Vet ej. Min har ett nummer ingraverat även på sidan av boetten också. Men tar gärna ett Phoenix eftersom jag är så gullig.Keine anung @MaBr . Vad tror du &gummo?
Sprillans Pheonix nato utlovas till den som kommer med solid info.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet ej. Min har ett nummer ingraverat även på sidan av boetten också. Men tar gärna ett Phoenix eftersom jag är så gullig.Keine anung @MaBr . Vad tror du &gummo?
Sprillans Pheonix nato utlovas till den som kommer med solid info.
Done deal. Bjud på java så bjuder jag på Phoenix. Intressant typsnitt "146194"?Vet ej. Min har ett nummer ingraverat även på sidan av boetten också. Men tar gärna ett Phoenix eftersom jag är så gullig.
OK. Du har lyckats förtjäna bandet. Finns ett nummer på min ocksåVet ej. Min har ett nummer ingraverat även på sidan av boetten också. Men tar gärna ett Phoenix eftersom jag är så gullig.
Tror det. Kan vara ett inventarienummer. Tokgooglade förut men hittade inget om Rasub men logga/namn ger ju dykvibbar.Done deal. Bjud på java så bjuder jag på Phoenix. Intressant typsnitt "146194"?
(Trigger warning) Kan sista 2 vara leveransår? Min sägs vara levererad 86.Tror det. Kan vara ett inventarienummer. Tokgooglade förut men hittade inget om Rasub men logga/namn ger ju dykvibbar.
Mycket braFår väl slänga upp lite från arkivet också.
Tack!Mycket bra
Mums!!Bidrag från lite varmare tider.
Saknar 1521:an jag hade i våras....
Men något säger mig att jag kommer vara tillbaka i Squale-tråden så småningom
Tyvärr! Mycket lockar, men vad som kommer är hemligt än så längeSå du är utan alltså?! Vilken Squale lockar mest framöver ?
Tyvärr! Mycket lockar, men vad som kommer är hemligt än så länge
Kittlande!
Innan jul var väl det preliminära svaret men det känns som att det börjar bli lite tight...Inga “kermit” ännu?
Bra val! Det beror på skicket och hur gammal den är. Allt mellan 4000-6500kr är rimligt tycker jag. Över det så kan man lika gärna köpa en ny med tanke på Gripenbros priser.Hej! Jag ska ut och resan snart och har kommit fram till att squale 1521 ocean blasted blir den perfekta klockan på stranden. Vad är ett vettigt pris om jag skulle hitta en begagnad?
Finns ju en på blocket som legat där längre. Bra läge att pruta kanske?Hej! Jag ska ut och resan snart och har kommit fram till att squale 1521 ocean blasted blir den perfekta klockan på stranden. Vad är ett vettigt pris om jag skulle hitta en begagnad?
Jag tackar för svaret! Jag har försökt komma i kontakt med säljaren. Tyvärr är det radiotystnad från hans sida. Så om någon i denna tråden har en dom vill bli av med är det bara att höra av sigFinns ju en på blocket som legat där längre. Bra läge att pruta kanske?
https://www.blocket.se/vi/87954230.htm