johnz
Silver
Mmm. Den tavelkonfigurationen men svart, bort med tgv- och limited edition-inslagen och upp med vanliga loggan och det blir en killer.Slänger upp lite bilder här för den som inte orkar kolla videon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mmm. Den tavelkonfigurationen men svart, bort med tgv- och limited edition-inslagen och upp med vanliga loggan och det blir en killer.Slänger upp lite bilder här för den som inte orkar kolla videon.
Plot twist, lysmassan var inte vit förr. Sett lite för många exempel som visar på att det både fanns grön och gul från fabrik på ur förr.Okej, den var faktiskt grym. Jag gillar dock inte fake-patinerad lume. Hade de skippat den biten hade den kommit på villhöver-listan
:O Då har jag lärt mig något nytt. Men jag gillar det inte mer för detPlot twist, lysmassan var inte vit förr. Sett lite för många exempel som visar på att det både fanns grön och gul från fabrik på ur förr.
Jättesnygg, men TGV-loggan funkar inte. Det är en unik klocka enbart för honom antar jag?Slänger upp lite bilder här för den som inte orkar kolla videon.
Förstod jag saken rätt var det en av hundra, så en limited edition som endast säljs hos Mark på Long Island WatchesJättesnygg, men TGV-loggan funkar inte. Det är en unik klocka enbart för honom antar jag?
Då hamnar en av de hundra garanterat inte hos mig, helt enkeltFörstod jag saken rätt var det en av hundra, så en limited edition som endast säljs hos Mark på Long Island Watches
Haha, samma här!Då hamnar en av de hundra garanterat inte hos mig, helt enkelt
Kul med en så somrig klocka i kalla SverigeLiten dubbelpost men önskar alla en go Squale-fredag!
Den där är underbar. Villhöver definitivt en sån!Fyller på med mera blått.
Är Squalefärg no 1 för mig och passar lika bra till snö och is som till sommar och sol
Fyller på med mera blått.
Är Squalefärg no 1 för mig och passar lika bra till snö och is som till sommar och sol
Blev ju jäkligt snyggt med Tropic Sport. Men fan vad kass kvalitet på Squale-bandet, det kostar ju ändå närmare 1000kr.Lyckades med konststycket att dra sönder gummit på favoritbandet
Sagt och gjort. Spännet fick vandra vidare till ett lite styvare tropic. Glad första advent!
Ja, man tycker ju det. Var rädd om era gummiband!Blev ju jäkligt snyggt med Tropic Sport. Men fan vad kass kvalitet på Squale-bandet, det kostar ju ändå närmare 1000kr.
Vill du avyttra den hela biten så är jag sugen på att mecka ihop en dykarförlängning av denJa, man tycker ju det. Var rädd om era gummiband!
Hur gammal är den? Reklamera?Ja, man tycker ju det. Var rädd om era gummiband!
Köpte beggad på forumet för en lite mindre peng. Nu gjorde jag och @Silverglantz upp tillsammans med BCF istället.Hur gammal är den? Reklamera?