• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Har fått både svart och blå, dock bara från Gnomon när jag tänker efter så kanske bara är deras grej. Rätt sunkiga rent kvalitetsmässigt så tycker inte du borde ligga sömnlös över detta ;)
Inte värt över 500 pix mao, jag har ju annat att resa med men alltid kul med rätt brand till rätt klocka ;)

Tar väl den här som vanligt då när bara en klocka ska med!
8D08C0DB-3DCE-4D9E-A63A-0F8021D99211.jpeg

Är det någon som har eller vet vart man kan få tag på ett Squale travel case eller watch roll inom några dagar!? :eek:

Ska ju vara OWG med 1521an under Mars men den månaden innehåller bla en resa till UK och lite annat...

@Jbagency.com
@MaBr
någon? :)
Kan fråga Squale, dock lär det ju ta ett par veckor då de stoppat alla leveranser fram till 29 februari. Har travelcase för klockor men tyvärr inte som det står Squale på, kan det vara intressant med andra märken så som Fortis eller no name travelcase?

Kan fråga Squale, dock lär det ju ta ett par veckor då de stoppat alla leveranser fram till 29 februari. Har travelcase för klockor men tyvärr inte som det står Squale på, kan det vara intressant med andra märken så som Fortis eller no name travelcase?
Fråga gärna Squale vad de har, om inte annat till nästa gång :)

Har flera andra märken så jag klarar mig gott denna gången.

Iofs, har du någonting i den här stilen för en vettig peng så hade det nog kunnat vara av intresse!
32DE6BA1-547C-4CAF-8AA8-7E843405C6BC.png

Har ju sett att vissa klockor kommer med rulle men verkar inte gå att köpa löst hos någon Squale AD. :(

Hittade denna hos P&C :woot:
https://www.pageandcooper.com/squale-watch-travel-pouch/

Bra sugen på den om inte @Jbagency.com kan trolla fram nått najs :)
Page and Cooper hade jag undvikit. Har varit rejält i blåsväder emellanåt och många har blivit blåsta.
Tror det bland annat det var Arvaker här i
Zodiac-tråden som blev blåst på en klocka, inga pengar tillbaka heller.

Tillbaka
Topp