Men kom igen nu!Sakta, sakta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men kom igen nu!Sakta, sakta...
Öppna mateSakta, sakta...
Storleksjämförelse. Måste säga att den högra ser väldigt bra ut, även om det skulle vara franken.
Men kom igen nu!
Öppna mate
Tjusigt! De där är riktigt trevliga.Det blev en sån här! Rassel, rassel.
Tjusigt! De där är riktigt trevliga.
Jag tycker att det är kul att en Heuer kostar typ tre till fyra gånger så mycket när det är exakt samma klocka... Ett tag hade jag två men sen sålde jag den enda och min fru snodde den andra. Väldigt rolig klocka i alla fall, sjukt mycket 80-talsvibbar.Kanske inte den modell som är mest i ropet för stunden och jag har länge funderat på den, iom att jag redan haft förlagan heuer 1000. Men...trevlig pjäs till modest peng som förgyller tillvaron.
Jag tycker att det är kul att en Heuer kostar typ tre till fyra gånger så mycket när det är exakt samma klocka... Ett tag hade jag två men sen sålde jag den enda och min fru snodde den andra. Väldigt rolig klocka i alla fall, sjukt mycket 80-talsvibbar.
Snyggt grattis!Det blev en sån här! Rassel, rassel.
Bandet du har på den blåa är så grymt bra.Testar lite nya band.
Väldigt tunt och följsamt faktiskt.Bandet du har på den blåa är så grymt bra.
Ruskigt bra faktiskt!Bandet du har på den blåa är så grymt bra.
Ska sätta mitt på min 1545 Militaire nu.Ruskigt bra faktiskt!
Kan erkänna att länken INTE har åkt tillbaka på min sedan jag monterade detta bandet
Intressant! Kul att se föregångaren också. Gillar den blå tavlan, men om man skulle köpt så hade jag gärna skippat hans initialer
Jag måste faktiskt säga att TGVs version av denna är den bästa hittills om man, som du säger, bortser från hans fula logotyp. No-date är sjukt najs och jag gillar de runda indexen.Intressant! Kul att se föregångaren också. Gillar den blå tavlan, men om man skulle köpt så hade jag gärna skippat hans initialer
Instämmer helt! Där har man en vinnare! Ja, vem vet? Verkar ju som att de trycker ut lite modeller nu på den här boetten. Omöjligt är det nog inte allsJag måste faktiskt säga att TGVs version av denna är den bästa hittills om man, som du säger, bortser från hans fula logotyp. No-date är sjukt najs och jag gillar de runda indexen.
TGSvs tavellayout men svart botten, bort med "Limited Edition" från tavlan och använd den vanliga loggan där uppe, sen har de sålt en till mig. Vågar man hoppas?
Edit: Akrylglas också tack.
En mörkgrå sunburst som på 60 Atmos hade också funkat. Tror tyvärr inte att de kommer att släppa någon no-date men man vet aldrig, de har ju gjort det på 1521.Instämmer helt! Där har man en vinnare! Ja, vem vet? Verkar ju som att de trycker ut lite modeller nu på den här boetten. Omöjligt är det nog inte alls
Bara att hålla tummarna!En mörkgrå sunburst som på 60 Atmos hade också funkat. Tror tyvärr inte att de kommer att släppa någon no-date men man vet aldrig, de har ju gjort det på 1521.
Okej, den var faktiskt grym. Jag gillar dock inte fake-patinerad lume. Hade de skippat den biten hade den kommit på villhöver-listanSlänger upp lite bilder här för den som inte orkar kolla videon.
Jag tycker att det är rätt snyggt om det är bra utfört och det tycker jag att det är här.Okej, den var faktiskt grym. Jag gillar dock inte fake-patinerad lume. Hade de skippat den biten hade den kommit på villhöver-listan
Ja det är ju inte jättedåligt gjort men jag är ändå inget fan. Tar hellre vanlig lume än patinerad om jag fick välja.Jag tycker att det är rätt snyggt om det är bra utfört och det tycker jag att det är här.
Bara att skrapa bort och måla dit lite egen lume, lätt fixat.Ja det är ju inte jättedåligt gjort men jag är ändå inget fan. Tar hellre vanlig lume än patinerad om jag fick välja.
Lättare sagt än gjortBara att skrapa bort och måla dit lite egen lume, lätt fixat.
Våga! Kom ihåg att dokumentera och posta i tråden bara...Lättare sagt än gjort