Grattis! Kul att ha ännu en i tråden.Äntligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Kul att ha ännu en i tråden.Äntligen
Tackar, kan inte bli för många...Grattis! Kul att ha ännu en i tråden.
Grattis, bra valÄntligen
Tackar, känns rättGrattis, bra val
Snyggt! Välkommen in i Squale-klubbenÄntligen
Tusen tackSnyggt! Välkommen in i Squale-klubben
Blå is the way to goÄven jag har köpt mig min första squale, hittills så känns den riktigt mysig.
Mycket bra! Välkommen in i gemenskapenÄven jag har köpt mig min första squale, hittills så känns den riktigt mysig.
Tack så mycket, nu längtar jag bara till sommaren så den får vara i sitt rätta elementMycket bra! Välkommen in i gemenskapen
Bra duo! Vilken gillar du bäst?
Vad är det för färg på lumen på den vänstra? Man kanske bara blir lurad av bilden men är indexen orange eller är det någon slags fejkpatina?
Indexen är orange!Vad är det för färg på lumen på den vänstra? Man kanske bara blir lurad av bilden men är indexen orange eller är det någon slags fejkpatina?
Coolt! Vad är det för färg på lumen? Den kanske också är orange?Indexen är orange!
Mycket snygg klocka! En snygg låda är mervärde för mig med. Alltid kul!Inte för att man använder den typ någonsin men ändå jäkligt najs att ha en box på nått vis! *jag kanske är konstig?*
Eller hur!Mycket snygg klocka! En snygg låda är mervärde för mig med. Alltid kul!
Ja du kan ju bada i isvak!På sharkmesh, när börjar badsäsongen?
Har åtminstone vänt och närmar sig snarare än avlägsnar sig... känns låååångt kvar men tiden går fort.På sharkmesh, när börjar badsäsongen?
Viking men inte så mycket viking ..... man börjar bli äldreJa du kan ju bada i isvak!
Så sant, snart, snart snaaaaaartHar åtminstone vänt och närmar sig snarare än avlägsnar sig... känns låååångt kvar men tiden går fort.