Gratulerar! Den där är riktigt häftig. Kul att den blev kvar på forumet Jag skulle som tidigare talare även kört den på gummi. Vet du om klockan är tät?Den här går ju inte att ha på annat än länk!
Riktig hållkäftenpjäs som kräver sin handled
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gratulerar! Den där är riktigt häftig. Kul att den blev kvar på forumet Jag skulle som tidigare talare även kört den på gummi. Vet du om klockan är tät?Den här går ju inte att ha på annat än länk!
Riktig hållkäftenpjäs som kräver sin handled
Fördelen med så kort l2l är att man ser mer av länken hela tiden och den behövde bara kortas två bitar, perfekt symmetri!Nejdå, det är den inte alls. Kolla bilden @Aurum la upp precis, funkar på i princip alla handleder.
Ditt tropic ligger och väntar!Gratulerar! Den där är riktigt häftig. Kul att den blev kvar på forumet Jag skulle som tidigare talare även kört den på gummi. Vet du om klockan är tät?
Jag är böjd att hålla med, den länken passar inte stilen. Helt klart bäst på vitt Tropic! Jag har min på ett blått Tropic nu för att mitt vita blev missfärgat, måste hitta ett nytt!Tycker den tappar det mesta av sin charm på den länken du har. Tyckte mesh var helt ok men det är på vintagetropic den kommer till sin rätt enligt mig. Tycker boettens form är väldigt förlåtande när det kommer till handledsmått. Lite dålig bild men tycker den fungerar på 155 mm:
Vilken typ av Tropic är det du har? Fel sorts mesh, jag vill ha den grova varianten som jag har på min 60 atmos:Jag har ett modernt Squale 20-16 tropic som jag ska testa, sen kom jag på att jag har ett blå/orange silicon på väg hem till den oxå
Det Geckota mesh som följde med denna kommer jag inte att använda om du är sugen, 20mm nedfilat till 19mm.
Rejält och passar riktigt bra till men jag kommer köra på länken tillsvidare
En stor fördel med gummi är att man kan spänna åt den lite bättre så den inte rör sig på handleden. Med mesh åkte den runt och då kändes den klumpig. Mitt vita är också lätt missfärgat, tror det blev så när den låg i bandlådan. Det som är det negativa med naturgummi.Jag är böjd att hålla med, den länken passar inte stilen. Helt klart bäst på vitt Tropic! Jag har min på ett blått Tropic nu för att mitt vita blev missfärgat, måste hitta ett nytt!
Vilken typ av Tropic är det du har? Fel sorts mesh, jag vill ha den grova varianten som jag har på min 60 atmos:
Jag köpte ett svart av @North.Jag är böjd att hålla med, den länken passar inte stilen. Helt klart bäst på vitt Tropic! Jag har min på ett blått Tropic nu för att mitt vita blev missfärgat, måste hitta ett nytt!
Vilken typ av Tropic är det du har? Fel sorts mesh, jag vill ha den grova varianten som jag har på min 60 atmos:
Ja, det är klart en fördel med gummit. Jag tänker ändå att ett kraftigt mesh ger lite motvikt till boetten men det kanske inte räcker. Ska i alla fall testa, har redan ett mesh liggande i lådan.En stor fördel med gummi är att man kan spänna åt den lite bättre så den inte rör sig på handleden. Med mesh åkte den runt och då kändes den klumpig. Mitt vita är också lätt missfärgat, tror det blev så när den låg i bandlådan. Det som är det negativa med naturgummi.
Ah, då vet jag vilket det är och det kan säkert fungera. 60 Atmos är grym och det bästa Squale har kommit med i modern tid.Jag köpte ett svart av @North.
Går ju iofs att köpa vilket som helst där spännet passar
Jag är lite knäpp på sånt att jag vill ha original till om möjligt.
Mitt mesh är det grova platta med fasta ändar.
Saknar min blå 60atmos nu när du lade upp den bilden
En av de absolut snyggaste klockor jag ägt!Ah, då vet jag vilket det är och det kan säkert fungera. 60 Atmos är grym och det bästa Squale har kommit med i modern tid.
Ja, den hade varit ännu bättre i 40mm som originalet.En av de absolut snyggaste klockor jag ägt!
Dock var den snäppet för stor väl på armen :/
42 är min sweetspotJa, den hade varit ännu bättre i 40mm som originalet.
Det hade också fungerat men där har vi redan 1521 ju.42 är min sweetspot
Ja en 1521 med tavla och vridring ala den blå 60 atmos vore ju drömmen!Det hade också fungerat men där har vi redan 1521 ju.
Hade inte varit helt dumt, speciellt vridringsinlägget...Ja en 1521 med tavla och vridring ala den blå 60 atmos vore ju drömmen!
Den är ju precis som en vanlig svart polerad 1521 fast med massor av text på? Förstår inte det släppet överhuvudtaget.Vad tycker ni om den nya Squale 60 anniversery 500mt Milano Edition
Limiterad til 60st?
Såg helt klart bättre ut än länken tycker jag och det där Tropic-bandet är riktigt bra.Oväntat bekvämt faktiskt men den trillar nog tillbaka på länken snart
Ser bra ut!Oväntat bekvämt faktiskt men den trillar nog tillbaka på länken snart
Jag är inte ser minsta partisk men jag håller med.Jag är förstås väldigt partisk men också vid en nykter bedömning tycker jag 1521ans case ligger där uppe bland världens bästa dykarboetter.
Men så är det.Jag är förstås väldigt partisk men också vid en nykter bedömning tycker jag 1521ans case ligger där uppe bland världens bästa dykarboetter.
Den är verkligen helgrym!Jag är förstås väldigt partisk men också vid en nykter bedömning tycker jag 1521ans case ligger där uppe bland världens bästa dykarboetter.
Jag är förstås väldigt partisk men också vid en nykter bedömning tycker jag 1521ans case ligger där uppe bland världens bästa dykarboetter.
Är inte 100% men tror att jag ägt just den där snyggingen en gång i i tiden, just sayinOväntat bekvämt faktiskt men den trillar nog tillbaka på länken snart