Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En grön då? Trevlig samling det därKöp en, köp flera. Du kommer inte att bli besviken!
Har ju en med grönt vridringsinlägg på gång. Räknas det? Jag vill dessutom ha en grön Onda så är det någon som vill sälja...En grön då? Trevlig samling det där
Mmmm, den gröna Ondan är vacker så man blir tårögd..Har ju en med grönt vridringsinlägg på gång. Räknas det? Jag vill dessutom ha en grön Onda så är det någon som vill sälja...
Edit: Tack förresten!
Helt klart den bästa Ondan tycker jag. Tavlan är riktigt lyckad och den skiljer sig så mycket från min blåa 1521a att det känns försvarbart att ha båda.Mmmm, den gröna Ondan är vacker så man blir tårögd..
Har ju en med grönt vridringsinlägg på gång. Räknas det? Jag vill dessutom ha en grön Onda så är det någon som vill sälja...
Tavlan är riktigt bra....Mmmm, den gröna Ondan är vacker så man blir tårögd..
Väldigt fin bild men sluta upp med det där... Har du kvar den?Tavlan är riktigt bra....
Nej den är inte kvar, den rök tyvärr ganska fort. Kanske lite för fort! Men avsaknaden av länk så användes den väldigt lite, och då är det bättre att den får gå.Väldigt fin bild men sluta upp med det där... Har du kvar den?
Jag tycker att det är konstigt att ingen tredjepart har gjort en länk som passar 1521-boetten. Borde ändå finnas en marknad.Nej den är inte kvar, den rök tyvärr ganska fort. Kanske lite för fort! Men avsaknaden av länk så användes den väldigt lite, och då är det bättre att den får gå.
Håller med! Tror den skulle sälja riktigt bra faktisktJag tycker att det är konstigt att ingen tredjepart har gjort en länk som passar 1521-boetten. Borde ändå finnas en marknad.
Snyggt!Dykarförlängning - check!
Blev ju riktigt coolt. Snyggt jobbat!Dykarförlängning - check!
Lite klent med grön färg men visst räknas den. Har tyvärr bara en azzurro (som jag tycker är den finaste även om den gröna med grå ring är riktigt fin också, inte lika förtjust i de med svart ring) och när den skulle säljas så försvann den in bland hustruns tillhörigheter... Men fanns det inte en alpingrön gmt till salu...Har ju en med grönt vridringsinlägg på gång. Räknas det? Jag vill dessutom ha en grön Onda så är det någon som vill sälja...
Azzuron är också riktigt fin men jag föredrar helt klart den gråa ringen, den känns mer somrig. Ska säga att jag inte var långt ifrån att köpa den gröna GMT'n som låg ute men jag kommer att prioritera annat.Lite klent med grön färg men visst räknas den. Har tyvärr bara en azzurro (som jag tycker är den finaste även om den gröna med grå ring är riktigt fin också, inte lika förtjust i de med svart ring) och när den skulle säljas så försvann den in bland hustruns tillhörigheter... Men fanns det inte en alpingrön gmt till salu...
EDIT: Ibland ångrar jag att den såldes men den var ju för stor Den i 40 mm...
Låter väldigt lockande att köpa en squale nu!
Mycket märkligt. Det är väl i praktiken bara två endlinks som behövs.Jag tycker att det är konstigt att ingen tredjepart har gjort en länk som passar 1521-boetten. Borde ändå finnas en marknad.
Jepp, precis. Finns ju olika boetter till 50 Atmos men till den nya borde de kunna skaka fram något.Mycket märkligt. Det är väl i praktiken bara två endlinks som behövs.
Väldigt trist, gnomon fortsätter att spotta ur sig sånt här skit. fler 1521 till folketDubbelpostar: Nytt hos Gnomon
30 ATMOS Black GMT Ceramica - 40mm
Edit: $750
Den är inte för mig heller men skit tycker jag inte det är.Väldigt trist, gnomon fortsätter att spotta ur sig sånt här skit. fler 1521 till folket
Väldigt trist, gnomon fortsätter att spotta ur sig sånt här skit. fler 1521 till folket
Men är inte Gnomon drivande i försäljningen och därmed delaktiga i beslutet kring vad som produceras? Jag har hört att deras Rolexhomager är populära i Asien men att de tydligen drar sig lite för att marknadsföra 1545 i väst pga synen på homager.Gnomon har mig veterligen ingen tillverkningsanläggning. Det är Squale som gör bort sig. Rolex också för den delen.
Men är inte Gnomon drivande i försäljningen och därmed delaktiga i beslutet kring vad som produceras? Jag har hört att deras Rolexhomager är populära i Asien men att de tydligen drar sig lite för att marknadsföra 1545 i väst pga synen på homager.
Övertygad om att Squale inte ens hade existerat utan Gnomons draghjälp, tycka vad man vill om det. Vill bara påminna om den senaste Italienska Squalereleasen innan vi börjar kasta bajs:Gnomon har mig veterligen ingen tillverkningsanläggning. Det är Squale som gör bort sig. Rolex också för den delen.
Övertygad om att Squale inte ens hade existerat utan Gnomons draghjälp, tycka vad man vill om det. Vill bara påminna om den senaste Italienska Squalereleasen innan vi börjar kasta bajs:
Håller egentligen med dig men tycker ändå det görs rätt spännande Gnomon modeller också, de har ju mer än bara 1545 subkloner om man säger så. Måste inte gilla alltDet är möjligt, jag har ingen aning. Jag vet dock att vi inte behöver fler subkloner.
Och ja, den där var fruktansvärd.
Om nån ger dig pengar för att skjuta folk, gör det dig oskyldig? Det är Squale som står på urtavlan i slutändan.
Jag är inte någon extrem anti-homage person, jag tycker bara att det vore roligare om Squale satsade på sina egna designer eller iaf tweakade 1545 så att den inte rörde sig inom kopia-territorium iaf.