Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funkar! För man ruckar ju inte på sin dykardag...Squale på finband säger hej, chefen ville ha stormöte på fredag. När jag har dykare eller vintage dag. Fick dressa denna:
Funkar! För man ruckar ju inte på sin dykardag...
Kul & ovanlig modell! Ser gärna fler bilder utav den inom snar framtidMens vi venter på sommer.
Kul att se en modern Master i tråden, finns inte många på forumet.Mens vi venter på sommer.
Vad är det där för band?När man väntat en vecka och det enda som lyckats komma fram är ett par band som nu är ett...
Ett Hirsch med spänne från ett original tropic.Vad är det där för band?
Aha, tyckte väl att jag inte kände igen det. Cool struktur!Ett Hirsch med spänne från ett original tropic.
Råkade visst köpa ett orange Barton idag också så nu vore det verkligen trevligt om Postmord kunde göra sin del...
Trelleborg är väl typ Danmark iofs men över en vecka känns ändå i överkantAha, tyckte väl att jag inte kände igen det. Cool struktur!
Postnord är ju inte precis kända för att göra det de ska, speciellt inte om paketen kommer från utlandet...
Haha, nästan i alla fall! Håller tummarna för att den kommer på måndag.Trelleborg är väl typ Danmark iofs men över en vecka känns ändå i överkant
Fungerar ju alldeles utmärkt på mindre handled också pga kort lug-lug.Den här går ju inte att ha på annat än länk!
Riktig hållkäftenpjäs som kräver sin handled
Jag har original tropic, ett Hirschläder och ett orange Barton till den förutom det mesh som den kom på.Fungerar ju alldeles utmärkt på mindre handled också pga kort lug-lug.
Jag kör min på ett tunt vintage-tropic star som smalnar av till typ 15mm vid låset och det funkar utmärkt. @Aurum kör samma på sin. Jag ska slänga på ett grövre Geckota-mesh på min till sommaren, det blir nog coolt!Jag har original tropic, ett Hirschläder och ett orange Barton till den förutom det mesh som den kom på.
Ska testa banden någongång men spontant tror jag de kommer kännas för klena!
Den här går ju inte att ha på annat än länk!
Jag kör min på ett tunt vintage-tropic star som smalnar av till typ 15mm vid låset och det funkar utmärkt. @Aurum kör samma på sin.
2002 heter den och finns i olika generationer. De nyare har 22mm bandbredd medan de gamla har 19mm och den allra senaste har av någon konstig anledning heliumventil.Vad är det för ref på en sån där?
Tycker den tappar det mesta av sin charm på den länken du har. Tyckte mesh var helt ok men det är på vintagetropic den kommer till sin rätt enligt mig. Tycker boettens form är väldigt förlåtande när det kommer till handledsmått. Lite dålig bild men tycker den fungerar på 155 mm:Den här går ju inte att ha på annat än länk!
För stor för mina klena armar men den var riktigt häftig. Ser ut som någonting från en novell av Jules Verne.2002 heter den och finns i olika generationer. De nyare har 22mm bandbredd medan de gamla har 19mm och den allra senaste har av någon konstig anledning heliumventil.
Jag har ett modernt Squale 20-16 tropic som jag ska testa, sen kom jag på att jag har ett blå/orange silicon på väg hem till den oxåJag kör min på ett tunt vintage-tropic star som smalnar av till typ 15mm vid låset och det funkar utmärkt. @Aurum kör samma på sin. Jag ska slänga på ett grövre Geckota-mesh på min till sommaren, det blir nog coolt!
Nejdå, det är den inte alls. Kolla bilden @Aurum la upp precis, funkar på i princip alla handleder.För stor för mina klena armar men den var riktigt häftig. Ser ut som någonting från en novell av Jules Verne.