För alla ni som har barn eller kollar på mello ändå, nu vill vi se kort på Squale med mello i bakgrunden, blir det bra skall jag näste vecka göra en tävling där Squale pris utlovas!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska du verkligen plåga oss med mello?För alla ni som har barn eller kollar på mello ändå, nu vill vi se kort på Squale med mello i bakgrunden, blir det bra skall jag näste vecka göra en tävling där Squale pris utlovas!!
jo mina barn gör ju det med migSka du verkligen plåga oss med mello?![]()
Haha fyfan...jo mina barn gör ju det med migFörra året var jag på plats både i malmö och gbg
![]()
Haha nej, inte Mello.För alla ni som har barn eller kollar på mello ändå, nu vill vi se kort på Squale med mello i bakgrunden, blir det bra skall jag näste vecka göra en tävling där Squale pris utlovas!!
jo mina barn gör ju det med migFörra året var jag på plats både i malmö och gbg
![]()
hade lite insider med släkt som uppträdde och vänner i produktionen, Squale och mello var inget stakt ämne alltså, det enda jag egentligen vill är att se era Squale.....Starkt av av dig! Själv så drar jag gränsen vid mello, står inte ut![]()
Ta den här då.hade lite insider med släkt som uppträdde och vänner i produktionen, Squale och mello var inget stakt ämne alltså, det enda jag egentligen vill är att se era Squale.....
Då kanske jag vinner tävlingen självhade lite insider med släkt som uppträdde och vänner i produktionen, Squale och mello var inget stakt ämne alltså, det enda jag egentligen vill är att se era Squale.....
konstigt att man aldrig får bestämma tvkanal, tur att man fortfarande får välja klockaTa den här då.Jag gillar det verkligen inte men frun bestämmer så...
![]()
Klart du ska få se Squale! Ingen Mello men lillkillen har kollat Netflix.hade lite insider med släkt som uppträdde och vänner i produktionen, Squale och mello var inget stakt ämne alltså, det enda jag egentligen vill är att se era Squale.....
Ja, om de inte tar dem ifrån dig. Min fru har stoppat tio av mina klockor i sin klocklåda (inkl en Squale)...konstigt att man aldrig får bestämma tvkanal, tur att man fortfarande får välja klocka
Nej, nej. Har du beställt ska vi leverera.hade lite insider med släkt som uppträdde och vänner i produktionen, Squale och mello var inget stakt ämne alltså, det enda jag egentligen vill är att se era Squale.....
Jag utmanar!Då kanske jag vinner tävlingen själv![]()
![]()
Hahaha, dagens vinnare!Okey! Hämta hustrun, på med tvn utan ljud, ta en snabb bild och av med tvn.Hustrun förvånad.
![]()
Demon-TV.Den här blev ju sjukt creepy, med mister mello (Tomas G:son) som statist-spöke i bakgrunden.![]()
Nu snackar vi... pris och vinnare kommer i slutet ....Hahaha, dagens vinnare!![]()
dubbla klockor ligger ju bra till alltså!Okey! Hämta hustrun, på med tvn utan ljud, ta en snabb bild och av med tvn.Hustrun förvånad.
![]()
Mycket bra! Här hemma suckades och fnissades det så där förstående. Och så togs det ju bilder på mina eskapader...Okey! Hämta hustrun, på med tvn utan ljud, ta en snabb bild och av med tvn.Hustrun förvånad.
![]()
Minen på herr Edvard, ser ut som nu dj****r har jag lurat upp dej. Mycket bra bild.Mycket bra! Här hemma suckades och fnissades det så där förstående. Och så togs det ju bilder på mina eskapader...
![]()
Det svämmar över i min låda...Då jag ej kommer åt 20 och 30 atmos så föredrar jag ju 1521, 2002 matic. @MaBr du har ju alla, ta ett nytt kort nu med Squale samlingen![]()
hade lite insider med släkt som uppträdde och vänner i produktionen, Squale och mello var inget stakt ämne alltså, det enda jag egentligen vill är att se era Squale.....
Skulle det inte skaffas en väska till? En som skulle klara alla 20 som är och ligger på villhöver listan? Ser lite trångt ut.Det svämmar över i min låda...
![]()
Jag skulle behöva en hel resväska för allt som ligger på min Squale-villhöver-lista.Skulle det inte skaffas en väska till? En som skulle klara alla 20 som är och ligger på villhöver listan? Ser lite trångt ut.![]()
Lyxigt fina. 4-5 st såna så klarar du dej ett tag.Jag skulle behöva en hel resväska för allt som ligger på min Squale-villhöver-lista.Men du har helt rätt i att jag behöver en större låda. Ska skicka ner @Jbagency.com till Milano för att fixa en sån här låda till mig.
![]()