Jäklar vilken schysst bild!Kan inte hålla mig, måste spamma denna dinka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vilken schysst bild!Kan inte hålla mig, måste spamma denna dinka.
Ja jag har lärt mig att inte flippa! SKX:en stannar. Får hoppas på att en LE dyker upp om någon månad eller två så kanske jag kan få tag på den!Passar utmärkt att ha både och Håll utkik på K&S, kommer säkert ut från någon rastlös wis snart.
Var lite lotteri där, min ligger på typ +15spd men sånt där ordnar sig alltidDen är bra alltså. Går dessutom +3spd vilket gör det ännu lättare att bara hänga på sig varje morgon.
Tackar @MaBr !Jäklar vilken schysst bild!
Där har du svaret ! Bara köpa, aldrig säljaJa jag har lärt mig att inte flippa! SKX:en stannar. Får hoppas på att en LE dyker upp om någon månad eller två så kanske jag kan få tag på den!
Den är riktigt snygg den där. Får man fråga hur mycket ni fick ge för den?Kan inte hålla mig, måste spamma denna dinka.
Definitivt, flippade nog 40-50 klockor senaste 2 åren. Nu är det slut! Köper bara keepers, säljer om något är tokigt, annars ska man behålla!Där har du svaret ! Bara köpa, aldrig sälja
Jag anammade detta förhållningssätt av en av de riktigt gamla rävarna på forat.
2824-verket är riktigt stabilt i olika lägen och klart lätt att rucka. Kan vara värt ett snabbbesök hos urmakarn och du är likt mig sekundjägare.Var lite lotteri där, min ligger på typ +15spd men sånt där ordnar sig alltid
Visst är den bra. Jag hittade min på Köp & säljavdelning. Kolla på Squale LE, så hittar du pris där.Den är riktigt snygg den där. Får man fråga hur mycket ni fick ge för den?
Fast frågan var ju vad vi gav och det är ju mer än 5000 484usd gav vi med 15% i gruppköpsrabattVisst är den bra. Jag hittade min på Köp & säljavdelning. Kolla på Squale LE, så hittar du pris där.
Var det inte typ 5500:- med några hundralappars fluktuation upp eller ner ?Fast frågan var ju vad vi gav och det är ju mer än 5000 484usd gav vi med 15% i gruppköpsrabatt
Du har helt rätt. Plus moms o tull också va?Fast frågan var ju vad vi gav och det är ju mer än 5000 484usd gav vi med 15% i gruppköpsrabatt
Det är lugnt, fixar det där själv så småningom.2824-verket är riktigt stabilt i olika lägen och klart lätt att rucka. Kan vara värt ett snabbbesök hos urmakarn och du är likt mig sekundjägare.
Hur har det sett ut? -30 till +30 spd?Det är lugnt, fixar det där själv så småningom.
Vi hade ett litet snack i LE PMet och det verkar som det skiljer hej vilt på gångavvikelser out-of-the-box , du hade tur
Nä inte så radikalt. Tror +/- 20spd är specat för verket och tror de flesta ligger inom ramen iafHur har det sett ut? -30 till +30 spd?
Hur har det sett ut? -30 till +30 spd?
...hyfsat Har du ruckat eller kom den så?Jag hade tur.
Ser helt utmärkt ut
Jäklar du! Ruckat?Jag hade tur.
Ser helt utmärkt ut
Riktigt bra pris! Din första Squale?Har inte läst allt så vet inte om tråden redan har upptäckt det men fick en 25% rabattkod på 1521:an med mesh länk hos Zackrissons och hamnade på slutsumma 7275 spänn. Hos Gripenbro kostar samma 8750.
Konstigt att 1521rna hos Zackrissons med mesh länk ligger på 10400 annars och bara 1521 ocean med mesh ligger på 9700. Men jag ska inte klaga.
...hyfsat Har du ruckat eller kom den så?
Jäklar du! Ruckat?
Riktigt bra pris! Din första Squale?
Jupp, frakten ingick, sen tillkommer ”Gnomon” moms&tullDu har helt rätt. Plus moms o tull också va?
Härligt, stort grattis! Den blåa 1521an var också mina första Squale. När man väl har börjat med Squale så är det svårt att sluta, just sayin'.Japp detta blir första Squalen. Har varit sugen på 1521 ett tag nu men inte kunnat klämma på en irl. Rabattkoden gjorde frestelsen oövervinnerlig till slut. Ser fram emot att posta min första Squale i tråden.
