Ser ut som den jag moddade förut. Om du köpt den här på forumet lär det vara den .Jasså
Haft en likadan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som den jag moddade förut. Om du köpt den här på forumet lär det vara den .Jasså
Haft en likadan?
Den är köpt ny från gnomon, så det är inte denSer ut som den jag moddade förut. Om du köpt den här på forumet lär det vara den .
Samma ligger på C24 för ca. 21 000kr...Men vad är det här för åkerspöke nu då? Landeron chronograph, aldrig sett innan. Skynda fynda eller också inte
https://www.ebay.com/itm/Super-Squa...747080?hash=item48dfc30c08:g:uXEAAOSwh-JeHjOT
Ja jäklar, det blev ju grymt!Någon sa stealth
Absolut, bara att buda på Tror också den är legit...men jäkligt udda. Har du sett den förut?Samma ligger på C24 för ca. 21 000kr...
https://www.chrono24.in/squale/slogan-super-squale--id13409957.htm
Edit: Den är nog legit så är man sugen så är det väl ok att buda lite.
Det blev kanon, grattis!Någon sa stealth
Ja, har sett liknande men de är inte särskilt vanliga. De brukar gå för 15-20' om de är i bra skick men denna är ju ganska härjad och tavlan i dåligt skick.Absolut, bara att buda på Tror också den är legit...men jäkligt udda. Har du sett den förut?
Aah, den där är lite fade i kanterna av tavlan va? 50 atm Fumoso SE?Den är köpt ny från gnomon, så det är inte den
Se där ja, Ticin såg ball utJa, har sett liknande men de är inte särskilt vanliga. De brukar gå för 15-20' om de är i bra skick men denna är ju ganska härjad och tavlan i dåligt skick.
Ja, den är riktigt tjusig! En sån hade man gärna haft.Se där ja, Ticin såg ball ut
Helgrym!Någon sa stealth
Verkligen jättesnygg! En så snygg kontrast mot helblanka och färgglada Squales.Någon sa stealth
Jävlar vad bra!!! Stort grattisNågon sa stealth
Väldigt schysst kombo! Tråkigt det där med dammagnetismen några av Squales band har.. Sänker suget att använda m.t.p vad de kostar nypris Vad fick du punga för Accordiongummit? Sugen på ett sånt fast möjligen orange till sommaren.Dåså! Vaniljdoftande kuvert i lådan, det gillar man ju!
Tropic II i all ära, men (enda) minuset som gör att det ryker för min del är att det drar till sig damm.
Det här gummit är grymt, och det som användes mest på min förra 1521, med undantag för mesh.
Smack! Och på med det bara!
Slutresultatet! Mycket nöjd.
Precis, en fumosoAah, den där är lite fade i kanterna av tavlan va? 50 atm Fumoso SE?
Den fanns inte när jag hade min så jag fick göra en egen, dock med den vanliga blå sunburst-tavlan.
Han som köpte den flippade den rätt snabbt här på KS, trodde det var den
Nästan FÖR rent för min smak, men med det sagt, jävligt snygg modd!Någon sa stealth
Snygg som tusan så jag grattar minsann en gång till .Någon sa stealth
Fasen va bra!Någon sa stealth
Är det nu jag ska erkänna att de helsvarta inläggen från antingen Onda eller bronsaren var före på min vill ha lista?Nästan FÖR rent för min smak, men med det sagt, jävligt snygg modd!
Verkligen, håller med till fullo. Tråkigt som sagt då jag gillar bandet skarpt i övrigt. Jag gav strax under 600kr via @Jbagency.comVäldigt schysst kombo! Tråkigt det där med dammagnetismen några av Squales band har.. Sänker suget att använda m.t.p vad de kostar nypris Vad fick du punga för Accordiongummit? Sugen på ett sånt fast möjligen orange till sommaren.
Din? Väldigt snygg och väldigt nära originalet!Denna var riktigt fet!
Din? Väldigt snygg och väldigt nära originalet!
Det kan du, kontakta @Jbagency.com så kollar han om delarna finnsnej tyvärr, fann den på nätet. Hade varit kul om man kunde bygga ihop en hos squale!
Det kan du, kontakta @Jbagency.com så kollar han om delarna finns