• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

Waldorf

Audemars
Härlig sunburst på den här tavlan! :)

930C7255-18D9-4B55-B58A-BFE205BB0913.jpeg
Bland de finaste grodor jag haft, färgskiftningarna är magiska, synd att den inte finns i 40 mm boetten...
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Tog några ganska coola bilder på Squalen ute i skogen i måndags som blev riktigt bra. Så jävla jobbigt att man inte kan lägga upp dem :(
Jag fick informationen att den inte kommer vara limited edition utan kommer vara en del av lineup:en, vilket jag inte väntade mig. Det tråkiga däremot är att den verkar släppas i April. Jag fick dock lite annan info om att en annan ny modell ska släppas nu i Februari eller Mars, den har jag dock inte fått se ännu.
 

v0n

Patek
2-Faktor
Tog några ganska coola bilder på Squalen ute i skogen i måndags som blev riktigt bra. Så jävla jobbigt att man inte kan lägga upp dem :(
Jag fick informationen att den inte kommer vara limited edition utan kommer vara en del av lineup:en, vilket jag inte väntade mig. Det tråkiga däremot är att den verkar släppas i April. Jag fick dock lite annan info om att en annan ny modell ska släppas nu i Februari eller Mars, den har jag dock inte fått se ännu.
Uppdaterad City?
GXh7Ybw.jpg
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Najs, det var ju på tiden! :) Vet vi var den kommer att hamna i pris?
Tyvärr inte, men allt blir "public" om man säger så om typ en vecka eller två så då borde ju informationen komma ut. Fick några bilder, de har ändrat mer än bara boetten faktiskt. Lite kul ändringar på urtavlan och visare också som inte var med på Basel i fjol.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Tyvärr inte, men allt blir "public" om man säger så om typ en vecka eller två så då borde ju informationen komma ut. Fick några bilder, de har ändrat mer än bara boetten faktiskt. Lite kul ändringar på urtavlan och visare också som inte var med på Basel i fjol.
Kul, ska bli väldigt intressant att se! :woot:
 
Topp