Waldorf
Guld
Bland de finaste grodor jag haft, färgskiftningarna är magiska, synd att den inte finns i 40 mm boetten...Härlig sunburst på den här tavlan!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bland de finaste grodor jag haft, färgskiftningarna är magiska, synd att den inte finns i 40 mm boetten...Härlig sunburst på den här tavlan!
![]()
Den hade varit perfekt i 40mm.Bland de finaste grodor jag haft, färgskiftningarna är magiska, synd att den inte finns i 40 mm boetten...
Fasiken vad cool den blev alltså! One of a kindJahahahahadååååå!
![]()
Väldigt lyckad den där!Jahahahahadååååå!
![]()
Uppdaterad City?Tog några ganska coola bilder på Squalen ute i skogen i måndags som blev riktigt bra. Så jävla jobbigt att man inte kan lägga upp dem
Jag fick informationen att den inte kommer vara limited edition utan kommer vara en del av lineup:en, vilket jag inte väntade mig. Det tråkiga däremot är att den verkar släppas i April. Jag fick dock lite annan info om att en annan ny modell ska släppas nu i Februari eller Mars, den har jag dock inte fått se ännu.
Nu har ju jag samma klocka men jag tänker ändå berömma den!Dags för lunch! Ha en härlig fredag Squale-tråden!
![]()
Det får man göra, det brukar jag också göra!Dags för lunch! Ha en härlig fredag Squale-tråden!
![]()
Jäklar vilken braTrevlig helg på er!
![]()
Fin bild!Solen lyser. Då vill man ju inte hänga på sig nått annat än denna kära!
![]()
För övrigt brukar dessa blommor (ingen koll på vad de heter) enligt tidigare husägare dyka upp i mars/april....![]()
Najs, det var ju på tiden!
Tyvärr inte, men allt blir "public" om man säger så om typ en vecka eller två så då borde ju informationen komma ut. Fick några bilder, de har ändrat mer än bara boetten faktiskt. Lite kul ändringar på urtavlan och visare också som inte var med på Basel i fjol.Najs, det var ju på tiden!Vet vi var den kommer att hamna i pris?
Kul, ska bli väldigt intressant att se!Tyvärr inte, men allt blir "public" om man säger så om typ en vecka eller två så då borde ju informationen komma ut. Fick några bilder, de har ändrat mer än bara boetten faktiskt. Lite kul ändringar på urtavlan och visare också som inte var med på Basel i fjol.
Ska göra detta!
Order är lagd, nu återstår bara väntanDen är inte alls dum. Berätta gärna hur det gick om/när du får svar.
Nedrans Squale att ha stängt, jag väntar på ett gummi jagOrder är lagd, nu återstår bara väntan![]()
Åh! Tack och bock för den kommentaren. Rodnar nästanFin bild!Vintergäck heter för övrigt blomman. Hemma har krokusarns börjat blomma också, helt galet!
![]()
Riktigt somrig bild ju, det gillar vi när det är Squale!Åh! Tack och bock för den kommentaren. Rodnar nästan. Justja! Så sa hon att dom hette. Tack!
Ja. Lite kusligt att kunna lägga upp såna bilder i februari men sol kan man inte tacka nej till.Riktigt somrig bild ju, det gillar vi när det är Squale!![]()
Ja, lite oroväckande!Ja. Lite kusligt att kunna lägga upp såna bilder i februari men sol kan man inte tacka nej till.
Inte nöjd med det som kom med klockan?Nedrans Squale att ha stängt, jag väntar på ett gummi jag
Ska bli kul att se din sen när den kommer![]()
Jodå, det är en klar favorit men man måste ju testa annat ocksåInte nöjd med det som kom med klockan?