• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Hur är det med Squales serienummer nu för tiden? Kör de fortfarande 1,2,3 osv eller har det blivit random? Serienumret på min Squale är typ 112491 så antingen har de börjat med random-nummer eller så vill de särskilja prototyper och produktionsexemplar.

Ja visst är det för j-vligt, Nu ,måste hon vara på sist bästa humör:) Jag har jobbat med vissa klockmärken i över 20 år och det är på gott och ont. Dock är det mindre än ett år sedan vi bestämde oss för att mer följa vår dröm och börja sälja det vi gillar istället för det som säljer bäst i världen just nu (parfym märken mest).
Hoppas att ni får det trevligt där i alla fall! :happyhappy:

Finns det tid för det så kan man ju alltid komplettera med märken man inte bryr sig om om det skapar omsättning och ökar marginalen, inget fel med det tycker jag. :) Kan tänka mig att vissa märken är svårare än andra, så är det med alla leverantörer i alla branscher. Vissa är riktigt jobbiga... :meh:

Hur är det med Squales serienummer nu för tiden? Kör de fortfarande 1,2,3 osv eller har det blivit random? Serienumret på min Squale är typ 112491 så antingen har de börjat med random-nummer eller så vill de särskilja prototyper och produktionsexemplar.
Alla mina har fyra siffror i serienumret. Vet inte om de betyder något eller om det bara är ett löpnummer.

På tal om band :p
IMG_20200212_205758063~2.jpg
IMG_20200212_205820506.jpg
IMG_20200212_205803636.jpg
Tobias. Sluta retas nu. Skicka en snap på klockan till mig. Kan skicka tillbaka bild på vad som helst.

OnT: Väldigt snygg tropic!

Haha sorry!
Jag hoppas det och att det inte bara är en prototyp eller något. Bandet är verkligen skitbra.

Klockan i sig är speciell, definitivt inte för alla, men det är en sådan som växer för en med tiden (iallafall för mig) Jag ska försöka få till så bra bilder som möjligt på den, jag kan säga att den är svårfotad och fuckar upp vitbalansen i kameran om man inte kör manualläge ;)
Rymdsten? :eek:
Kan tillägga att jag kan inget om fotografi men har vid flera tillfällen sett fotografier på fotografer. Väldigt meta.

Tillbaka
Topp