Det kommer det att bli om jag får som jag vill!Nä men gör nått i den stilen, jag vet att du har grymma idéer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kommer det att bli om jag får som jag vill!Nä men gör nått i den stilen, jag vet att du har grymma idéer![]()
Kanske?Visst fanns det en blå tavla som påminner om min Militaire nångång?
Vill minnas att jag sett en som vad snorläcker!
Ja den var det nog garanterat jag tänkte på!Kanske?
![]()
Kanske?
![]()
PVDn på dessa, är den mattsvart?Kom och köp
![]()
Har precis lagt in fler bilder i annonsen, ta en titt där för egen bedömningPVDn på dessa, är den mattsvart?
Är skruvarna som håller vridringen svarta?
Samma finish på kronan?
Klart du ska ha den, skulle göra sig bra bredvid min gamla Willard!Kan någon bara köpa den nu så jag kan sluta fundera på om jag ska ha den!?![]()
Limited Edition som släpptes i 50ex och sjukt svåra att få tag på nu. Har sån jävla ångest över att jag inte hann knipa en, den är så löjligt bra...Snygg! Vad är det för specialare? Ref?
Klart du ska ha den, skulle göra sig bra bredvid min gamla Willard!
PS. Kompispris![]()
Jag som går igång på cleant diggar denna stenhårt!Limited Edition som släpptes i 50ex och sjukt svåra att få tag på nu. Har sån jävla ångest över att jag inte hann knipa en, den är så löjligt bra...
![]()
![]()
Jag är med dig. Har samma problem så jag köper lite av varje, tydligen..Jag har sjuuuk beslutsångest över vad jag villhöver just nu. Funderar på att logga ut
![]()
Kikade nu, ringen ser helt klart mattsvart ut även om själva kronan var svår att bedöma, svarta skruvar också!Har precis lagt in fler bilder i annonsen, ta en titt där för egen bedömningden upplevs mörkare än på bilderna skulle jag vilja påstå.
Har lagt märke till dettaJag är med dig. Har samma problem så jag köper lite av varje, tydligen..![]()
Köp den! Sjukt bra är denKikade nu, ringen ser helt klart mattsvart ut även om själva kronan var svår att bedöma, svarta skruvar också!
Hmmm... om man skulle...![]()
Nja alltså, jag har någonting annat i tankarna än detKöp den! Sjukt bra är den![]()
Du är välkommen, det är en himla fin klockaKikade nu, ringen ser helt klart mattsvart ut även om själva kronan var svår att bedöma, svarta skruvar också!
Hmmm... om man skulle...![]()
Äsch, klockor är kul. Det är en del av hobbyn att testa runtKöp den! Sjukt bra är den![]()
AhaaNja alltså, jag har någonting annat i tankarna än det![]()
Jag har tidDu är välkommen, det är en himla fin klocka
Äsch, klockor är kul. Det är en del av hobbyn att testa runtMen visst, ibland tar det upp lite för mycket tid.
Haha, låter optimalt. Monopol kan ta sin tidJag har tidFrun och sonen spelar monopol och tittar samtidigt på hästhoppning. Jag finner lite mer nöje av att hänga här och leta klocka
![]()
Är jag tydlig nog såhär då?AhaaKan ju inte läsa dina tankar
Bra är den i alla fall![]()
Ja jag hade mina aningar. Har ju lärt mig lite vilka människorna är härÄr jag tydlig nog såhär då?
![]()
Bara till att byta ut sekundvisaren, lätt fixat.Jag som går igång på cleant diggar denna stenhårt!
Tänk om min hade haft samma tavla i grunden, mums!
Har lite svårt för lollipop till fyrkantiga index och vise versa dock och den vanliga tavlan är bättre utan hajen men dykarsnubben är så ball så det väger upp det
No date är alltid rätt dock![]()
Har inte vi haft lite seikodelar business ihop nångång?Ja jag hade mina aningar. Har ju lärt mig lite vilka människorna är härSer framemot resultatet, blir väl lika bra som vanligt
![]()
Jodå det stämmer, man har väl haft Seiko affärer med många härHar inte vi haft lite seikodelar business ihop nångång?
Tror det iaf
Normalt sett så är det ju där man kan förverkliga sina idéer men tack vare @Jbagency.com så har det ju helt plötsligt öppnats upp en dörr till någonting mycket roligare!
Tänker inte köpa någon mer Squale innan @MaBr har presenterat sin vision på 1521a.
Så nu har jag sagt det och ni får lova att jag håller det också!![]()
Det kan ta ett bra tag till innan det är på gång och det är inte säkert att det blir av heller. Allt beror på hur villiga Squale är på att uppfinna nya delar. Jag vill ha lite grejer som inte finns i dagens utbud...Har inte vi haft lite seikodelar business ihop nångång?
Tror det iaf
Normalt sett så är det ju där man kan förverkliga sina idéer men tack vare @Jbagency.com så har det ju helt plötsligt öppnats upp en dörr till någonting mycket roligare!
Tänker inte köpa någon mer Squale innan @MaBr har presenterat sin vision på 1521a.
Så nu har jag sagt det och ni får lova att jag håller det också!![]()
Jag vet och jag gillar hur du tänkerDet kan ta ett bra tag till innan det är på gång och det är inte säkert att det blir av heller. Allt beror på hur villiga Squale är på att uppfinna nya delar. Jag vill ha lite grejer som inte finns i dagens utbud...![]()