Wow, riktigt coolDå kommer de här, ni får nog mer "proffs" bilder när den anländer imorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow, riktigt coolDå kommer de här, ni får nog mer "proffs" bilder när den anländer imorgon
Stenhård ju!Då kommer de här, ni får nog mer "proffs" bilder när den anländer imorgon
Det blankaste på klockan är de svarta visarnaStenhård ju!
Haha, det har du rätt i. Är det samma lume på dem?Det blankaste på klockan är de svarta visarna
Jag hoppas verkligen att lumen på visarna matchar minutmarkeringarna och den vita texten tillräckligt bra irl
Visarnas lume är ju vitare ser det ut som än tavlans lume, vi får se när den kommer.Haha, det har du rätt i. Är det samma lume på dem?
Det blir säkert bra, inte hela världen om det inte matchar perfekt. Visarna på min 1545-mod är inte heller 100% samma färg trots att det ska vara samma på pappret. I värsta fall kan du alltid modda med borstade stålvisare.Visarnas lume är ju vitare ser det ut som än tavlans lume, vi får se när den kommer.
Vet inte vilka visare det blev till slut, bad om de från den med vit tavla då de såg gulaktiga ut på bild, vet inte om den med orange tavla har andra visare.
De två jag vet som har svarta visare men kan ju givetvis ha missat nått.
Även 2002 har svarta visare. Dessa var mer vita i lumen.Visarnas lume är ju vitare ser det ut som än tavlans lume, vi får se när den kommer.
Vet inte vilka visare det blev till slut, bad om de från den med vit tavla då de såg gulaktiga ut på bild, vet inte om den med orange tavla har andra visare.
Blir nog bra. Även org. är lumen vitare än index och det ser bra utVisarnas lume är ju vitare ser det ut som än tavlans lume, vi får se när den kommer.
Japp, är det bara nära nog texten så blir det kanonBlir nog bra. Även org. är lumen vitare än index och det ser bra ut
Bor inte i Västmanland men den bärs mindreIngen i västmanland som har en 1521 man kan prova? Är riktigt sugen på en beställning men orolig att den kan kännas för stor :/
Tack för jmf bildBor inte i Västmanland men den bärs mindre
Här bredvid Speedmaster på 39,7 mm
Jag tycker den blev riktigt bra, hoppas du blir nöjd med, är verkligen inget stör enligt vad jag sågJapp, är det bara nära nog texten så blir det kanon
Tror inte det tyvärr, har varit mycket slut när man har frågat om delar men skickar ner en bild och frågar@Jbagency.com, vet ni om Squale fortfarande har den feta minutvisaren på någon av sina 1521-modeller eller om den går att köpa? På vintagemodellerna hade de en riktigt härligt fet minutvisare och en lite mindre timvisare. Jämfört med dessa så ser de moderna lite mesiga ut.
Gamla:
Nya:
Man kanske kan klämma dit en från 60 Atmos, den är i alla fall lite större. Du får gärna kolla! Men i så fall är det med superluminova jag undrar om, inte NOS tritium.Tror inte det tyvärr, har varit mycket slut när man har frågat om delar men skickar ner en bild och frågar
Stealth-deluxe, clean och trevlig .Då kommer de här, ni får nog mer "proffs" bilder när den anländer imorgon
Då 60 atmos är större tror jag det blir svårt, de blir för långa, men jag skall kolla vad de säger.Man kanske kan klämma dit en från 60 Atmos, den är i alla fall lite större. Du får gärna kolla! Men i så fall är det med superluminova jag undrar om, inte NOS tritium.
Jag har klämt in 60 Atmos-visare i en 1545 och den är ju ännu mindre så det kan fungera om man har tur.Då 60 atmos är större tror jag det blir svårt, de blir för långa, men jag skall kolla vad de säger.
Det var liksom så det var tänktStealth-deluxe, clean och trevlig .
Jo då går det kanske, kollar med Squale först och sedan med vår urmakareJag har klämt in 60 Atmos-visare i en 1545 och den är ju ännu mindre så det kan fungera om man har tur.
Bor inte i Västmanland men den bärs mindre
Här bredvid Speedmaster på 39,7 mm
Oj, det där var riktigt snyggt!Jag har klämt in 60 Atmos-visare i en 1545 och den är ju ännu mindre så det kan fungera om man har tur.
Tack så mycket, är väldigt nöjd med den modden.Oj, det där var riktigt snyggt!
Det var ju annorlunda. Material?Nån som sett ett sånt här förut?
18mm tydligen.