Använd ”all25”Blev sugen på att bli med Squale . Var ska jag handla? Vet att klocksnack medlemmar tidigare fått rabatt hos @Jbagency.com förut. Hur ser det ut med det nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Använd ”all25”Blev sugen på att bli med Squale . Var ska jag handla? Vet att klocksnack medlemmar tidigare fått rabatt hos @Jbagency.com förut. Hur ser det ut med det nu?
all25 är koden, köp nått balltBlev sugen på att bli med Squale . Var ska jag handla? Vet att klocksnack medlemmar tidigare fått rabatt hos @Jbagency.com förut. Hur ser det ut med det nu?
Kan varmt rekommendera både Squale och @Jbagency.com !Blev sugen på att bli med Squale . Var ska jag handla? Vet att klocksnack medlemmar tidigare fått rabatt hos @Jbagency.com förut. Hur ser det ut med det nu?
Hoppas det, är inte helt omöjligt.Jag vet och jag gillar hur du tänker
Förhoppningsvis så löser dem biffen och vi blir alla glada
Jag har faktiskt inget jättesug på någonting annat just nu, varken från Squale eller någon annan
Vill gärna få till den här nya idéen med min nuvarande 1521a och så har jag ett par andra idéer på två av mina squares...
Funkar för mig!@Crispie @Silverglantz @Adro Koden verkar inte fungeraKanske inte fungerar på alla modeller? Försökte på ett par olika.
Jag brukar vara där men just precis nu har lugnet infunnit sigHoppas det, är inte helt omöjligt.Inte jag heller, har nog bara en 10-15 Squale på min villhöver-lista nu. Samtidigt är det en massa annat jag vill prova...
![]()
Skönt att höra! Önskar att man kommer dit någon gång...Jag brukar vara där men just precis nu har lugnet infunnit sig![]()
Vad testade du med för klocka? Jag provade med allt möjligt men får samma sak varje gångFunkar för mig!![]()
Ah, nu ser jag.Vad testade du med för klocka? Jag provade med allt möjligt men får samma sak varje gång![]()
Vad testade du med för klocka? Jag provade med allt möjligt men får samma sak varje gång![]()
Jag har bara sett det där exemplaret och det har legat väldigt länge på eBay. Är den äkta så är den ju rätt cool och ett rejält undantag till Squales resterande sortiment.Förresten, sprang på en fin söndagsklocka jag inte sett förut. Fränt att man kan ploppa ur den ur boetten
Tippar på att @MaBr har stenkoll på modellen ifråga
![]()
https://www.ebay.com/itm/Mondia-Squ...398596?hash=item365468f504:g:Rj8AAOSw05JdgRI0
Jag tror den är äkta, varför skulle ens någon få för sig att fejka Mondia eller Squale på det här viset tänker jag.Jag har bara sett det där exemplaret och det har legat väldigt länge på eBay. Är den äkta så är den ju rätt cool och ett rejält undantag till Squales resterande sortiment.
Finns ju fejkade Casio F-91 så...Jag tror den är äkta, varför skulle ens någon få för sig att fejka Mondia eller Squale på det här viset tänker jag.
Lite OT men började snöa in på Mondia istället för att skotta snö som jag borde, kolla den här sköningen
https://www.fratellowatches.com/tbt-mondia-top-second-flashing-dot/
Yes helt enig, och andra sidan tycker jag ändå det rimmar rätt bra med flummig Squale-historiaFinns ju fejkade Casio F-91 så...Jag blir alltid skeptisk när det är en modell som det inte går att hitta någon som helst information om. Den där Mondian med blinkande sekund var ju hur cool som helst!
![]()
Sant, inget är omöjligt!Yes helt enig, och andra sidan tycker jag ändå det rimmar rätt bra med flummig Squale-historia
Eller hur, ett försök att göra mekaniken lite sexigare när kvartsen började ta över världen, futuristiskt mystiskt sådär, I like
Det är hemsktVa jobbigt det är att vänta på en ny klocka![]()
Skulle nog våga påstå att bukten är enda vettiga alternativet. Finare exemplar säljs snabbt som tusan pga av det blir färre och färre av den varan. Som allt annat är överprisade ras ett vanligt förekommande så det gäller att ducka för varningstecken vilket är lättare sagt än gjort. Bolla gärna tankar om du hittar nåt kul, jag vet minst en till här i tråden som mer än gärna ställer upp med tips o trix i vintagedjungelnSå haj-älskare. Finns det någon kul site därute för vintage Squale som ni kan rekommendera?
Vara utan gummi länge kan också vara jobbigtDet är hemskt
Jag väntar bara på ett gummi och svar om andra delar men ändåååå!![]()
Det är snårigt på bukten som man säger och det ligger sällan något intressant där tycker jag. Vore riktigt kul att hitta en välanvänd 1521 eller ev annat märke med Squale-boett med några decennier på nacken.Skulle nog våga påstå att bukten är enda vettiga alternativet. Finare exemplar säljs snabbt som tusan pga av det blir färre och färre av den varan. Som allt annat är överprisade ras ett vanligt förekommande så det gäller att ducka för varningstecken vilket är lättare sagt än gjort. Bolla gärna tankar om du hittar nåt kul, jag vet minst en till här i tråden som mer än gärna ställer upp med tips o trix i vintagedjungeln
Själv är jag på jakt efter en fin Master 100 Atmos så ni får jättegärna hojta till om ni hittar något intressant objekt där ute.