Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas att ni får det trevligt där i alla fall!Ja visst är det för j-vligt, Nu ,måste hon vara på sist bästa humörJag har jobbat med vissa klockmärken i över 20 år och det är på gott och ont. Dock är det mindre än ett år sedan vi bestämde oss för att mer följa vår dröm och börja sälja det vi gillar istället för det som säljer bäst i världen just nu (parfym märken mest).
Alla mina har fyra siffror i serienumret. Vet inte om de betyder något eller om det bara är ett löpnummer.Hur är det med Squales serienummer nu för tiden? Kör de fortfarande 1,2,3 osv eller har det blivit random? Serienumret på min Squale är typ 112491 så antingen har de börjat med random-nummer eller så vill de särskilja prototyper och produktionsexemplar.
Vet att de kört löpnummer med 60 atmos (mellan bandhornen) och har för mig att de även gjort det med 1521.Alla mina har fyra siffror i serienumret. Vet inte om de betyder något eller om det bara är ett löpnummer.
Ja, jag har det där på min 60 Atmos och på baksidan på min 1521. Mina 1545or har inget serienummer alls och resten har jag inte tittat på.Vet att de kört löpnummer med 60 atmos (mellan bandhornen) och har för mig att de även gjort det med 1521.
Jag håller med, alltid varm stämningen här inne. Är det inte dags för en Squale snart..?Det här är lätt av de bästa trådarna på detta forum. Läser här ganska ofta trots ingen Squale! Tack för den sköna stämningen!
Det kommer nog mer än en nyhet under våren/sommaren så det låter som en bra plan att avvakta lite.Ja, vill ju gärna ha en 1521. Väntar på @TobiasD. Kanske är det något roligt i görningen som faller mig i smak? Fett på Tropic för övrigt.
Gillar du inte udda tavlor hade jag inte väntat på just den här och kört på ett säkrare kortJa, vill ju gärna ha en 1521. Väntar på @TobiasD. Kanske är det något roligt i görningen som faller mig i smak? Fett på Tropic för övrigt.
Gillar du inte udda tavlor hade jag inte väntat på just den här och kört på ett säkrare kortgillar du någon lite ovanligare så är det bara att vänta och se
![]()
Bra, blir bara roligare dåUdda it is!![]()
Tobias. Sluta retas nu. Skicka en snap på klockan till mig. Kan skicka tillbaka bild på vad som helst.På tal om band
![]()
![]()
![]()
Rymdsten?Haha sorry!
Jag hoppas det och att det inte bara är en prototyp eller något. Bandet är verkligen skitbra.
Klockan i sig är speciell, definitivt inte för alla, men det är en sådan som växer för en med tiden (iallafall för mig) Jag ska försöka få till så bra bilder som möjligt på den, jag kan säga att den är svårfotad och fuckar upp vitbalansen i kameran om man inte kör manualläge![]()
Så du är här också broderDet här är lätt av de bästa trådarna på detta forum. Läser här ganska ofta trots ingen Squale! Tack för den sköna stämningen!
Inte så speciellRymdsten?
Kan tillägga att jag kan inget om fotografi men har vid flera tillfällen sett fotografier på fotografer. Väldigt meta.
Så du är här också broder
Tar med min Mikro på nästa lunch så får du testa.
Om du inte har sportlov säger jag ja. PM kommer.Du, lunchen borde vi köra snart! Kanske nästa vecka? Sorry OT!
Om du inte har sportlov säger jag ja. PM kommer.
Bjuder på en bild.
EDIT: Det var ingen Squale. Raderad.
Vintagemys FTW
![]()
Japp, vi håller på att bekanta oss. Trevlig liten rackare minsannHärligt! Kom den idag?
Satan vad bra den är, bättre än man hade kunnat hoppas på. Stort grattis!Vintagemys FTW
![]()
Tack kompis, hade inte varit möjligt utan din hjälpSatan vad bra den är, bättre än man hade kunnat hoppas på. Stort grattis!![]()
Det är inte utan att jag ångrar lite att jag tipsade om den istället för att köpa den själv nu när jag ser hur jäkla snygg den är, haha.Tack kompis, hade inte varit möjligt utan din hjälp![]()
Stort grattis! Fantastiskt fin.Vintagemys FTW
![]()
Stort tack säger jag. Kul kuriosa, t.o.m plasten kvar på baksidan. 50-åring still going strong...see what i did thereStort grattis! Fantastiskt fin.
Säger det igen, fantastiskt fin.
Ja ja, bara gnugga in detStort tack säger jag. Kul kuriosa, t.o.m plasten kvar på baksidan. 50-åring still going strong...see what i did there![]()
Du knep den alltså. Om den är från bukten så hade jag span på denVintagemys FTW
![]()