• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Visst fanns det en blå tavla som påminner om min Militaire nångång?
Vill minnas att jag sett en som vad snorläcker!

Nu blev klockan premium helt plötsligt :D
Screenshot_20200222_234856.jpg

Limited Edition som släpptes i 50ex och sjukt svåra att få tag på nu. Har sån jävla ångest över att jag inte hann knipa en, den är så löjligt bra...
42daff79-ab7b-4d0e-9df1-368880079118.jpg

546fca9b-8964-49e1-b48c-3794b84e4662.jpg
Jag som går igång på cleant diggar denna stenhårt!
Tänk om min hade haft samma tavla i grunden, mums!

Har lite svårt för lollipop till fyrkantiga index och vise versa dock och den vanliga tavlan är bättre utan hajen men dykarsnubben är så ball så det väger upp det :p
No date är alltid rätt dock :D

Du är välkommen, det är en himla fin klocka :)

Äsch, klockor är kul. Det är en del av hobbyn att testa runt :) Men visst, ibland tar det upp lite för mycket tid.
Jag har tid :p Frun och sonen spelar monopol och tittar samtidigt på hästhoppning. Jag finner lite mer nöje av att hänga här och leta klocka :)

Jag som går igång på cleant diggar denna stenhårt!
Tänk om min hade haft samma tavla i grunden, mums!

Har lite svårt för lollipop till fyrkantiga index och vise versa dock och den vanliga tavlan är bättre utan hajen men dykarsnubben är så ball så det väger upp det :p
No date är alltid rätt dock :D
Bara till att byta ut sekundvisaren, lätt fixat. ;) Sist det låg en ute så gick de på över 15' så de är löjligt dyra nu. :( Jag gillar kombinationen med Fumoso, matt boett, nodate och jag tycker att dykaren är fantastisk! :D

Ja jag hade mina aningar. Har ju lärt mig lite vilka människorna är här ;) Ser framemot resultatet, blir väl lika bra som vanligt :)
Har inte vi haft lite seikodelar business ihop nångång?
Tror det iaf :)

Normalt sett så är det ju där man kan förverkliga sina idéer men tack vare @Jbagency.com så har det ju helt plötsligt öppnats upp en dörr till någonting mycket roligare! :D

Tänker inte köpa någon mer Squale innan @MaBr har presenterat sin vision på 1521a.
Så nu har jag sagt det och ni får lova att jag håller det också! :p

Normalt sett så är det ju där man kan förverkliga sina idéer men tack vare @Jbagency.com så har det ju helt plötsligt öppnats upp en dörr till någonting mycket roligare! :D

Tänker inte köpa någon mer Squale innan @MaBr har presenterat sin vision på 1521a.
Jodå det stämmer, man har väl haft Seiko affärer med många här :D Och alldeles för dålig på att komma ihåg med vem tyvärr :facepalm:
Kul att kunna pilla med mer än Seiko då :happyhappy:

Det kan ta ett bra tag till innan det är på gång och det är inte säkert att det blir av heller. Allt beror på hur villiga Squale är på att uppfinna nya delar. Jag vill ha lite grejer som inte finns i dagens utbud... :bag:

Det kan ta ett bra tag till innan det är på gång och det är inte säkert att det blir av heller. Allt beror på hur villiga Squale är på att uppfinna nya delar. Jag vill ha lite grejer som inte finns i dagens utbud... :bag:
Jag vet och jag gillar hur du tänker :D
Förhoppningsvis så löser dem biffen och vi blir alla glada :)

Jag har faktiskt inget jättesug på någonting annat just nu, varken från Squale eller någon annan :eek:
Vill gärna få till den här nya idéen med min nuvarande 1521a och så har jag ett par andra idéer på två av mina squares...

Tillbaka
Topp