Bara 5ex så lär försvinna snabbt. Jag har lagt den i korgen tre gånger nu...Riktigt bra! Surt att man inte har 990 dollares i fickan till klocka just nu bara Hur länge tror ni den kommer vara tillgänglig, en dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara 5ex så lär försvinna snabbt. Jag har lagt den i korgen tre gånger nu...Riktigt bra! Surt att man inte har 990 dollares i fickan till klocka just nu bara Hur länge tror ni den kommer vara tillgänglig, en dag?
Hoppsan, 4:e gången gillt då? Du vet ju att du bara måste ha den därBara 5ex så lär försvinna snabbt. Jag har lagt den i korgen tre gånger nu...
Jag har dessutom ett svart datumhjul liggande som skulle sitta som en smäck på den där...Hoppsan, 4:e gången gillt då? Du vet ju att du bara måste ha den den där
Neeeej! Jag ska inte, jag ska inte, jag ska inte!
Man blir verkligen sugen... Tänkte samma sak när den släpptes förra gången! Alla dessa klockor man vill haRiktigt bra! Surt att man inte har 990 dollares i fickan till klocka just nu bara Hur länge tror ni den kommer vara tillgänglig, en dag?
Jag har i princip redan bestämt vad min nästa klocka ska bli och så dyker den här upp...Man blir verkligen sugen... Tänkte samma sak när den släpptes förra gången! Alla dessa klockor man vill ha
”Klocklivet” är fullt av tuffa beslut!Jag har i princip redan bestämt vad min nästa klocka ska bli och så dyker den här upp...
Köp denna, sen kan du sälja den till mig längre fram! Jag kan tillhanda ett svart datumhjul till dig så blir den perfekt.”Klocklivet” är fullt av tuffa beslut!
Jag är också riktigt sugen på den här. Funderar också på att köpa en blå 1521 igen... Mm, många tankar
Lockande!!Köp denna, sen kan du sälja den till mig längre fram! Jag kan tillhanda ett svart datumhjul till dig så blir den perfekt.
Go for it!Lockande!!
Skönt, nu slipper man tänka mer på den!Och nu var den slutsåld!
Haha, exakt! Tänker samma...Skönt, nu slipper man tänka mer på den!
Undrar om MrSquale aka @MaBr tänker samma... vi kanske inte ska nämna det för honomHaha, exakt! Tänker samma...
Det gör jag definitivt, är glad att jag slapp köpa en!Undrar om MrSquale aka @MaBr tänker samma... vi kanske inte ska nämna det för honom
Du vet att jag är först i kön, har tjatat i ett år på att du ska släppa den!Jag kan komma och locka med en framöver, har tre Squale och överväger att släppa ”bund”...börja spara pengar grabbar...
Haha, tack!Givetvis är du först i kön om du vill, @MaBr ak ”MrSquale”
Väldigt snygg! Den hade onekligen platsat i samlingenFram med stålarna!
Otroligt bra spel och otroligt snygg klocka!Spelar Red Dead Redemption 2 med hajen!
Fan nu blev jag sugen, grymt länge sen jag spelade. Mycket mycket bra spel! Och grym klockaSpelar Red Dead Redemption 2 med hajen!
Älskar verkligen blå tavlor, men är inte såld på denna. Bilderna suger ju verkligen (där har SWP en hel del att lära från Gnomon - jäklar vilket habegär de lyckas skapa!), men klockan ser bättre ut i videon.Ny version av 60th anniversary med mörkblå tavla. Svårt att se färgen på bilderna men syns ganska tydligt i filmen.
Jag gillar färgkombinationen. Ljusblått till den mörka tavlan tror jag däremot hade blivit lite för mycket.Älskar verkligen blå tavlor, men är inte såld på denna. Bilderna suger ju verkligen (där har SWP en hel del att lära från Gnomon - jäklar vilket habegär de lyckas skapa!), men klockan ser bättre ut i videon.
Kombon blått och svart känns dock inte alls bra. Hade gärna sett ett ljusblått insert á la Giramondo Robin Blue.
Nja, finns en Zodiac (https://shop.hodinkee.com/products/zodiac-super-sea-wolf-blue-strap-zo9264?variant=29805992017995) som har den kombon och som jag diggar skarpt. Vore skoj om Squale kunde klämma ur sig något liknande.Jag gillar färgkombinationen. Ljusblått till den mörka tavlan tror jag däremot hade blivit lite för mycket.
Det såg ju riktigt bra ut får jag säga. Kanske hade varit något.Nja, finns en Zodiac (https://shop.hodinkee.com/products/zodiac-super-sea-wolf-blue-strap-zo9264?variant=29805992017995) som har den kombon och som jag diggar skarpt. Vore skoj om Squale kunde klämma ur sig något liknande.