• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

F75ABF35-1033-461A-AC62-1AB3D278E9A4.jpeg

Ett stort tack till @MaBr för det sköna, snygga gummibandet som kom i dag.
Ett bidrag till BCF blir det nu. :):):)
Tjusigt! Kul att du blev nöjd. :)

Ja jag ska mönstra på fredag iallafall så då ska jag få svar samma dag om det blir något och var någonstans det blir. Hade varit jättekul!
Ja alltså G-shock är ju standard, men det är fan skittråkigt. Blir det av får jag ta och hitta någon roligare tuff quartz:are än g-shock!
Lycka till med mönstringen! Mönstrade i slutet på 00-talet och det gick galant, ända tills jag påtalade att jag hade linser på mig och därefter bidde det ingen lumpen min del :(
Oj vilka pojkar :p. Mönstrade -76 och gjorde lumpen 78-79. Då fanns det nog inga linser och de tog ändå in i princip alla som kunde gå och bära på ett gevär (ak4 iofs) eller ärtbössa. Var väl därför jag kom in, för jag ville inte...:D
EDIT: Ni har väl sett repmånad? Det har jag också gjort (repmånad alltså) och det stämmer väl in med verkligeheten då :)

Oj vilka pojkar :p. Mönstrade -76 och gjorde lumpen 78-79. Då fanns det nog inga linser och de tog ändå in i princip alla som kunde gå och bära på ett gevär (ak4 iofs) eller ärtbössa. Var väl därför jag kom in, för jag ville inte...:D
EDIT: Ni har väl sett repmånad? Det har jag också gjort (repmånad alltså) och det stämmer väl in med verkligeheten då :)

Där på slutet av 00-talet skrotades den sista delen av försvaret. Jag och sex andra vänner ville göra lumpen men det var bara en som fick :(

Gick bra. Men nu skulle jag vilja flytta ut den ett hål, är det bara till att att trycka in sprinten där jag ser inte att man kan skruva?
IMG_20200122_203620.jpg

Sitter den bra nu då? :) Vad tycker du om klockan och länken?
Ja då nu sitter den bra. Jag gillar klocka jättemycket har burit den nästan hela tiden sen jag köpte den. Första gången jag har jubileet och det är väldigt skönt. Hur är synen på squale bland allmänheten, tänker mest på att de gör klockor som liknar Rolex väldigt mycket? Hade ingen koll alls innan jag köpte.

Tillbaka
Topp