Just nu räcker det med två men vem vet var det slutar..?Lyxigt fina. 4-5 st såna så klarar du dej ett tag.Finns det resväskor som är inredda bara för klockor?
(Skojar bara)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just nu räcker det med två men vem vet var det slutar..?Lyxigt fina. 4-5 st såna så klarar du dej ett tag.Finns det resväskor som är inredda bara för klockor?
(Skojar bara)
Okej, frun blev något irriterad och började prata om "intervention"...Ok får säga att @MaBr ligger bra till med många foton, men dåligt med tv:n i bakgrunden, priset är ett ett valfritt gummiarmband från Squale, men jag vill se de sista bilderna med vinnaren, snart avgörs det![]()
Okej, frun blev något irriterad och började prata om "intervention"...
![]()
SnyggtTusen tack för alla bidrag, gjorde min kväll efter jury beslut här i soffan har vi beslutat att Squale kungen vinner, grattis @MaBr skicka mig PM vilket gummi du vill ha så löser jag det. Tack igen, får se om det blir en ny tävling nästa vecka, eller en klocka till finalen![]()
Hahaha, jag vill inte sova på terrassen i natt så jag undviker nog att dra det skämtet för fru MaBr...Be om ett quartz samtal
Edit: så kommer du lindrigt undan.
Välförtjänt!.Tusen tack för alla bidrag, gjorde min kväll efter jury beslut här i soffan har vi beslutat att Squale kungen vinner, grattis @MaBr skicka mig PM vilket gummi du vill ha så löser jag det. Tack igen, får se om det blir en ny tävling nästa vecka, eller en klocka till finalen![]()
Wow, tack! Det hade du verkligen inte behövt.Tusen tack för alla bidrag, gjorde min kväll efter jury beslut här i soffan har vi beslutat att Squale kungen vinner, grattis @MaBr skicka mig PM vilket gummi du vill ha så löser jag det. Tack igen, får se om det blir en ny tävling nästa vecka, eller en klocka till finalen![]()
Tack, vill gärna. Det är du och många andra här också. Finns en sån vänlig, positiv och trevlig stämning här, i mikro tråden och några till. Och upptåg som detta från @Jbagency.com gör det kanoon. Gillar och tack.Alltid lika snäll @kjesul!![]()
Jag tycker att det är så kul att hänga här med er knäppskallar så man blir ju glad!Tack, vill gärna. Det är du och många andra här också. Finns en sån vänlig, positiv och trevlig stämning här, i mikro tråden och några till. Och upptåg som detta från @Jbagency.com gör det kanoon. Gillar och tack.
Ahh, du fuskar. Du har ju jackan på och säkert varit i garaget och snickrat eller något. Bara sprungit in för en bildDå kanske jag vinner tävlingen själv![]()
![]()
Fem sekunder kan ibland vara skillnaden mellan liv och.....Man får ju ge Squale att de har lyckats tajma in datumbytet bra, slog över 5 sekunder över tolv...
![]()
![]()
Ja, det vore hemskt om man skulle ta fel på datum de där sekunderna. Kan ju vara fruns födelsedag till exempel!Fem sekunder kan ibland vara skillnaden mellan liv och.....![]()
Köp en sådan som jag har, rymmer 54stJag skulle behöva en hel resväska för allt som ligger på min Squale-villhöver-lista.Men du har helt rätt i att jag behöver en större låda. Ska skicka ner @Jbagency.com till Milano för att fixa en sån här låda till mig.
![]()
Ja precis men i detta fallet så har du ju 5 sekunder extra till att få fram paketet om du glömt det.Ja, det vore hemskt om man skulle ta fel på datum de där sekunderna. Kan ju vara fruns födelsedag till exempel!![]()
Kanske ETA/Sellita... Eller är urverket av skvalleer i din??Man får ju ge Squale att de har lyckats tajma in datumbytet bra, slog över 5 sekunder över tolv...
![]()
![]()
Wow, tack! Det hade du verkligen inte behövt.Vem är det mer i juryn, har du frun och kidsen med också?
![]()
Tack! Ja, det vore något, haha.Köp en sådan som jag har, rymmer 54stGrattis till gummit!
Ja, det hade nog spelat mindre roll...Ja precis men i detta fallet så har du ju 5 sekunder extra till att få fram paketet om du glömt det.
I och för sig så tror jag nog att viss tråkig stämning hade uppstått något tidigare på dagen vid utebliven gratulation så dom fem sekunderna kan nog kvitta i slutändan.
Det är ETA men det är ju Squale som har requlerat det och framför allt monterat visarna.Kanske ETA/Sellita... Eller är urverket av skvalleer i din??![]()
Ingen dålig jury att övertala!Juryn bestod av mig själv, frun, kidsen och min bror
Förbaskat snygg klocka,God morgon tråden, ha en Squale måndag och vecka!
![]()