• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

Rizzie

Patek
2-Faktor
Har du gömt Squalen bakom bärsglaset? Grattis till examen förresten, snyggt jobbat :)
Squalen är med under kvällen, men på en polares handled, postade i fel tråd :( är för gammal för att följa mer än en tråd... Önskar att jag kunde skylla på bärsen, men är den första, så går nog inte. Min första post i Squaletråden blir en blunder helt enkelt.
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Squalen är med under kvällen, men på en polares handled, postade i fel tråd :( är för gammal för att följa mer än en tråd... Önskar att jag kunde skylla på bärsen, men är den första, så går nog inte. Min första post i Squaletråden blir en blunder helt enkelt.
Känner att jag måste tillrätta mitt beteende på något sätt, som ursäkt för mitt oacceptabla beteende. Bjuder på en gammal bild.
IMG_20200110_091406.jpg
 

Mikaell

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
På sätt och vis så har du rätt men tidigare har man inte gjort kopior av boetter som andra tillverkare har utvecklat. Man har istället tagit fram egna boetter som man sen har sålt till andra tillverkare.
Nej, så är det ju. Idén med att göra en Sub har ju inte funnits tidigare, men det ju tydligt att det är ett framgångsrecept. Många gillar vad man får, så även jag. Sen gör det ju att originalsortimentet blir ännu mer spännande :)
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Nej, så är det ju. Idén med att göra en Sub har ju inte funnits tidigare, men det ju tydligt att det är ett framgångsrecept. Många gillar vad man får, så även jag. Sen gör det ju att originalsortimentet blir ännu mer spännande :)
Håller inte riktigt med men jag hade varit en hycklare om jag säger att jag inte gillar dem för jag har trots allt tre stycken... :rolleyes:
 

Crispie

Rolex
Ja gripenbro skulle jag inte rekommendera till någon. Besvärligare köp har jag inte varit med om tidigare. Hade också problem med en klocka från honom
Jag håller med om att kommunikationen är otroligt besvärlig med honom men enligt min erfarenhet är han reko och har stått upp för ett garantiärende trots att min 1521 var vidaresåld två gånger. Till hans försvar är ALL kommunikation med honom strulig, vid köp såväl som garantiärenden. Haha. Kanske inget solitt försvar men någonstans i det kan jag finna viss charm (med betoning på viss) :p
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Jag håller med om att kommunikationen är otroligt besvärlig med honom men enligt min erfarenhet är han reko och har stått upp för ett garantiärende trots att min 1521 var vidaresåld två gånger. Till hans försvar är ALL kommunikation med honom strulig, vid köp såväl som garantiärenden. Haha. Kanske inget solitt försvar men någonstans i det kan jag finna viss charm (med betoning på viss) :p
Nyckeln är att man inte får ha bråttom... :D
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Ja gripenbro skulle jag inte rekommendera till någon. Besvärligare köp har jag inte varit med om tidigare. Hade också problem med en klocka från honom

Nyckeln är att man inte får ha bråttom... :D

Mjo, det är riktigt tråkigt att Gripenbro inte riktigt har något kundperspektiv, vilket är synd då jag gillade 1545:an men säljaren gav tyvärr inte det bästa intrycket så jag safade och skickade tillbaka den. Har dock blivit biten av Squale flugan så vi får se vad som väntar framöver.

Håller för närvarande på att kicka på Squale, Sinn och en instegs GS så vi får se vad som kommer först :bag:
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Mjo, det är riktigt tråkigt att Gripenbro inte riktigt har något kundperspektiv, vilket är synd då jag gillade 1545:an men säljaren gav tyvärr inte det bästa intrycket så jag safade och skickade tillbaka den. Har dock blivit biten av Squale flugan så vi får se vad som väntar framöver.

Håller för närvarande på att kicka på Squale, Sinn och en instegs GS så vi får se vad som kommer först :bag:
Håller med dig, man tappar suget lite... :bored:

Kör GS eller Sinn nu och en Squale till sommaren! :)
 
Topp