• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Har också hört olika, just det jag skrev är vad Squale gör just nu. Tidigare har de sagt att de använt Top Grade till vissa modeller, Elabore till andra, osv. Man vet inte riktigt var man har dem där, bara att de använder 2824 haha...
Har nyligen har varit inne och ruckat 1545 men har ändå ingen aning vilken grad det är. Tippar på standard 2824 med tanke på hur illa min gick. Som sagt dolt i dunkel men tycker egentligen inte det där spelar så stor roll iom du kan få en standard att gå minst lika bra som vilken svindyr inhouse/cosc-historia som helst ändå.

Tror de flesta i tråden delar min uppfattning om att du ska ha den titeln :D Härligt! En fröjd att följa. Spännande att se vad som kommer!

Jag ska försöka hålla mig till en Squale, även om många andra lockar. Känns för övrigt riktigt gött att ha en 1521 på armen igen :)
Jo, hade jag varit tvungen att välja en så hade det lätt blivit 1521 i någon form. Av de nya så är det den som skriker Squale mest. :)

Bra pris! 38mm TT 1545 är så jäkla härlig. :D

Edit: Tog denna igår.
Gy7cSiQ.jpg

Senast ändrad:
Nu är vår uppdateringen av Squale äntligen klar och imorgon kommer vår Squale katalog ut på jbagency.com Nu kommer vi lägga krutet på att även lansera Yema här i Sverige så innan veckan är slut skall även dessa finnas i shoppen, så de som är sugna på en Yema Superman kan inom kort köpa den med 25% rabatt. Som tur är har Yema lite bättre bilder att jobba med:)

Upplever den dessutom som en flitig armhårsryckare, trots mycket begränsad behåring på armarna. Har inte riktigt upplevt det på samma sätt tidigare. Kanske ska lägga min Moser på hyllan och dra denna över skallen istället :pompus:

Då har vi laddat upp vår katalog så att man kan se sortimentet lite lättare: https://jbagency.com/wp-content/uploads/2020/02/Squale-Kollektion-2020.pdf

Varför svarar ni inte på mina mejl? Det gäller en retur jag vill göra. Ska man behöva söka upp er här för att få svar?

Från det exemplaret jag köpte av er kan jag garantera att den inte är fabriksny och dessutom troligtvis fake! Köpte en Orient Star som dessutom ska vara mer premium. Ni framstår inte som en seriös återförsäljare.

Varför svarar ni inte på mina mejl? Det gäller en retur jag vill göra. Ska man behöva söka upp er här för att få svar?

Från det exemplaret jag köpte av er kan jag garantera att den inte är fabriksny och dessutom troligtvis fake! Köpte en Orient Star som dessutom ska vara mer premium. Ni framstår inte som en seriös återförsäljare.
Hej Snälla du vi svarar så snabbt vi kan, vi stänger kl 16 varje dag. Vi är distributörer för Orient Star och har ensamrätt för Orient Star i Sverige och Norge, skulle vi då sälja en fake vara? Svarar på ditt mail imorgon bitti när vi öppnar. Tråkigt att du inte är nöjd med klockan men att den är ny och äkta den kan jag garantera.

Först av allt, välkommen till KS och denna tråd.
Det var hårda ord och anklagelser! Väcker lite nyfikenhet.
”Garanterat inte fabriksny” -utveckla gärna det.
Vad får dig att tro att den är fake?
Till sist Orient Star, mer premium än vad???

Tillbaka
Topp