johnz
Silver
Vad är det för gummi till 1521an? Perfektion!Har bytt kläder på Sigeln och 1521an. Tyvärr så gick gängorna åt helvete i länken till Sigeln så måste fixa den, annars är den bäst på länk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för gummi till 1521an? Perfektion!Har bytt kläder på Sigeln och 1521an. Tyvärr så gick gängorna åt helvete i länken till Sigeln så måste fixa den, annars är den bäst på länk.
Squales original-tropic. Sjukt bra!Vad är det för gummi till 1521an? Perfektion!
Haha, roligt att jag lyckades köpa två band vid gruppköpet som båda känns ok. Och att det här bandet typ är de bandens kärleksbarnSquales original-tropic. Sjukt bra!
Edit: Bättre bild på bandet. Mycket kraftigare än de andra Tropic-banden från Squale.
God jul Squale-tråden!
Svart 1521? Eller någon trevlig limiterad? Vridringsinlägget råkar smyga fram bakom censuren
Något nytt är allt jag kan säga for nowSvart 1521? Eller någon trevlig limiterad? Vridringsinlägget råkar smyga fram bakom censuren
Vadan detta hemlighetsmakeri?
Det är en 1521 variant som lanseras i Januari någon gång. Jag har fått den i förtid och ska recensera den/kritisera/ge Squale feedback, vilket är kulVadan detta hemlighetsmakeri?
Jag förstår, häftigt! Vilken cool möjlighet. Ska bli spännande att se när du kan avslöjaDet är en 1521 variant som lanseras i Januari någon gång. Jag har fått den i förtid och ska recensera den/kritisera/ge Squale feedback, vilket är kul
Om det är någon som är sugen på en 60 Atmos Blu Puro så är det är rätt bra pris på denna nu: https://www.blocket.se/vi/87846629.htm
Rekommenderas varmt Är det en blå som gäller?hade den vart ett par mm mindre... lutar åt en 1521 till våren/sommaren
Bärs dock väldigt bra för sin storlek och funkar alldeles utmärkt på min 16,5cm handled. Man får tänka på att boetten bara är 42,3mm, det är vridringen som är 44mm.hade den vart ett par mm mindre... lutar åt en 1521 till våren/sommaren
Rekommenderas varmt Är det en blå som gäller?
Definitivt. Den är grymJa känns som given sommarklocka
Bärs dock väldigt bra för sin storlek och funkar alldeles utmärkt på min 16,5cm handled. Man får tänka på att boetten bara är 42,3mm, det är vridringen som är 44mm.
Samma för mig, hade jag haft pengarna så hade jag nog slagit till. Jäkligt cool klocka.låter iof inte helt dumt.. Dock har klockkontot tagit en fet smäll av lägenhetsköp och tillhörande möbler så lär inte va aktuellt förrens något flippats
Samma här.Bara jag som vill se en 1521 med olika finishes på boetten? Typ borstad men med polerade detaljer. De verkar endast vilja göra helborstade eller helpolerade 1521/60atmos boetter av någon anledning...
Ingen aning om vad som hände med dem faktiskt! Har inte sett dem hos någon återförsäljare.Samma här.
Nu är jag väl i minoritet som vanligt men jag gillade 1521 i carbon de visade upp på Baselworld i våras, vad hände med dessa?
Du är inte den enda.. 1521-boetten kan det göras så mycket mer med..Bara jag som vill se en 1521 med olika finishes på boetten? Typ borstad men med polerade detaljer. De verkar endast vilja göra helborstade eller helpolerade 1521/60atmos boetter av någon anledning...
Och mindre med Till så där en 38-40 mmDu är inte den enda.. 1521-boetten kan det göras så mycket mer med..
Tycker den sitter bra med sina 42mm, men hade också gärna sett hur en 38-39-40mm variant av boetten hade sett ut/suttit på handleden!Och mindre Till så där en 38-40 mm
Visst, beror så klart både på armen och tycket. Möjligheter öppnar ju för fler att gilla och bära.Tycker den sitter bra med sina 42mm, men hade också gärna sett hur en 38-39-40mm variant av boetten hade sett ut/suttit på handleden!