Ska testa med det här i 18mm, såg lite kul ut tyckte jagÄr det någon som har lämpligt spänne enligt bilden ovan så hojta gärna till!
Tänker att 18mm vore lämpligast...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska testa med det här i 18mm, såg lite kul ut tyckte jagÄr det någon som har lämpligt spänne enligt bilden ovan så hojta gärna till!
Tänker att 18mm vore lämpligast...
Vill man ha en så tycker jag definitivt det. Jäkligt mycket klocka för pengarna och den går inte att köpa från AD längre.Värt att slå till nu med andra ord
Köp den då Du saknar ju en grön i din samling. Bara KÖÖÖP.Det här är banne mig billigt nu:
https://klocksnack.se/threads/squale-alpine-green-gmt-prisbump.122076/
Absolut, håller helt och hållet med dig! Har dock lovat mig själv att försöka sälja iväg mer än vad jag köper in det kommande månaderna men den där såg riktigt bra ut så blir nog svårt att hålla sig. Tack för tipset och ha en fortsatt trevlig dagVill man ha en så tycker jag definitivt det. Jäkligt mycket klocka för pengarna och den går inte att köpa från AD längre.
Men tyst nu, det behöver jag inte alls! Försöker övertala mig själv om att jag inte ska ha den...Köp den då Du saknar ju en grön i din samling. Bara KÖÖÖP.
Den som ändå hade sån disciplin... Tack detsamma!Absolut, håller helt och hållet med dig! Har dock lovat mig själv att försöka sälja iväg mer än vad jag köper in det kommande månaderna men den där såg riktigt bra ut så blir nog svårt att hålla sig. Tack för tipset och ha en fortsatt trevlig dag
Oerhört fint! Snygga bilder, snygg miljö och snygg klocka!Fasen, drar in lite ljus med bilder från i somras. Why not en tisdag som denna..?
Mycket bra.Fasen, drar in lite ljus med bilder från i somras. Why not en tisdag som denna..?
Vridringen på Tropic GMT är 42mm och på Pepsi GMT är den 40mm så det är osannolikt att det skulle passa.Någon som vet om Squale Atmos 30 GMT Tropic bezel inserten skulle passa på Squale Atmos 30 GMT Pepsi 40mm?
Är medveten om att GMT Tropic är 42mm, men är nyfiken ifall case och bezel är likadana och att det endast är urtavlan som skiljer i storlek.
1545 ja resten av utbudet nej. med det sagt tycker jag 1545 klarar sig bättre på egna ben än steiny pga historia och dylikt. Iofs skiter jag i vad andra tycker så jag kanske inte är rätt person att svaraVill höra från er som äger en Squale, anser ni att det är en hommage? Är sugen på att köpa en men är inte så sugen på att få hatet jag vet att vissa ägare av Steinhart får. Hur känner ni?
Nej, om du söker ett rakt svar.Vill höra från er som äger en Squale, anser ni att det är en hommage? Är sugen på att köpa en men är inte så sugen på att få hatet jag vet att vissa ägare av Steinhart får. Hur känner ni?
Vill höra från er som äger en Squale, anser ni att det är en hommage? Är sugen på att köpa en men är inte så sugen på att få hatet jag vet att vissa ägare av Steinhart får. Hur känner ni?
Vill höra från er som äger en Squale, anser ni att det är en hommage? Är sugen på att köpa en men är inte så sugen på att få hatet jag vet att vissa ägare av Steinhart får. Hur känner ni?
Btw, Squale är lätt sexigare än SteinhartVill höra från er som äger en Squale, anser ni att det är en hommage? Är sugen på att köpa en men är inte så sugen på att få hatet jag vet att vissa ägare av Steinhart får. Hur känner ni?
Vridringen på Tropic GMT är 42mm och på Pepsi GMT är den 40mm så det är osannolikt att det skulle passa.
Den är bra utan applicerade index också men förstår vad du menar. Finns tyvärr ingen annan än den med Old Radium-lume.Hade ju varit obehagligt snyggt med applied indices på GMT Tropic.. Tänkte man kunde gjort en fuling och satt Tropic insert på 40mm bezeln.
Tycker Tropic är mycket trevlig, men lite silver runt indices hade gjort den absolut killer..
För modernt tycker jag, behövs mer retro!Det här från BluShark blev kul tyckte jag!
Originalbandet skulle ha varit marinblått, det hade varit perfekt då.För modernt tycker jag, behövs mer retro!
Det kan jag hålla med om!Originalbandet skulle ha varit marinblått, det hade varit perfekt då.
Ja och lite längre förstås...
Det här må vara modernt men sitter som än smäck på färgmässigt
Hommage? Jo men har ingen betydelse för mig. Bra klockor? Absolut! Har faktiskt aldrig upplevt något hat av de Squale jag har/ har haft (flera 1545or och en 1521). Sker det, så är det inte där jag läser och definitivt inte i Squale-tråden, som är en av de trevligaste på KS.
Köp en, köp flera. Du kommer inte att bli besviken!Låter väldigt lockande att köpa en squale nu!