• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Kan inte hålla mig, måste spamma denna dinka.

2DEA0036-7C51-43D3-A26B-E298CCAAF8E2.jpeg
Jäklar vilken schysst bild! :)

Har inte läst allt så vet inte om tråden redan har upptäckt det men fick en 25% rabattkod på 1521:an med mesh länk hos Zackrissons och hamnade på slutsumma 7275 spänn. :D Hos Gripenbro kostar samma 8750.
Konstigt att 1521:eek:rna hos Zackrissons med mesh länk ligger på 10400 annars och bara 1521 ocean med mesh ligger på 9700. Men jag ska inte klaga. :D

Har inte läst allt så vet inte om tråden redan har upptäckt det men fick en 25% rabattkod på 1521:an med mesh länk hos Zackrissons och hamnade på slutsumma 7275 spänn. :D Hos Gripenbro kostar samma 8750.
Konstigt att 1521:eek:rna hos Zackrissons med mesh länk ligger på 10400 annars och bara 1521 ocean med mesh ligger på 9700. Men jag ska inte klaga. :D
Riktigt bra pris! Din första Squale? :)

Japp detta blir första Squalen. Har varit sugen på 1521 ett tag nu men inte kunnat klämma på en irl. Rabattkoden gjorde frestelsen oövervinnerlig till slut. :D Ser fram emot att posta min första Squale i tråden. :cigar::squale:
Härligt, stort grattis! :D Den blåa 1521an var också mina första Squale. När man väl har börjat med Squale så är det svårt att sluta, just sayin'. ;)

Trevlig med återkoppling här! Kul att ni vågar satsa på Squale, ett märke som ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Jag tror att det finns massor med potential i märket men tyvärr så är Squale själva riktigt usla på marknadsföring. Väldigt trevligt att ni har hela Squales officiella utbud också och att ni har så stort utbud av klock-/bandkombinationer.

Att kalla Squales bildbank för "inte så 'stark'" var ändå snällt, vi kan nog vara överens om att deras produktbilder är bland de sämsta någonsin... :D

Ledsen om jag var lite hård i min kritik mot er, var på sjukt dåligt humör av helt andra anledningar igår. :sorry:
Håler med på alla punkter, vi har verkligen jobbat för att göra det bästa med deras bilder, vissa är inte klara ännu så som Master, får se om de ens går att använda eller om vi får ta egna foton, har strax möte nere i Milano med dem och kommer ge dem förslag hur detta fixas för vädligt små pengar men tror tyvärr inte detta hjälper. Inga hard feelings, du som andra kan inte veta vilka vi är och vad vi gör, det hoppas jag istället att vi kan bevisa på sikt. Ingen är något utan sina kunder och kundvård är a och o även på nätet. Squale ligger även mig varmt om hjärtat och därav tog vi upp det, älskar verkligen prisvärda märken och har väldigt svårt att förstå vissa märkens priser där man betalar många tusenlappar för vad det står på tavlan.

Hej Grattis till köpet, det är tyvärr vi som har knappat in fel pris men givetvis står vi för detta, har skickat in ordern och du kan räkna med order nästa vecka, har nu rättat till priset på sidan:)

Tyvärr är jag på klocksnack allt för sällan, är det något Ni vill ha eller undrar över dra ett mail på sidan så svarar jag alltid samma dag. Vi fixar givetvis också reservdelar osv. Squale är det första märket där vi inte är ensamma distributörer för Sverige så lite annorlunda för oss och håll koll efter nya "micro märken" som inom kort kommer att lanseras på sidan. Vet att jag nu är part i målet men bor man i Sverige tycker jag man skall handla i Sverige, tex så har man igen det om man råkar ut för något garantiärende. Därav gav jag Er rabattkoden, är det så att ni hittar klockorna billigare på annat ställe, skicka mig ett mail på sidan så skall jag se om jag kan matcha det.
Va skoj att se en ny återförsäljare här och cred för att ni steppade in och nystade upp diskussionen. Nya mikromärken låter väldigt intressant då utbudet är väldigt skralt i Sverige :D

Håler med på alla punkter, vi har verkligen jobbat för att göra det bästa med deras bilder, vissa är inte klara ännu så som Master, får se om de ens går att använda eller om vi får ta egna foton, har strax möte nere i Milano med dem och kommer ge dem förslag hur detta fixas för vädligt små pengar men tror tyvärr inte detta hjälper. Inga hard feelings, du som andra kan inte veta vilka vi är och vad vi gör, det hoppas jag istället att vi kan bevisa på sikt. Ingen är något utan sina kunder och kundvård är a och o även på nätet. Squale ligger även mig varmt om hjärtat och därav tog vi upp det, älskar verkligen prisvärda märken och har väldigt svårt att förstå vissa märkens priser där man betalar många tusenlappar för vad det står på tavlan.
Jag tror att det är bättre att ni själva sätter upp ett eget litet fotobås, till och med mobilbilder är ju bättre än Squales egna. Hade varit kul om ni hade kunnat pusha dem lite så att de skärper till sig... :D

Håller med dig där och jag tycker att Squale är mycket klocka för pengarna. Om man tittar på 1521, 60 Atmos och 2002 så har de ju väldigt fina klockor med helt unik design som jag hoppas att de kommer att spinna vidare på. :)

Hej Grattis till köpet, det är tyvärr vi som har knappat in fel pris men givetvis står vi för detta, har skickat in ordern och du kan räkna med order nästa vecka, har nu rättat till priset på sidan:)

Återkoppling direkt på klocksnack, detta är grymt! Tack för att du tar dig tid att svara och återkoppla här, för rabatten och för att ni står för det felaktiga priset på hemsidan. :) Bra jobbat också med Squale utbudet och olika straps variationer. Jag tar åt mig äran att jag gjorde er uppmärksam på det felaktiga priset. ;)

Tillbaka
Topp