• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Har bytt kläder på Sigeln och 1521an. Tyvärr så gick gängorna åt helvete i länken till Sigeln så måste fixa den, annars är den bäst på länk. :(
PSX_20191223_101533.jpg
Vad är det för gummi till 1521an? Perfektion!

Bärs dock väldigt bra för sin storlek och funkar alldeles utmärkt på min 16,5cm handled. Man får tänka på att boetten bara är 42,3mm, det är vridringen som är 44mm. :)

låter iof inte helt dumt.. Dock har klockkontot tagit en fet smäll av lägenhetsköp och tillhörande möbler så lär inte va aktuellt förrens något flippats :)

Bara jag som vill se en 1521 med olika finishes på boetten? Typ borstad men med polerade detaljer. De verkar endast vilja göra helborstade eller helpolerade 1521/60atmos boetter av någon anledning...

Bara jag som vill se en 1521 med olika finishes på boetten? Typ borstad men med polerade detaljer. De verkar endast vilja göra helborstade eller helpolerade 1521/60atmos boetter av någon anledning...
Samma här.
Nu är jag väl i minoritet som vanligt men jag gillade 1521 i carbon de visade upp på Baselworld i våras, vad hände med dessa?

Tillbaka
Topp