• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Bandbyte idag, jag gillart! Vad tycks?
9655B551-30B0-4FC5-B881-C9EBB2AE0903.jpeg

Stenhård var namnet. I den här PDF katalogen https://www.swisswatchpassion.com/live//assets/media/upload/SQUALE_Catalogue_03-2019.pdf talar och visar man en röd en svart och en blå version. Jag antar att den kommer i dessa färgsättningar.
Vi har bara fått info om den röda, de bilderna som de har i sin katalog är från proverna de visa i Basel, som du ser så skiljer sig designen något. Men jag vet inte om den blåa kommer att komma ännu.

Det randiga på den svarta från förra året tyckte jag var okej :)
Hade de släppt en som såg ut exakt som det konceptet hade jag också varit jäkligt sugen på en.

Jag tycker att visarna på konceptet är lite tråkiga. Skulle haft den nya modellen fast med helsvart boett och vit lume. Ser också konstigt ut på den nya att allt är rött och grått förutom triangeln på vridringsinlägget. :confused:
Att den kommer i svart är nog ingen högoddsare. Gillar också visarna som bara den, på tal om triangeln på inlägget som jag faktiskt ändå tycker fångar upp vita texten på tavlan..."12 o'clock emits a blue glow in the dark using BGW09 Swiss Super-LumiNova® " festligt, undrar om resten är blå BGW09 också :eek:

Att den kommer i svart är nog ingen högoddsare. Gillar också visarna som bara den, på tal om triangeln på inlägget som jag faktiskt ändå tycker fångar upp vita texten på tavlan..."12 o'clock emits a blue glow in the dark using BGW09 Swiss Super-LumiNova® " festligt, undrar om resten är blå BGW09 också :eek:
Jag menar helsvart, inte det där konstigs randiga. :) Hmm, nu när du säger det så! Lumen kan man ju undra, lär se skumt ut om den är röd men lyser blått.

• Like
Reactions: v0n
Tillbaka
Topp