Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser bra ut! SomrigtBandbyte idag, jag gillart! Vad tycks?
Eller hur!Ser bra ut! Somrigt
Orange funkar alltid med Squale!Bandbyte idag, jag gillart! Vad tycks?
Trevlig kameleont de där! Visst fan jag har tydligen en sådan kom jag påKastar in en bonusbild
Absolut! Den där klockan kommer ju passa på alla band tack vare den sobra designenBandbyte idag, jag gillart! Vad tycks?
Bandbyte idag, jag gillart! Vad tycks?
Jag är lite orolig för det camobandet jag har beställt men jag hoppas att du har rättAbsolut! Den där klockan kommer ju passa på alla band tack vare den sobra designen
Härligt!Snyggt! Blev så inspirerad så jag beställde hem ett orange gummi till min 1521.
Bandbyte idag, jag gillart! Vad tycks?
Barton fungerar väldigt bra tillsammans med squale. Det blåa flatwater versionen är ju även galet trevlig till den blåa 1521.Bandbyte idag, jag gillart! Vad tycks?
Fulsnygg! Vulgär men stenhård...Där har vi den @MaBr
Lite skillnad från Basel ser du
Ja precis hahaFulsnygg! Vulgär men stenhård...
Vet faktiskt inte, har bara fått info om denna än så länge. Dock gjorde de ju en blå till Baselworld 2019 så den bör ju komma.Svintuff Blev det mer färger...svart och blå?
Går ut lugnt kanske. Borde ju vara lätt så in i bänken också, det är inga siffror du sitter på?Vet faktiskt inte, har bara fått info om denna än så länge. Dock gjorde de ju en blå till Baselworld 2019 så den bör ju komma.
Nej tyvärr, de är inte de bästa märket med att info tyvärr, men lätt är den.Går ut lugnt kanske. Borde ju vara lätt så in i bänken också, det är inga siffror du sitter på?
Vi har bara fått info om den röda, de bilderna som de har i sin katalog är från proverna de visa i Basel, som du ser så skiljer sig designen något. Men jag vet inte om den blåa kommer att komma ännu.Stenhård var namnet. I den här PDF katalogen https://www.swisswatchpassion.com/live//assets/media/upload/SQUALE_Catalogue_03-2019.pdf talar och visar man en röd en svart och en blå version. Jag antar att den kommer i dessa färgsättningar.
Tycker ändå att visarna på den nya bilden är bättre, riktigt coola. Sen är jag skeptisk till den röda lumen men det ser rätt kaxigt ut. Känns hårdrock, haha.Ge mig!
Nja, jag gillade konceptet bättre, den var jäkligt najsTycker ändå att visarna på den nya bilden är bättre, riktigt coola. Sen är jag skeptisk till den röda lumen men det ser rätt kaxigt ut. Känns hårdrock, haha.
Känner igen den där rödrandiga kolfibern... var det Zelos som hade en sån... kommer inte ihåg riktigt... nån?Då har vi precis lanserat Squale senaste Tillskott, T183. Pris 9375.- med all25 koden som ger 25% rabatt.
https://zackrissonsur.se/produkt/1521-t-183-carbon/
Jag tycker att visarna på konceptet är lite tråkiga. Skulle haft den nya modellen fast med helsvart boett och vit lume. Ser också konstigt ut på den nya att allt är rött och grått förutom triangeln på vridringsinlägget.Nja, jag gillade konceptet bättre, den var jäkligt najs
Då har vi precis lanserat Squale senaste Tillskott, T183. Pris 9375.- med all25 koden som ger 25% rabatt.
Då har vi precis lanserat Squale senaste Tillskott, T183. Pris 9375.- med all25 koden som ger 25% rabatt.
Om spec stämmer som det står på er sida - har Squale nu övergett Eta-verk och övergått till Sellita istället? I hur många modeller gäller detta, och från när?Då har vi precis lanserat Squale senaste Tillskott, T183. Pris 9375.- med all25 koden som ger 25% rabatt.
Att den kommer i svart är nog ingen högoddsare. Gillar också visarna som bara den, på tal om triangeln på inlägget som jag faktiskt ändå tycker fångar upp vita texten på tavlan..."12 o'clock emits a blue glow in the dark using BGW09 Swiss Super-LumiNova® " festligt, undrar om resten är blå BGW09 ocksåJag tycker att visarna på konceptet är lite tråkiga. Skulle haft den nya modellen fast med helsvart boett och vit lume. Ser också konstigt ut på den nya att allt är rött och grått förutom triangeln på vridringsinlägget.
Jag menar helsvart, inte det där konstigs randiga. Hmm, nu när du säger det så! Lumen kan man ju undra, lär se skumt ut om den är röd men lyser blått.Att den kommer i svart är nog ingen högoddsare. Gillar också visarna som bara den, på tal om triangeln på inlägget som jag faktiskt ändå tycker fångar upp vita texten på tavlan..."12 o'clock emits a blue glow in the dark using BGW09 Swiss Super-LumiNova® " festligt, undrar om resten är blå BGW09 också