Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg den på insta och tänkte faktiskt tagga in dig! Men nu hann du se den före Riktigt najs!
Majgadd, detta kan mycket väl vara det som fällde avgörandet för nästa Squale...
Oj, vad häftigt! Vem blir först att prova?
Det är ju detta jag har tjatat om så länge och nu äntligen!Såg den på insta och tänkte faktiskt tagga in dig! Men nu hann du se den före Riktigt najs!
Hade jag inte redan haft en blå så hade jag hoppat på den där direkt! Kööör!Majgadd, detta kan mycket väl vara det som fällde avgörandet för nästa Squale...
Den va cool, men faktiskt inte. Det väntar fler nyheter alltså
Var helt säker på att du satt på den svarta varianten av denna!Den va cool, men faktiskt inte. Det väntar fler nyheter alltså
Vill ha den där blåa också nu asså...
Förståeligt haha, verkar som att Squale kommer releasa ganska mycket i år, visste inte ens om detta som kom idag. Bådar inte gott för plånboken det här....Var helt säker på att du satt på den svarta varianten av denna!
Nej, det gör det verkligen inte. Så mycket spänning!Förståeligt haha, verkar som att Squale kommer releasa ganska mycket i år, visste inte ens om detta som kom idag. Bådar inte gott för plånboken det här....
Nu fattas bara stålarna för min delNu finns de två klockorna i guld på lager hos Gnomon
Kunde inte sagt det bättre självNu fattas bara stålarna för min del
Något lite blingigt hade varit kul att ha ändå, och vad är då coolare än en fet 18k sub homage från Squale?Kunde inte sagt det bättre själv
Nejdå, jag är ingen guldgosse.
Nu fattas bara stålarna för min del
Fixa gruppköp så kanske ni får rabatt?Kunde inte sagt det bättre själv
Nejdå, jag är ingen guldgosse.
Hade den varit i roséguld hade jag köptNågot lite blingigt hade varit kul att ha ändå, och vad är då coolare än en fet 18k sub homage från Squale?
Det blir Gnomon-moms, räkna typ 350kr totalt.Tjena! Tänkte bara kolla hur det funkar om man beställer från gnomonwatches. Blir det priset på klockan plus 25% moms och tullavgift?
Vadfalls ??? Vad är det jag hör ?Det blir Gnomon-moms, räkna typ 350kr totalt.
Alltså priset på klockan som gnomon har plus 350kr? Inte mer??Det blir Gnomon-moms, räkna typ 350kr totalt.
Vadfalls ??? Vad är det jag hör ?
Det är knappast lagligt och jag uppmuntrar det inte men de skriver ner värdet på försändelsen till $80-$100.Alltså priset på klockan som gnomon har plus 350kr? Inte mer??
Ja okej! Känns lite smålurigt det där.Det är knappast lagligt och jag uppmuntrar det inte men de skriver ner värdet på försändelsen till $80-$100.
Minst sagt. Det är ju som sagt inte lagligt och jag vet inte hur mycket strul det blir om man skulle behöva skicka tillbaka klockan för ett garantiärende. Man man ju korrigera försändelsen i efterhand om man nu vill följa lagen men jag vet inte hur mycket jobb det är.Ja okej! Känns lite smålurigt det där.
Kändes som mycket stök, är ute efter 1545an den klassiska sub homagen men det kanske är bättre att vänta på en begagnad här på ks.Minst sagt. Det är ju som sagt inte lagligt och jag vet inte hur mycket strul det blir om man skulle behöva skicka tillbaka klockan för ett garantiärende. Man man ju korrigera försändelsen i efterhand om man nu vill följa lagen men jag vet inte hur mycket jobb det är.
Nu ska jag gå och lägga mig och drömma om vridringsinlägg i safir till 1521. Godnatt tråden!
Jag tolkar detta som att det går att köpa lösa inserts, alltså att man inte behöver köpa en ny 1521.Ser tyvärr inte ut att vara 3D-effekt som på de gamla i plast men ändå, sooo good!