Håler med på alla punkter, vi har verkligen jobbat för att göra det bästa med deras bilder, vissa är inte klara ännu så som Master, får se om de ens går att använda eller om vi får ta egna foton, har strax möte nere i Milano med dem och kommer ge dem förslag hur detta fixas för vädligt små pengar men tror tyvärr inte detta hjälper. Inga hard feelings, du som andra kan inte veta vilka vi är och vad vi gör, det hoppas jag istället att vi kan bevisa på sikt. Ingen är något utan sina kunder och kundvård är a och o även på nätet. Squale ligger även mig varmt om hjärtat och därav tog vi upp det, älskar verkligen prisvärda märken och har väldigt svårt att förstå vissa märkens priser där man betalar många tusenlappar för vad det står på tavlan.Trevlig med återkoppling här! Kul att ni vågar satsa på Squale, ett märke som ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Jag tror att det finns massor med potential i märket men tyvärr så är Squale själva riktigt usla på marknadsföring. Väldigt trevligt att ni har hela Squales officiella utbud också och att ni har så stort utbud av klock-/bandkombinationer.
Att kalla Squales bildbank för "inte så 'stark'" var ändå snällt, vi kan nog vara överens om att deras produktbilder är bland de sämsta någonsin...
Ledsen om jag var lite hård i min kritik mot er, var på sjukt dåligt humör av helt andra anledningar igår.
Hej Grattis till köpet, det är tyvärr vi som har knappat in fel pris men givetvis står vi för detta, har skickat in ordern och du kan räkna med order nästa vecka, har nu rättat till priset på sidanHar inte läst allt så vet inte om tråden redan har upptäckt det men fick en 25% rabattkod på 1521:an med mesh länk hos Zackrissons och hamnade på slutsumma 7275 spänn. Hos Gripenbro kostar samma 8750.
Konstigt att 1521rna hos Zackrissons med mesh länk ligger på 10400 annars och bara 1521 ocean med mesh ligger på 9700. Men jag ska inte klaga.
Va skoj att se en ny återförsäljare här och cred för att ni steppade in och nystade upp diskussionen. Nya mikromärken låter väldigt intressant då utbudet är väldigt skralt i SverigeTyvärr är jag på klocksnack allt för sällan, är det något Ni vill ha eller undrar över dra ett mail på sidan så svarar jag alltid samma dag. Vi fixar givetvis också reservdelar osv. Squale är det första märket där vi inte är ensamma distributörer för Sverige så lite annorlunda för oss och håll koll efter nya "micro märken" som inom kort kommer att lanseras på sidan. Vet att jag nu är part i målet men bor man i Sverige tycker jag man skall handla i Sverige, tex så har man igen det om man råkar ut för något garantiärende. Därav gav jag Er rabattkoden, är det så att ni hittar klockorna billigare på annat ställe, skicka mig ett mail på sidan så skall jag se om jag kan matcha det.
Jag tror att det är bättre att ni själva sätter upp ett eget litet fotobås, till och med mobilbilder är ju bättre än Squales egna. Hade varit kul om ni hade kunnat pusha dem lite så att de skärper till sig...Håler med på alla punkter, vi har verkligen jobbat för att göra det bästa med deras bilder, vissa är inte klara ännu så som Master, får se om de ens går att använda eller om vi får ta egna foton, har strax möte nere i Milano med dem och kommer ge dem förslag hur detta fixas för vädligt små pengar men tror tyvärr inte detta hjälper. Inga hard feelings, du som andra kan inte veta vilka vi är och vad vi gör, det hoppas jag istället att vi kan bevisa på sikt. Ingen är något utan sina kunder och kundvård är a och o även på nätet. Squale ligger även mig varmt om hjärtat och därav tog vi upp det, älskar verkligen prisvärda märken och har väldigt svårt att förstå vissa märkens priser där man betalar många tusenlappar för vad det står på tavlan.
Hej Grattis till köpet, det är tyvärr vi som har knappat in fel pris men givetvis står vi för detta, har skickat in ordern och du kan räkna med order nästa vecka, har nu rättat till priset på sidan