Waldorf
Guld
Jasså, vaffö då då?Ja, men jag tror knappt att det är fysiskt möjligt.![]()
![bag :bag: :bag:](/styles/baisik/xenforo/smilies/bag.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jasså, vaffö då då?Ja, men jag tror knappt att det är fysiskt möjligt.![]()
Tänker bara att det blir svårt att få in en pinne diagonalt genom en länk men det kanske går?Jasså, vaffö då då?![]()
Tack så mycket, är väldigt nöjd.Sjukt snygg, Squale måste ju också skaffa vitt gummi
Frågan är varför Squale inte har några vita gummin i sortiment? Mer italienskt än så blir det inte om man inte har på sig Speedos samtidigt.Sjukt snygg, Squale måste ju också skaffa vitt gummi
Ja, kanske. Ingen verkar ju ha gjort det eller känner nån till en sån länk?Tänker bara att det blir svårt att få in en pinne diagonalt genom en länk men det kanske går?
Jag har aldrig sett någon men det hade kanske varit coolt.Ja, kanske. Ingen verkar ju ha gjort det eller känner nån till en sån länk?
Kan det vara för att man inte är så attraherad av karlar i speedos? Kan det vara genomtänkt?Frågan är varför Squale inte har några vita gummin i sortiment? Mer italienskt än så blir det inte om man inte har på sig Speedos samtidigt.![]()
Man måste inte ha Speedos bara för att man har vitt gummi, det blir bara ännu mer italiensk strandraggare.Kan det vara för att man inte är så attraherad av karlar i speedos? Kan det vara genomtänkt?(Bara funderar alltså)
Vitt gummi!!! Syns det om man har speedos?Man måste inte ha Speedos bara för att man har vitt gummi, det blir bara ännu mer italiensk strandraggare.![]()
Hahaha! Jag vill inte ens veta vad du har för bilder i huvudet just nu...Vitt gummi!!! Syns det om man har speedos?(sorry)
Nej tack, helst inte jag heller....Hahaha! Jag vill inte ens veta vad du har för bilder i huvudet just nu...![]()
Blir det Squale träff i Tylösand i sommar lovar jag att komma med vita speedos som matchar min 60 atmos ljusblå som givetvis kommer ha ett vitt gummiMan måste inte ha Speedos bara för att man har vitt gummi, det blir bara ännu mer italiensk strandraggare.![]()
Tack, kom just på att jag är upptagen med annat i sommar....Blir det Squale träff i Tylösand i sommar lovar jag att komma med vita speedos som matchar min 60 atmos ljusblå som givetvis kommer ha ett vitt gummi
Toppen, jag tar med Peroni!Blir det Squale träff i Tylösand i sommar lovar jag att komma med vita speedos som matchar min 60 atmos ljusblå som givetvis kommer ha ett vitt gummi
Äh, kom igen nu!Tack, kom just på att jag är upptagen med annat i sommar....![]()
Jag känner igen den känslan alltför väl!
Jag köper sällan nytt och denna är ju lite extra speciell...Jag känner igen den känslan alltför väl!Lider med dig broder!
Så blir det extra tufft!Jag köper sällan nytt och denna är ju lite extra speciell...
![]()
Så blir det extra tufft!
![]()
Den där känner man igen!
Favoriten i min lilla samling![]()
Jobbar juuuuMen in med bilder då!![]()
![]()
Tycker du ser lite blek ut faktiskt...Jobbar juuuu![]()
Men ååhhh...Jobbar juuuu![]()