Jag tycker att det ser kaxigt ut och jag har inget emot läder på dykare på vintern. Är ju ingen som badar nu ändå!Yay or Ney!?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker att det ser kaxigt ut och jag har inget emot läder på dykare på vintern. Är ju ingen som badar nu ändå!Yay or Ney!?
![]()
Gillar också läder på dykareJag tycker att det ser kaxigt ut och jag har inget emot läder på dykare på vintern. Är ju ingen som badar nu ändå!![]()
Jag tycker inte att det är fel, är så få som badar med sina dykur ändå.Gillar också läder på dykare![]()
Är det denna vi skall modda igen eller har du en till liggandes?Yay or Ney!?
![]()
Det är denna!Är det denna vi skall modda igen eller har du en till liggandes?
Vaaaa? Vem har fått tag på den 2002an nu då?Det är denna!
Hade en vintage 2002 automatare men den har gått vidare nu![]()
Det är retro-coolt med bund ju och helt rätt till den klockan. Lägger denna här...Ruskigt skönt var det iaf, Rios står det på.
Nått fancy? Jag har aldrig läder annars men var desperat efter nya band
Tycker själv det var lite kul, känns militärt av någon anledning.![]()
Oh, spännande! Släpp inget bra nu bara, jag har inte plats på min lista!Inom väldigt kort kommer vi lansera 1521 Militaire Polished Sweden Edition samt 1521 Militaire Blasted Sweden Edition. Hoppas få bilderna imorgon![]()
Vem vet, det visar sig välVaaaa? Vem har fått tag på den 2002an nu då?![]()
Ja se där!Det är retro-coolt med bund ju och helt rätt till den klockan. Lägger denna här...
![]()
Var ju spot on, haha!Ja se där!
Jäklar vad rätt ute jag var då![]()
Mäh, vad nu då!?Inom väldigt kort kommer vi lansera 1521 Militaire Polished Sweden Edition samt 1521 Militaire Blasted Sweden Edition. Hoppas få bilderna imorgon![]()
Nu visar det sig!Vem vet, det visar sig väl![]()
Grattis, samlingen växerNu visar det sig!Vilket jäkla kit jag fick levererat idag; en sjukt najs 2002a med låda, cert, länkar, gummin, lås och vridringsinlägg. Stort tack!
![]()
Kommer bättre bilder sen när solen visar sig!![]()
Den hamnade i helt rätt händerGrattis, samlingen växer![]()
Undrade vart denna tagit vägen. Saknar bilder på 2002 modellen, tycker den är så jäkla ball!Nu visar det sig!Vilket jäkla kit jag fick levererat idag; en sjukt najs 2002a med låda, cert, länkar, gummin, lås och vridringsinlägg. Stort tack!
![]()
Vad kulNu visar det sig!Vilket jäkla kit jag fick levererat idag; en sjukt najs 2002a med låda, cert, länkar, gummin, lås och vridringsinlägg. Stort tack!
![]()
Den blev riktigt braPaket på ingång! Ska bli kul att få se vad de åstadkommit hos Squale!
Tack så mycket! Japp, det gör den.Grattis, samlingen växer![]()
Ja, det är min andrs och det är en riktigt härlig modell tycker jag. Galen och charmig!Undrade vart denna tagit vägen. Saknar bilder på 2002 modellen, tycker den är så jäkla ball!
Ja, väldigt trevligt! Kan inte precis klaga på kitet, extra allt!Vad kulOch vilket kit
![]()
Inte bra för plånboken...Inom väldigt kort kommer vi lansera 1521 Militaire Polished Sweden Edition samt 1521 Militaire Blasted Sweden Edition. Hoppas få bilderna imorgon![]()
Stort grattis till ännu en mästerlig pjäs.Nu visar det sig!Vilket jäkla kit jag fick levererat idag; en sjukt najs 2002a med låda, cert, länkar, gummin, lås och vridringsinlägg. Stort tack!
![]()
Tack så mycket!Stort grattis till ännu en mästerlig pjäs.
Hygglig uppsättning nu om man säger så.
Snyggt! Det där var ingen dålig fångstNu visar det sig!Vilket jäkla kit jag fick levererat idag; en sjukt najs 2002a med låda, cert, länkar, gummin, lås och vridringsinlägg. Stort tack!
![]()
Var tvungen när chansen dök upp. Den här stackarn har hoppat runt alldeles för mycket på forumet och jag kunde inte låta bli nu!Snyggt! Det där var ingen dålig fångst![]()
Helt rätt!Var tvungen när chansen dök upp. Den här stackarn har hoppat runt alldeles för mycket på forumet och jag kunde inte låta bli nu!![]()
Ja så är det ju, ribban höjs om man säger så.Tack så mycket!Den börjar se helt okej ut men man är ju aldrig nöjd med samlingen, är alltid mer man vill ha.
![]()