Tjusigt! Kul att du blev nöjd.
Ett stort tack till @MaBr för det sköna, snygga gummibandet som kom i dag.
Ett bidrag till BCF blir det nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjusigt! Kul att du blev nöjd.
Ett stort tack till @MaBr för det sköna, snygga gummibandet som kom i dag.
Ett bidrag till BCF blir det nu.
Kommer bli jättebra i sommarTjusigt! Kul att du blev nöjd.
Det tror jag säkert, perfekt på beachen. Vill du ha det lite bekvämare så går det att forma de banden genom att koka dem, det har jag gjort.Kommer bli jättebra i sommar
Ja jag ska mönstra på fredag iallafall så då ska jag få svar samma dag om det blir något och var någonstans det blir. Hade varit jättekul!
Ja alltså G-shock är ju standard, men det är fan skittråkigt. Blir det av får jag ta och hitta någon roligare tuff quartz:are än g-shock!
Oj vilka pojkar . Mönstrade -76 och gjorde lumpen 78-79. Då fanns det nog inga linser och de tog ändå in i princip alla som kunde gå och bära på ett gevär (ak4 iofs) eller ärtbössa. Var väl därför jag kom in, för jag ville inte...Lycka till med mönstringen! Mönstrade i slutet på 00-talet och det gick galant, ända tills jag påtalade att jag hade linser på mig och därefter bidde det ingen lumpen min del
Väldigt snyggt med det natobandet!Skidor måste matcha minutvisare, det är sen gammalt.
Oj vilka pojkar . Mönstrade -76 och gjorde lumpen 78-79. Då fanns det nog inga linser och de tog ändå in i princip alla som kunde gå och bära på ett gevär (ak4 iofs) eller ärtbössa. Var väl därför jag kom in, för jag ville inte...
EDIT: Ni har väl sett repmånad? Det har jag också gjort (repmånad alltså) och det stämmer väl in med verkligeheten då
Jag vet inte om det låset är samma som på oysterlänken men när jag flyttade in länken till innersta hålet så gick det inte att stänga det.Jag skulle vilja att klockan satt lite tightare är det bara till att flytta in claspen till hålet längst in?
Jaha det vill jag inte vara med om, då är det bäst att ta bort en länkbit till då?Jag vet inte om det låset är samma som på oysterlänken men när jag flyttade in länken till innersta hålet så gick det inte att stänga det.
Du kan ju testa och se om det går att flytta den till innersta hålet, är ju bara att flytta tillbaka den om det inte går. Annars blir det till att skruva bort en länkbit.Jaha det vill jag inte vara med om, då är det bäst att ta bort en länkbit till då?
Finns det dykförlängning på den länken?Jag tar fram verktygsväskan och kollar men tittar man noga så ser det ut som du säger att den hakar inte riktigt fast.
Jag skulle vilja att klockan satt lite tightare är det bara till att flytta in claspen till hålet längst in?
Ser ut som att den sitter innerst redan.finns det inte microhål där du har tummen?
Jo men den var redan längst in där är.finns det inte microhål där du har tummen?
Ja, det är ett vanligt bandstift så det är bara att trycka in.Gick bra. Men nu skulle jag vilja flytta ut den ett hål, är det bara till att att trycka in sprinten där jag ser inte att man kan skruva?
Ok, så man måste trycka in från båda sidorna?Ja, det är ett vanligt bandstift så det är bara att trycka in.
Edit: flytta en sida i taget, det brukar vara lättast.
Tryck in stiftet på ena sidan och flytta det till nästa hål. Gör sen samma sak på andra sidan. Man kan såklart klicka ur stiftet helt och sätta det rätt på båda sidorna men det brukar vara svårare att få dit det igen.Ok, så man måste trycka in från båda sidorna?
Nej, en i taget går bra. Men var försiktig, för den sprinten skjuter iväg som en missil om man är lite för oförsiktigOk, så man måste trycka in från båda sidorna?
Haha, den har man varit med om allt för många gånger... Sist fick jag leta upp ett annat stift och sen hittade jag originalet en vecka senare i robotdammsugaren.Nej, en i taget går bra. Men var försiktig, för den sprinten skjuter iväg som en missil om man är lite för oförsiktig
Ha ha ha, ja någon skall mata denHaha, den har man varit med om allt för många gånger... Sist fick jag leta upp ett annat stift och sen hittade jag originalet en vecka senare i robotdammsugaren.
Dottern är bra på det annars. Allt man hittar i den alltså...Ha ha ha, ja någon skall mata den
Sitter den bra nu då? Vad tycker du om klockan och länken?Tack för hjälpen gubbar. Vilken amatör man är! Hade för bred mejsel i början det var därför jag inte lyckades.
Ja då nu sitter den bra. Jag gillar klocka jättemycket har burit den nästan hela tiden sen jag köpte den. Första gången jag har jubileet och det är väldigt skönt. Hur är synen på squale bland allmänheten, tänker mest på att de gör klockor som liknar Rolex väldigt mycket? Hade ingen koll alls innan jag köpte.Sitter den bra nu då? Vad tycker du om klockan och länken?