlig med att det inte är min, har snott bilderna från en annons på eBay. Har forskat lite och tavlan är NOS med ny lume. Färgkombon är grym! Tänk denna på ett gult gummi eller ett polerat mesh... Är jäkligt sugen på att klicka hem den.
Ja, det hade varit riktigt najs!Eller ett orange gummi! Vilken färgexplosion!